Gisteravond deze club ook maar eens bezocht. Van te voren proberen te bellen hoeveel dames er aan het werk zijn maar kreeg iedere keer een lijn buiten werking toon.
Dan toch maar erheen gereden, achterom geparkeerd, kleine parking achterdoor, stond nog een auto met gele platen. Niet heel groot deze parking, auto of 4 staat het er vol denk ik.
Aangebeld achterzijde van het huis, er werd opengedaan door ik denk de madam. Er stonden 2 dames opgesteld, ik was meteen geïnteresseerd in de linker, vroeg haar naam , Monica zei ze.
Ok ik met haar naar boven, 1ste kamer linkerzijde, deur kon niet helemaal dicht dus ook geen slot erop, dur bleef op een kier staan en toe Monica het geld wegbracht zag ik door de spleet in de deur een andere klant in de tegenoverliggende kamer
Kamer inderdaad wat hier vaak omschreven is...wel een bad met warm water
Monica kwam terug en vroeg of ik me wilde wassen, ik zei dat ik net in bad was geweest en dat was ok zei zei, overigens paar woorden engels de rest spaanse woorden en gebarentaal.
Ze bracht haar werktas mee met daarin ook mondwater waar ze eerst haar mond mee spoelde.
In het begin een beetje nors maar op bed kwam daar verandering in (zoenen was wel zonder tong helaas ) begon me eerst even lekker te pijpen zc , ik schat haar midden 40 maar ze mag er toch best zijn, mooie (siliconen)borsten, mooie kont, benen etc etc en ze rook heel lekker, hygiëne prima in orde.
Na het pijpen, condoom erom, glijmiddel erbij en kwam ze reverse cowgirl op me zitten, zeker niet verkeerd
Daarna doggy, missionaris, en nog wat liggende standjes , ze zei wel jizz baby come, maar ik kom niet zo snel MC dus ben ik overgestapt op handmatig met Monica liggend tussen mijn benen likkend aan mijn ballen, en zo klaargekomen.
Daarna een opgefrist in het bad, nog een lekkere massage van haar gekregen om de tijd vol te maken, daarna vroeg ze of ik voor €25 een 2e meisje wilde, nu verwachte ik niet echt meer om binnen 30 m nog eens te kunnen komen bij dat andere meisje , toch maar OK gezegd , ik denk dan laat ik me wel masseren voor dat geld prima. Ze kwam even later terug met de mededeling dat het andere meisje niet meer beschikbaar was, dus daarbij is het gebleven.
Ik vroeg nog naar het aantal dames die er door de week zo aanwezig waren, 7 dames vertelde ze me, morgen (zondag) ook 7 dames.
Maar je weet het natuurlijk nooit, en je weet ook nooit wat je gaat aantreffen, maar mij viel het niet tegen.
Staat van het pand , de kamers enz kan afschrikken maar de prijs /kwaliteit van de dame maakt dit goed.
Als ik er ooit eens terugga zou ik het niet vervelend vinden om met Monica nog eens een 30 min te verblijven, ze doet het werk wel enigzins geroutineerd