Vandaag nog eens Mabuhay bezocht en ik moet zeggen ik vond het huis gezellig en meer dan behoorlijk, ook de badkamer was in orde zoals het moet, geen luxe badkamer maar alles was proper. Enig minpuntje, de handdoek op het bed waren vlekken op, de dame zegde me dat het van massageolie was. En dat kan kloppen, ik heb op mijn aanvraag ook een goede massage van haar gekregen. Nergens had ik in het huis last van geurhinder van weet ik veel wat. Thuisgekomen voelde ik me ook proper en had nog een beetje de geur van de massageolie op me, lekker geurtje. Echt totaal tot rust gekomen tijdens mijn bezoek daar, ik ben er ook heel ontspannen naartoe gegaan. Verder alles echt op het gemak en voelde me daar geen klant maar iemand die er met veel liefde werd ontvangen. Ik had gekozen voor Anna. Prima dame van rond de 40 en ook zoenen en tongzoenen deed ze lekker, pijpen was zonder. Neuken was ook lekker, Anna is een lekkere dame. Ik vind Mabuhay een prima club en zal er in de toekomst nog naartoe gaan. Er waren 7 dames aanwezig waaronder Suzy ook. Echt alle dames zagen er ontspannen en mooi uit.