Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rocia is eerder slank (zie mijn beschrijving van haar). Ze is niet superslank maar zeker niet 'gezet'. Gewoon slank en een supermooie huid en natuurlijke borsten. Wat moet je meer hebben? :) Ik denk wel dat ze een van de slankste is bij Mabuhay, zoniet de slankste.
Voorheen SiSi was een hele mooie echte lange slanke dame met met mooie billen en grote borsten.

Helaas al een hele tijd niet meer gezien.

Ik denk dat zij toch wel bij de slankste thuis hoorde

Vandaag langsgeweest en Maria gekozen. Zie bij Maria voor de review, geweldige dame!
Andere dames aanwezig:
-Luciana
-Tatiana
-Monica
-Stefany

Van al deze dames zijn diverse reviews te lezen.
Geniet ervan, allemaal topdames.

Is Maria de dame met dikke borsten, of is dat stefanie? Afgelopen zaterdag toen ik van de kamer kwam wandelde een dame met ferme meloenen de trap op. Die wil ik wel eens proberen.

Is Maria de dame met dikke borsten, of is dat stefanie? Afgelopen zaterdag toen ik van de kamer kwam wandelde een dame met ferme meloenen de trap op. Die wil ik wel eens proberen.

Dat is Stefanie. Echte meloenen 🍉. Lekker zacht, groot, niet hangend en geen siliconen. Eindelijk zo eentje in dit huis! Ze heeft een spierwitte pruik, je kan niet missen. Zie recensie.

Spijtig dat Jenny al terug weg is, was er amper 2 weken. Had de kans, maar gemist. Haar mondje lekker vol 🥛 mmmm.

Laatst bewerkt:
Wat een reviews seg. Kan daar precies niet misgaan dezer dagen. Hoop dat er morgen ook nog wat lekkers aanwezig is. Is er 's avonds ook zoveel keuze ?
De keuze in de avond is dezelfde als in de dag. De voor de periode aanwezige dames werken 7 op 7 van 11 uur tot 23 a 24 uur. Enkel op zondag starten ze pas vanaf 14uur (in de voormiddag tijd om eens met de boyfriend op stap te gaan).
Het is wel een pak drukker dan een paar maanden geleden. Dan moet je al eens wachten als je een specifieke dame wil, gelukkig niet lang want de meerderheid van de wandelaars neemt maar 30 minuten. Beter is om te bellen naar het huis en te reserveren of via de gsm nummer van de dame(s) als je die kreeg.

Laatst bewerkt:
De keuze in de avond is dezelfde als in de dag. De voor de periode aanwezige dames werken 7 op 7 van 11 uur tot 23 a 24 uur. Enkel op zondag starten ze pas vanaf 14uur (in de voormiddag tijd om eens met de boyfriend op stap te gaan).
Het is wel een pak drukker dan een paar maanden geleden. Dan moet je al eens wachten als je een specifieke dame wil, gelukkig niet lang want de meerderheid van de wandelaars neemt maar 30 minuten. Beter is om te bellen naar het huis en te reserveren of via de gsm nummer van de dame(s) als je die kreeg.
Ik kan goed begrijpen dat het nu veel drukker is, dan vroeger. Heel wat mannen lezen hier mee, zonder een recensie te schrijven. Daar ben ik toch van overtuigd.

Veel reclame en positieve reviews doet mensen afzakken naar Helchteren. Ik ga meestal op goed geluk en heb nooit een dame in gedachten. Ik kies dan wie er nog over is, want de meeste dames zijn echt van een heel hoog niveau. Je vindt deze kwaliteit echt nergens.

Bij mij is het door omstandigheden al te lang geleden dat ik er nog eens ben geweest, van 2 november. Omdat ik vorige maand in Brussel moest zijn voor een onderzoek van mijn werk en ik bijna een uur moest wachten op mijn volgende trein, ben ik in de straat van de Amerikaantjes eens gaan kijken en ben ik bij een dame naar binnen geweest. Voor die 40 euro daar viel het mee, maar natuurlijk komen ze er niet nog maar aan de knieën van de dames in Mabuhay. Terwijl ik seks had, was de dame aan het bellen met haar zus of een vriendin.

Oh mijn god, als dat dezelfde Valentina en Sarah zijn ben ik in de zevende hemel. Namelijk omdat zij twee nichten van elkaar zijn en nog in de 20 zijn. Klein minpunt bij Valentina is dat ze redelijk dik is, maar is wel goed in bed. Sarah is knapper dan Valentina, maar is zachter in bed. Eindelijk zie ik ze nog eens terug.

Zullen ze wel zijn. Hoorde iets van een "chica gorda".
Nu ja, als Valentina, zoals andere dames daar, ook een ommetje via 🇹🇷 heeft gemaakt kan ze er nu slank uitzien.
Veel plezier!
En vergeet ons niet in geuren en kleuren te briefen.

Gisteren ook maar eens naar Mabuhay geweest, getriggerd door de verhalen over Stephanie. Omstreeks 15.30 telefonisch een afspraak geregeld voor 17 uur. Eens aangekomen werd er doodleuk meegedeeld dat Stephanie voor 2 uur bezet was en dat ik eventueel een andere dame kon kiezen. Tegen beter weten in een half uur doorgebracht met de minst dikke van de 3 die mij voorgesteld werden. Dit was Maria uit de Dominicaanse Rep .Zie recensie. Over de infrastructuur is al genoeg geschreven: oude meuk. . Dus samengevat: telefonisch boeken geeft helemaal geen garantie in dit huis. Ze zullen mij er dus ook nooit meer zien.

Gisteren ook maar eens naar Mabuhay geweest, getriggerd door de verhalen over Stephanie. Omstreeks 15.30 telefonisch een afspraak geregeld voor 17 uur. Eens aangekomen werd er doodleuk meegedeeld dat Stephanie voor 2 uur bezet was en dat ik eventueel een andere dame kon kiezen. Tegen beter weten in een half uur doorgebracht met de minst dikke van de 3 die mij voorgesteld werden. Dit was Maria uit de Dominicaanse Rep .Zie recensie. Over de infrastructuur is al genoeg geschreven: oude meuk. . Dus samengevat: telefonisch boeken geeft helemaal geen garantie in dit huis. Ze zullen mij er dus ook nooit meer zien.
Spijtige ervaring, kan gebeuren zou ik zeggen.
Op voorhand bellen om te reserveren heeft geen zin en ook logisch. Als er iemand zonder reserveren komt die 2 uur wil blijven en daarvoor ook wil betalen, lijkt het meer dan logisch dat die klant aan de beurt komt (in deze branche).
Je valt klaarblijkelijk op magere dames en daarvan lopen er in Mabuhay inderdaad minder, soms zelf niet, rond. Het zijn wel mooi gebouwde dames (nu ook twee nieuwe vollere dames) die zeker niet dik zijn zoals je beweert. Blijf een beetje objectief en eerlijk.
Maar dan nog, raar dat de dames bij veel anderen (zie de diverse reviews van diverse wandelaars) wel positief scoren. De gustibus et coloribus ..., weet je wel.
Het zou wel eens fijn zijn als je een recensie geeft van een van jouw bezoeken bij andere clubs, want ik zie in jouw historie sinds 2021 (!) geen enkele review staan ...

Laatst bewerkt:
Ik lees regelmatig als opmerking dat de dames veel glijmiddel gebruiken. Dit stoort me niet en vind ik eigenlijk normaal. Ze kunnen namelijk niet constant (en ook niet bij elke klant) opgewonden zijn.
Van mij gaan ze in ieder geval niet opgewonden zijn.

Volgens mij kun je best zo vroeg mogelijk met een dame op de kamer belanden. De kans dat ze minder glijmiddel nodig heeft, zal groter zijn dan 's avonds. Ik kan me inbeelden dat het voor hen vaak wat bandwerk is. Op vele plaatsen voel je dat je een nummer bent en het voor de dames bandwerk is, bij Mabuhay merk je dit doorgaans niet en daarom steken zij ver boven het gemiddelde prostitutiehuis uit.

Het verschil tussen klaarkomen en een orgasme zit vooral in de manier waarop mensen deze termen gebruiken.

• Orgasme is de lichamelijke en emotionele climax van seksuele opwinding. Het gaat gepaard met spiersamentrekkingen, een intense gevoelservaring en vaak een gevoel van ontspanning achteraf. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen.
  • Klaarkomen wordt vaker gebruikt om te verwijzen naar de fysieke ontlading, vooral bij mannen (ejaculatie). Bij vrouwen wordt "klaarkomen" soms gebruikt als synoniem voor een orgasme, maar niet iedereen die klaarkomt ervaart ook een volledig orgasme.
Kort gezegd: een orgasme is de hele lichamelijke en mentale ervaring van de seksuele climax, terwijl "klaarkomen" vooral verwijst naar de fysieke ontlading die ermee gepaard kan gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan