Levensgenieter71
Wandelaar
Paula Zolder 40 j goed kijken staat erbij op redlightsWaar? Of heb je een link? Ik vind geen Paula op RL met deze dienst
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPaula Zolder 40 j goed kijken staat erbij op redlightsWaar? Of heb je een link? Ik vind geen Paula op RL met deze dienst
Zodra ik mijn dame gekozen heb vertel ik dat ik een happy hour wil en overhandig haar de €75. Na de 30 minuten gaat jouw eerste dame de resterende dames naar boven halen en kan je als je geluk hebt kiezen tussen verschillende dames. Heb het ook een keer of twee aan de hand gehad dat er nog maar 1 dame over was.Moet je vanaf t begin zeggen dat je voor happy hout gaat of kan je na de eerste sessie nog beslissen om voor een tweede dame te gaan ?
Aan mij vroeg de dame zelf al eens of ik het happy hour wou. Ik doe dat heel af en toe eens en ik heb eens gehad dat er 2 dames naar de kamer kwamen waaruit ik kon kiezen.Zodra ik mijn dame gekozen heb vertel ik dat ik een happy hour wil en overhandig haar de €75. Na de 30 minuten gaat jouw eerste dame de resterende dames naar boven halen en kan je als je geluk hebt kiezen tussen verschillende dames. Heb het ook een keer of twee aan de hand gehad dat er nog maar 1 dame over was.
2 x prima voor deze prijs is dan voor mij nog steeds prima. Ik heb er al gehad (niet in Mahubay) waar ik veel meer voor betaalde en het heel slecht was. Dus bedrogen ben je m.i. niet echt. Bovendien is het al wel eens minder goed geweest (zoals je zelf zegt) maar nooit echt slecht. Dan wordt dat meestal ook gezegd en blijven de meisjes niet lang. Dus m.i. is het risico vrij beperkt.Neuken in deze tent is zoals in den Aldi : soms zit er eens iets goed tussen.
Vroeger daar een 3 tal keer geweest. 2 x prima en 1 x niet zo best.
De dames pijpen je zonder condoom, maar jammer genoeg weet ik dat enkel Susi het toeliet om in haar mondje klaar te komen. Ze is ondertussen weg bij Mabuhay en werkt zelfstandig.Heeft er iemand weet van tegenwoordige dames in Mabuhay die een pijpbeurt zonder condoom aanbieden, met een happy end?
Ah, ik zie net dat Susy nu zelfstandig is geworden. Haar prijzen zijn nu hoger dan vroeger bij Mabuhay. Toffe ervaringen gehad met haar.De dames pijpen je zonder condoom, maar jammer genoeg weet ik dat enkel Susi het toeliet om in haar mondje klaar te komen. Ze is ondertussen weg bij Mabuhay en werkt zelfstandig.
Sexy Susy
Hallo heren, Ik ben Susy een mooie, lieve en goedlachse vrouw met ervaring uit Ecuador. Ik hou ervan om mannen te verwennen en samen eenwww.redlights.be
Wat de rest betreft kan je best eens vragen aan de line up wie het toelaat.
Tegenwoordig zijn de dames er niet meer zo lang meer. Na twee tot drie weken is er weer iemand weg en is er een andere dame in de plaats.
Susi zelfstandig ? Klopt dit ? Lijkt me precies een andere dame te zijn maar kan me vergissen....De dames pijpen je zonder condoom, maar jammer genoeg weet ik dat enkel Susi het toeliet om in haar mondje klaar te komen. Ze is ondertussen weg bij Mabuhay en werkt zelfstandig.
Sexy Susy
Hallo heren, Ik ben Susy een mooie, lieve en goedlachse vrouw met ervaring uit Ecuador. Ik hou ervan om mannen te verwennen en samen eenwww.redlights.be
Wat de rest betreft kan je best eens vragen aan de line up wie het toelaat.
Tegenwoordig zijn de dames er niet meer zo lang meer. Na twee tot drie weken is er weer iemand weg en is er een andere dame in de plaats.
Inderdaad, de leeftijd klopt niet.Ah, ik zie net dat Susy nu zelfstandig is geworden. Haar prijzen zijn nu hoger dan vroeger bij Mabuhay. Toffe ervaringen gehad met haar.
Er staat dat ze 36 is, maar ze is wel 47, zei ze mij.
Hopelijk blijft de service in Mabuhay zoals ze was, nu er ook meer verloop is met de dames. Anderzijds houden veel klanten ook wel van wat afwisseling, tenzij iemand echt super service geeft.
Ja, dit is de Susi van Mabuhay. Ik heb haar duidelijk herkend, want was de laatste paar keer bij haar geweest.Susi zelfstandig ? Klopt dit ? Lijkt me precies een andere dame te zijn maar kan me vergissen....
Pijpen zonder condoom doen ze zo goed als allemaal standaard. Als je met happy end in de mond bedoelt, dat doen de meeste ook wel.Heeft er iemand weet van tegenwoordige dames in Mabuhay die een pijpbeurt zonder condoom aanbieden, met een happy end?
Met momenten. Soms de hele parking vol achteraan in de avond en soms als enige daar. Vrijdag en de weekenden zijn sowieso wel een stuk drukker heb ik gemerkt. Maar, waar in de buurt kan je nog zo "goedkoop" aan je trekken komen? Zal er ook wel iets mee te maken hebben dat het er vaak zi druk is. Ik heb daar ook nog nooit een dame gehad die niet vriendelijk en enthousiast was.Ik was deze avond nog eens langs geweest rond 21:00. Het valt me toch op dat het de laatste tijd drukker wordt in de avond. Bij aankomst zag ik binnen twee andere wandelaars en zelfs nadat ik mijn dame nam ging de bel weer.
Is dat bij jullie de laatste tijd ook opgevallen dat het zo druk is?
Met momenten. Soms de hele parking vol achteraan in de avond en soms als enige daar. Vrijdag en de weekenden zijn sowieso wel een stuk drukker heb ik gemerkt. Maar, waar in de buurt kan je nog zo "goedkoop" aan je trekken komen? Zal er ook wel iets mee te maken hebben dat het er vaak zi druk is. Ik heb daar ook nog nooit een dame gehad die niet vriendelijk en enthousiast was.
Inderdaad! Ik ben al op veel plaatsen geweest in het verleden en er kan voor mij geen enkele plaats tippen aan Mabuhay. Jammer genoeg woon ik niet zo dichtbij.Met momenten. Soms de hele parking vol achteraan in de avond en soms als enige daar. Vrijdag en de weekenden zijn sowieso wel een stuk drukker heb ik gemerkt. Maar, waar in de buurt kan je nog zo "goedkoop" aan je trekken komen? Zal er ook wel iets mee te maken hebben dat het er vaak zi druk is. Ik heb daar ook nog nooit een dame gehad die niet vriendelijk en enthousiast was.
Ja, klopt helemaal! Is eigenlijk goedkoop ja, maar je krijgt een echte topservice. Ik heb het al een paar keer gedaan. Regelmatig vragen ze zelf of je na 1 meisje nog geïnteresseerd bent in een tweede meisje.Zie ik dat goed 50 euro voor een half uur? 75 euro voor twee meisjes?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girls-in-limburg-de-beste-prijs-2-girls-75-euros.html
Is dat niet verdacht goedkoop?
Zie ik dat goed 50 euro voor een half uur? 75 euro voor twee meisjes?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girls-in-limburg-de-beste-prijs-2-girls-75-euros.html
4X klaarkomen ? strafDe prijzen kloppen in werkelijkheid.
€50/30 min (1 dame)
€75/60 min (1 dame voor 30 min + ander dame voor nog eens 30 min.
€75/ 30 min voor trio.
Waar je bij een privé bezoekje al gauw €150 betaalt voor een uur, kan je bij wijze van spreken met 4 verschillende dames in 2 uur tijd lekker kameren.
Idd, dat zijn de prijzen . Niets verdacht aan.Zie ik dat goed 50 euro voor een half uur? 75 euro voor twee meisjes?