• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Mabuhay, Helchteren 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er al meerdere keren geweest op verschillend uren, maar de beschikbaarheid is heel verschillend. Soms een line up van 7 dames, soms op hetzelfde uur slechts een twee-of drietal. In dat laatste geval vind je ook wel iemand die aan je uiterlijke eisen voldoet en anders heb je even gewoon pech. Dat kan voor deze prijs ... Ik heb de gewoonte om twee meisjes na elkaar (2 x 30 minuten) te nemen. Ze gebruiken de 30 minuten (slechts eenmaal dat het eerste meisje iets minder lang deed maar ik vermoed dat ik dat slecht had begrepen, namelijk ze vroeg of ze me nog een beetje moest masseren maar ik zei neen ...) per meisje. Ik kan me steeds parkeren achteraan, zodat niemand je auto ziet. Anders moet je zelf wandelen van straat naar de achterkant van het huis, dan maar liever de parking van Mabuhay zelf. Anna is volgens mij de 'bazin', een forse vrouw die ik graag eens zou hebben, maar ze staat niet mee in de line up :(:).
Ik denk, ook al staat ze niet direct in de line-up, dat ze wel beschikbaar is als je dat wil
 
Ik ben er al meerdere keren geweest op verschillend uren, maar de beschikbaarheid is heel verschillend. Soms een line up van 7 dames, soms op hetzelfde uur slechts een twee-of drietal. In dat laatste geval vind je ook wel iemand die aan je uiterlijke eisen voldoet en anders heb je even gewoon pech. Dat kan voor deze prijs ... Ik heb de gewoonte om twee meisjes na elkaar (2 x 30 minuten) te nemen. Ze gebruiken de 30 minuten (slechts eenmaal dat het eerste meisje iets minder lang deed maar ik vermoed dat ik dat slecht had begrepen, namelijk ze vroeg of ze me nog een beetje moest masseren maar ik zei neen ...) per meisje. Ik kan me steeds parkeren achteraan, zodat niemand je auto ziet. Anders moet je zelf wandelen van straat naar de achterkant van het huis, dan maar liever de parking van Mabuhay zelf. Anna is volgens mij de 'bazin', een forse vrouw die ik graag eens zou hebben, maar ze staat niet mee in de line up :(:).
En als je bij de eerste bent klaargekomen gaat de 2de dan opnieuw van start voor een 2de ronde ? Of is het dan enkel wat massage?
 
En als je bij de eerste bent klaargekomen gaat de 2de dan opnieuw van start voor een 2de ronde ? Of is het dan enkel wat massage?
Dat is wat jij vraagt. Als je vraagt om nog een keer klaar te komen, doen ze hun best (dat is toch mijn ervaring, zie eerder mijn review bij Sofia). Als je vraagt om enkel te masseren, zullen ze dat ook doen. Maar ik vermoed dat de meesten wel een tweede keer willen klaarkomen, ook al lukt dat niet steeds, zoals bij mij :cry::cry:.
 
Dat is wat jij vraagt. Als je vraagt om nog een keer klaar te komen, doen ze hun best (dat is toch mijn ervaring, zie eerder mijn review bij Sofia). Als je vraagt om enkel te masseren, zullen ze dat ook doen. Maar ik vermoed dat de meesten wel een tweede keer willen klaarkomen, ook al lukt dat niet steeds, zoals bij mij :cry::cry:.
Bedankt , ga het volgende keer eens proberen
 
Vandaag even na de middag richting Helchteren gereden, onderweg gebeld met de zaak, deze keer werd er opgenomen, gevraagd hoeveel dames er waren, eight werd me verteld.
Toch weer achterom geparkeerd, stond verder géén auto geparkeerd.
Bij binnenkomst zag ik de line-up staan, inderdaad 7-8 dames, ik heb ze niet geteld, mijn oog viel meteen op Monica heb ik laatst een leuke 30 m mee beleefd) en ze zag er nu nóg leuker uit. Op de vraag aan de madam wie van de dames aan TZ doet stak na wat overleg in het spaans de mooie Yaris haar hand op.
Ik wilde altijd al eens een trio proberen en dacht dit is mijn kans en heb gevraagd voor Yaris met Monica samen.
Rest van de line-up niet heel goed bekeken, maar Yaris en Monica staken er wel met kop en schouder bovenuit.
Naar boven met de 2 schoonheden, kamer links naast de badkamer, eerst weer afgerekend , geld werd naar beneden gebracht en bij terugkomst samen even wassen op de badkamer, deze keer inclusief mondspoeling met mondwater (zal wel met TZ te maken hebben)
Zoals al vaker gezegd over deze club, de dames zijn zeer hygiënisch en professioneel.
Op de kamer begon ik met Monica te zoenen en te knuffelen en begon Yaris me te pijpen, staand naast het bed, hier even mee doorgegaan en werd verzocht op bed te gaan liggen, Monica duwde haar borsten in mijn gezicht en Yaris begon me met olie een handjob te geven en voelde daarbij langzaam een vinger naar binnen gaan bij me 🤩 even zo volgehouden maar wilde niet te snel komen dus heb ik gevraagd om te neuken, Monica cowgirl en Yaris mij kussend en afwisselend met haar ontzettend lekkere borsten in mijn gezicht.
Helaas bleef mijn kleine vriend niet helemaal hard, kwam misschien omdat ze beide me teveel aanmoedigde met "come baby jizz"
Toch nog even Monica doggy genomen en daarna Yaris doggy en even in missio toch de finale gehaald, waarbij ik in mijn gezicht werd gepetst door Yaris die onder me lag.
Dames hadden er beide wel lol in en er werd onderling veel spaans gesproken, ben nu wel aan het denken om een cursus spaans te gaan volgen 😉
Ik had niet op de tijd gelet maar had gehoord dat er een collega-wandelaar ná mij binnenkwam en deze kwam van de parkeerplaats gereden toen ik net de deur uit liep 😳 kan gebeuren maar ze zijn discreet in het huis met je met andere cliënten , hadden ook even kunnen zeggen wacht een moment dat deze klant de oprit af is, daarna stond ik bijna naast deze goede man aan het stoplicht, is ook best gênant lijkt me, maar stoplicht sprong nét op groen.
Als diegene meeleest, review maken is welkom ;)
Maar goed, detail, al met al leuk om eens met 2 dames een sessie te hebben gehad.
Yaris zou ik nog wel eens een keer willen bezoeken, ontzettend mooie donkere dame uit de dominicaanse republiek , mooie kont en borsten, leuke ondeugend koppie en weet van aanpakken. Monica is ook gewoon een topper, jammer dat ze niet aan TZ doet.
Ik weet ook niet of je van te voren kunt bellen en naar haar kunt vragen.
 
Ik ben vrijdagmiddag omstreeks 13u langsgegaan bij Mabuhay. Dat was alweer (te) lang geleden. Er stonden 2 auto's, maar ik denk toch dat er zo'n 7 dames in de line-up stonden. Ik had gekozen voor een iets molligere dame met een wat bruine huidskleur. Het was geen alledaagse naam, dus ben ik hem alweer vergeten. Ik schat haar 163 cm. Ik zei dat ze nog jong was en ze vond von niet. Toen zei ze dat ze 29 jaar is. Deze dame komt uit de Dominicaanse Republiek en spreekt goed Engels. Deed erg haar best, maar toen ze op mijn zat keek ze vooral voor zich uit en dat vond ik een klein minpuntje. Voor het overige had ik er niet van te klagen.
Klaarkomen lukte niet, maar omdat ik wel wat tijd had, heb ik gekozen voor het happy hour. Er kwamen 3 dames zich voorstellen en dan koos ik voor Monica. Monica spreekt enkel Spaans en communicatie liep daardoor niet zo vlot. Ook zij deed heel hard haar best om me te laten klaarkomen. Na lang aftrekken en glijmiddel gebruiken, is het uiteindelijk toch gelukt. Monica kwam eerst even op mij zitten als amazone.

Waren best leuke ervaringen. Horen niet bij de absolute top die ik in dit huis heb meegemaakt, maar horen wel bij het gemiddelde en ik zou hun als goed beoordelen.
 
Info Mabuhay

Helzoldstraat 11 | 3530 Houthalen-Helchteren

Tel. +32 11 72 70 29

Openingsuren:
Vrijdag van 11.00 tot 23.00 uur
Zaterdag van 11.00 tot 23.00 uur
Woensdag van 11.00 tot 00.00 uur
 
club is iedere dag open vanaf 11:00 behalve op zondag dan pas om 14:00

site klopt idd niet

Ik dacht dit ook, ik dacht eerst dat ze misschien door te weinig klanten waren afgezwakt naar 3 dagen in de week. De laatste keren dat ik er was, waren er bijna geen andere klanten... Leuk dat ze dan nog altijd gewoon 7 dagen open zijn volgens wat jij zegt. In maart ben ik er nog op zondag geweest. Daarna enkel op vrijdag of zaterdag. Maar het had gekund dat ze hun openingsuren hadden gewijzigd. Ik zal mijn post aanpassen.
 
Uren website zijn idd fout. Ik heb gevraagd om hun site aan te passen, maar ik denk dat ze niet meer op deze website kunnen om aan te passen. Ze zijn eigenlijk steeds (dagelijks) open, vanaf 11.00 uur (zondag 14.00 uur) tot 24.00 u zoals eerder vermeld.

Echt ongelofelijk hoeveel dames ze hebben en voor die prijs. Als er eens eentje minder goed zou meevallen, is dat voor die prijs geen ramp. Hoewel ik nog nooit klachten heb gehad over de meisjes. Enige is dat er slechts weinig zijn die een beetje Engels praten, anders alleen Spaans. Je zou eigenlijk sowieso een happy hour moeten nemen voor die prijs, hoewel een trio ook steeds aan te raden is, hoewel geen van hen lesbisch is :).
 
Groot gelijk. Die mening ben ik ook. Als je dan voor 30 euro meer op andere plaatsen in Hasselt en Genk knappe grieten (en ook dikwijls nog Belgische) kan neuken. Het is daar ook een muf en donker kot.
Klopt alleen blijf ik laatste tijd ook in Hasselt op mijn honger zitten. Ze hebben zoveel filters op hun foto's....Dan verwacht je een babe en is het heel wa minder....qua figuur is meestal wel ok
 
Over smaken valt natuurlijk niet te redetwisten, maar als je de meerdere verhalen hierboven leest, zijn er toch heel wat medewandelaars die toch hun gading vinden in Mabuhay. Als je kan kiezen tussen 7 meisjes, is er geen enkele tussen die je ligt??
En het is zoals je zelf zegt, als je het dubbele en veel meer betalen moet je naar privé gaan (ik vraag me af wie bijvoorbeeld 200 euro wil betalen voor een half uur of meer voor een uur). Maar ... daar kom je voor veel geld dikwijls bedrogen uit (ervaring): meisjes die er niet zo uitzien als op foto's, tijd niet respecteren, niet hygiënisch, tegen hun zin, niets mogen, bijkomend geld willen aftroggelen ... Dan heb je natuurlijk de vaste meisjes/dames met wie je een vertrouwde band hebt en die je kent, maar wil je soms ook niet een beetje afwisselen? Is dat ook niet het fijne van wandelen?
En dan verkies ik (maar iedereen is natuurlijk vrij) een club zoals Mabuhay waar misschien niet steeds de mooiste dames aanwezig zijn, maar die zeer fris zijn, goedlachs, en waarbij je met een beetje respect veel gedaan krijgt. En ja, soms is het iets minder en dan weet ik dat het volgende keer keer waarschijnlijk iets beter is. Bovendien houd niets je tegen om terug te keren als het echt niet meevalt. Dus, ik heb liever een real girl dan een popje die maal 3, 4 of meer kost en je in het zak zet. Ieder zijn eigen keuze.
En je kan blijven afgeven op het interieur: het is inderdaad afgeleefd, maar daarvoor ga ik niet. Je kan je verfrissen voor en na, de meisjes zijn fris en dat is toch het belangrijkste. Het is niet dat het dak gaat instorten zoals ik uit sommige verhalen hier bijna zou afleiden.
Ik ga alleszins morgen nog eens voor een trio (denk ik) voor veel minder geld dan een half uur bij privé, en zeker met evenveel plezier ...
 
Over smaken valt natuurlijk niet te redetwisten, maar als je de meerdere verhalen hierboven leest, zijn er toch heel wat medewandelaars die toch hun gading vinden in Mabuhay. Als je kan kiezen tussen 7 meisjes, is er geen enkele tussen die je ligt??
En het is zoals je zelf zegt, als je het dubbele en veel meer betalen moet je naar privé gaan (ik vraag me af wie bijvoorbeeld 200 euro wil betalen voor een half uur of meer voor een uur). Maar ... daar kom je voor veel geld dikwijls bedrogen uit (ervaring): meisjes die er niet zo uitzien als op foto's, tijd niet respecteren, niet hygiënisch, tegen hun zin, niets mogen, bijkomend geld willen aftroggelen ... Dan heb je natuurlijk de vaste meisjes/dames met wie je een vertrouwde band hebt en die je kent, maar wil je soms ook niet een beetje afwisselen? Is dat ook niet het fijne van wandelen?
En dan verkies ik (maar iedereen is natuurlijk vrij) een club zoals Mabuhay waar misschien niet steeds de mooiste dames aanwezig zijn, maar die zeer fris zijn, goedlachs, en waarbij je met een beetje respect veel gedaan krijgt. En ja, soms is het iets minder en dan weet ik dat het volgende keer keer waarschijnlijk iets beter is. Bovendien houd niets je tegen om terug te keren als het echt niet meevalt. Dus, ik heb liever een real girl dan een popje die maal 3, 4 of meer kost en je in het zak zet. Ieder zijn eigen keuze.
En je kan blijven afgeven op het interieur: het is inderdaad afgeleefd, maar daarvoor ga ik niet. Je kan je verfrissen voor en na, de meisjes zijn fris en dat is toch het belangrijkste. Het is niet dat het dak gaat instorten zoals ik uit sommige verhalen hier bijna zou afleiden.
Ik ga alleszins morgen nog eens voor een trio (denk ik) voor veel minder geld dan een half uur bij privé, en zeker met evenveel plezier ...
Ja sorry als jij tevreden bent met draken??? Zo neuk ik er gratis zoveel ik wil...
 
Zelf ben ik nog nooit in de Mabuhay geweest alhoewel ik er niet ver vanaf woon. Vroeger was de Mabuhay trouwens in Hasselt. Niet zo ver van de kinderboerderij van Kiewit.

Toen ik 20 was vond ik misschien 1 op de 100 van de meisjes echt knap. Iemand van 40 vond ik stokoud. Nu ben ik er ondertussen 65 en vind ik ongeveer elke vrouw jonger dan 50 knap. Alleen overgewicht is voor mij nog altijd een afknapper. Ik ben al blij wanneer ik elke maand nog eens ergens een keer naartoe kan gaan.
 
Zelf ben ik nog nooit in de Mabuhay geweest alhoewel ik er niet ver vanaf woon. Vroeger was de Mabuhay trouwens in Hasselt. Niet zo ver van de kinderboerderij van Kiewit.

Toen ik 20 was vond ik misschien 1 op de 100 van de meisjes echt knap. Iemand van 40 vond ik stokoud. Nu ben ik er ondertussen 65 en vind ik ongeveer elke vrouw jonger dan 50 knap. Alleen overgewicht is voor mij nog altijd een afknapper. Ik ben al blij wanneer ik elke maand nog eens ergens een keer naartoe kan gaan.
Nee da noemde anders daar in kiewit. Was wel dezelfde eigenaar
 
Jawel, dat heette ook Mabuhay. Ik kwam daar bijna dagelijks langs wanneer ik naar Hasselt reed tijdens het spitsuur. Hij zat daar met een Filippijnse van rond de 40 jaar. Christy. Mabuhay is trouwens een Filippijns woord. Betekent 'welkom'. Was daar trouwens ook zo een oud kot.
 
Over smaken valt natuurlijk niet te redetwisten, maar als je de meerdere verhalen hierboven leest, zijn er toch heel wat medewandelaars die toch hun gading vinden in Mabuhay. Als je kan kiezen tussen 7 meisjes, is er geen enkele tussen die je ligt??
En het is zoals je zelf zegt, als je het dubbele en veel meer betalen moet je naar privé gaan (ik vraag me af wie bijvoorbeeld 200 euro wil betalen voor een half uur of meer voor een uur). Maar ... daar kom je voor veel geld dikwijls bedrogen uit (ervaring): meisjes die er niet zo uitzien als op foto's, tijd niet respecteren, niet hygiënisch, tegen hun zin, niets mogen, bijkomend geld willen aftroggelen ... Dan heb je natuurlijk de vaste meisjes/dames met wie je een vertrouwde band hebt en die je kent, maar wil je soms ook niet een beetje afwisselen? Is dat ook niet het fijne van wandelen?
En dan verkies ik (maar iedereen is natuurlijk vrij) een club zoals Mabuhay waar misschien niet steeds de mooiste dames aanwezig zijn, maar die zeer fris zijn, goedlachs, en waarbij je met een beetje respect veel gedaan krijgt. En ja, soms is het iets minder en dan weet ik dat het volgende keer keer waarschijnlijk iets beter is. Bovendien houd niets je tegen om terug te keren als het echt niet meevalt. Dus, ik heb liever een real girl dan een popje die maal 3, 4 of meer kost en je in het zak zet. Ieder zijn eigen keuze.
En je kan blijven afgeven op het interieur: het is inderdaad afgeleefd, maar daarvoor ga ik niet. Je kan je verfrissen voor en na, de meisjes zijn fris en dat is toch het belangrijkste. Het is niet dat het dak gaat instorten zoals ik uit sommige verhalen hier bijna zou afleiden.
Ik ga alleszins morgen nog eens voor een trio (denk ik) voor veel minder geld dan een half uur bij privé, en zeker met evenveel plezier ...
Frank
Sluit me bij je bericht aan
Zijn vrolijke leuke gezellige frisse schone dames waar je een hoop plezier mee kan beleven
Tuurlijk is het wat oud bollig maar ja daar moet je beetje door kijken , ga niet naar afwerking liggen kijken tijdens ....
 
Ik was aan het denken morgen misschien naar Mabuhay te gaan. Heeft er iemand recent een positieve ervaring gehad? Ik wil vooral dat het iemand leuk is, geen klokkijkster, vriendelijk en waar wat mee te communiceren valt in Engels of Nederlands? Pzc is ook een grote plus. Kan iemand me een leuke dame suggereren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan