Ik heb nog nooit een afspraak gemaakt. Ik denk dat er weinig mannen een afspraak zullen maken. In totaal heb ik misschien ooit 1 dame gezien die zei dat ze bezet was.Kan je daar gewoon zo binnen wandelen of moet je een afspraak maken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb nog nooit een afspraak gemaakt. Ik denk dat er weinig mannen een afspraak zullen maken. In totaal heb ik misschien ooit 1 dame gezien die zei dat ze bezet was.Kan je daar gewoon zo binnen wandelen of moet je een afspraak maken?
Het ziet er nog steeds niet uit vanbinnen en is ook niet gerenoveerd. Soms wanneer de dame het geld weg brengt kijk ik een beetje rond en denk ik bij mezelf van wat ziet het er hier toch uit. Maarja, prijzen zijn nergens anders zo laag en de dames zo enthousiast. Dusja, zolang de hygiëne van de dames er niet onder leid blijf ik er met plezier komenMabuhay ook een aantal keer geweest, hoofdzakelijk latinas van verschillende tinten en maten. Zit altijd wel wat leuks tussen. De prijzen kloppen 50 voor een half uur 75 voor een trio of nog eens een half uur erbij met een dame naar keuze. Dus 75 euro totaal dat vind je nergens. De tent valt wel bijna uit elkaar en overal schimmel. Warm water werkte niet maar de dames zijn wel zuiver en wassen je ook goed vooraf. Ze pijpen allemaal zonder condoom en zijn heel enthousiast, klaar komen in de mond doen velen moet je gewoon bij binnenkomen vragen en dan duiden ze aan wie het doet. Ik ging er niet voor te neuken gewoon goeie pijp beurt of 2 en klaar komen in de mond voor 75 euro met twee dames is toch wel de moeite. Misschien hebben ze ondertussen gerenoveerd? Is al lang geleden dat ik daar was maar aan de recenties te zien is het wel gerenoveerd want het zag er eerst niet uit vanbinnen.
Ik kan je volgen dat het niet gerenoveerd is, maar het is niet vuil of smerig. Papier ontbreekt soms aan de muur enz, maar ik voel me er wel proper. De vloer is clean, telkens laken op bed, enz. Het is ook geen krot he. Bovendien zijn de meisjes steeds hygiënisch. Ik kan er echt geen slecht woord van zeggen (tenzij het behang enz.), zeker als je de prijs in beschouwing neemt.Het ziet er nog steeds niet uit vanbinnen en is ook niet gerenoveerd. Soms wanneer de dame het geld weg brengt kijk ik een beetje rond en denk ik bij mezelf van wat ziet het er hier toch uit. Maarja, prijzen zijn nergens anders zo laag en de dames zo enthousiast. Dusja, zolang de hygiëne van de dames er niet onder leid blijf ik er met plezier komen
Hoi, hoi, ik zou een bezoekje willen brengen aan Mabuhay maar is er daar wat privacy als je binnen komt. Of zitten daar meerdere mannen in de wachtruimte ( bar)?
En aldus ook gedaan… wat een vies kot!Ga er toch ook eens moeten stoppen… ben benieuwd
Ik wil twee uur blijven, kan dat daar als je 2 keer het uurtarief betaalt? Iemand ervaring hiermee?
Ik heb het nog niet geprobeerd. Best vraag je dat als je de lijn voor je hebt. Ik vermoed van niet maar extra centen doen soms wonderen. Je kan ook altijd telefoneren naar de club (zie telefoonnummer op hun website).Zijn daar dames die anaal doen ?
Bedankt voor de tip ! Is misschien ook handiger daar te parkeren want als het druk op de weg is en op het kruispunt bij de club kun je er wel even staan voordat je kunt uitrijden = niet heel discreet@BriceWellis , moest het zijn dat er geen plaats is kan je op het pleintje aan het kruispunt parkeren. Daar heb je ook bancontact automaten indien je geld wilt afhalen.
Soms heb je inderdaad de pech dat er weinig dames beschikbaar zijn.
Veel plezier nog!
Ik denk, ook al staat ze niet direct in de line-up, dat ze wel beschikbaar is als je dat wilIk ben er al meerdere keren geweest op verschillend uren, maar de beschikbaarheid is heel verschillend. Soms een line up van 7 dames, soms op hetzelfde uur slechts een twee-of drietal. In dat laatste geval vind je ook wel iemand die aan je uiterlijke eisen voldoet en anders heb je even gewoon pech. Dat kan voor deze prijs ... Ik heb de gewoonte om twee meisjes na elkaar (2 x 30 minuten) te nemen. Ze gebruiken de 30 minuten (slechts eenmaal dat het eerste meisje iets minder lang deed maar ik vermoed dat ik dat slecht had begrepen, namelijk ze vroeg of ze me nog een beetje moest masseren maar ik zei neen ...) per meisje. Ik kan me steeds parkeren achteraan, zodat niemand je auto ziet. Anders moet je zelf wandelen van straat naar de achterkant van het huis, dan maar liever de parking van Mabuhay zelf. Anna is volgens mij de 'bazin', een forse vrouw die ik graag eens zou hebben, maar ze staat niet mee in de line up .
En als je bij de eerste bent klaargekomen gaat de 2de dan opnieuw van start voor een 2de ronde ? Of is het dan enkel wat massage?Ik ben er al meerdere keren geweest op verschillend uren, maar de beschikbaarheid is heel verschillend. Soms een line up van 7 dames, soms op hetzelfde uur slechts een twee-of drietal. In dat laatste geval vind je ook wel iemand die aan je uiterlijke eisen voldoet en anders heb je even gewoon pech. Dat kan voor deze prijs ... Ik heb de gewoonte om twee meisjes na elkaar (2 x 30 minuten) te nemen. Ze gebruiken de 30 minuten (slechts eenmaal dat het eerste meisje iets minder lang deed maar ik vermoed dat ik dat slecht had begrepen, namelijk ze vroeg of ze me nog een beetje moest masseren maar ik zei neen ...) per meisje. Ik kan me steeds parkeren achteraan, zodat niemand je auto ziet. Anders moet je zelf wandelen van straat naar de achterkant van het huis, dan maar liever de parking van Mabuhay zelf. Anna is volgens mij de 'bazin', een forse vrouw die ik graag eens zou hebben, maar ze staat niet mee in de line up .
Dat is wat jij vraagt. Als je vraagt om nog een keer klaar te komen, doen ze hun best (dat is toch mijn ervaring, zie eerder mijn review bij Sofia). Als je vraagt om enkel te masseren, zullen ze dat ook doen. Maar ik vermoed dat de meesten wel een tweede keer willen klaarkomen, ook al lukt dat niet steeds, zoals bij mij .En als je bij de eerste bent klaargekomen gaat de 2de dan opnieuw van start voor een 2de ronde ? Of is het dan enkel wat massage?
Bedankt , ga het volgende keer eens proberenDat is wat jij vraagt. Als je vraagt om nog een keer klaar te komen, doen ze hun best (dat is toch mijn ervaring, zie eerder mijn review bij Sofia). Als je vraagt om enkel te masseren, zullen ze dat ook doen. Maar ik vermoed dat de meesten wel een tweede keer willen klaarkomen, ook al lukt dat niet steeds, zoals bij mij .
check hun website evenWat zijn de openingstijden van deze club?