GewoonEenJongen2
Newbie
- 5
- 09/11/24
- 6
1 van de nieuwe dames met een slank figuur? Begrijp me niet verkeerd, de dames doen heeeel goed hun werk en zijn aantrekkelijk maar allemaal net iets meer dan "curvy".
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRocia is eerder slank (zie mijn beschrijving van haar). Ze is niet superslank maar zeker niet 'gezet'. Gewoon slank en een supermooie huid en natuurlijke borsten. Wat moet je meer hebben? Ik denk wel dat ze een van de slankste is bij Mabuhay, zoniet de slankste.Dat klopt de meeste zijn toch wel gezet maar hebben aardig wat kwaliteiten met passie.
Klopt het dan dat Rocio slank (er) is. Ben nu wat meer in de slanke DVP mood en anders ga ik van de week een bezoekje brengen aan haar.
Voorheen SiSi was een hele mooie echte lange slanke dame met met mooie billen en grote borsten.Rocia is eerder slank (zie mijn beschrijving van haar). Ze is niet superslank maar zeker niet 'gezet'. Gewoon slank en een supermooie huid en natuurlijke borsten. Wat moet je meer hebben? Ik denk wel dat ze een van de slankste is bij Mabuhay, zoniet de slankste.