Recensie Nicol, Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Knphl

Newbie
4
05/11/24
4
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nicol-sexy/
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag toch maar is gaan kijken bij Nicol. De advertentie was nogal veel belovend. Bij aankomst netjes aangebeld en werd er opengedaan door de vrouw van de foto's. Gelijk mee naar boven in een best mooi huis en vooraf gevraagd of tongzoenen en pijpen zonder condoom mogelijk was. Dat was allemaal geen probleem via whatsapp. €150 afgerekend voor een uur en €30 extra voor pijpen zonder condoom. Eenmaal op bed volgde er eerst een massage die wel erg lang duurde. Daarna begon het pas want opeens was niks meer mogelijk. Zoenen mocht niet. Pijpen zonder ging ook niet en je mocht bijna nergens aanzitten. Na even snel pijpen kwam ze bovenop zitten en heb ik het maar snel afgemaakt.

Foto's kloppen wel maar de services die aangeboden worden in de advertentie zijn ver te zoeken. Was voor mij eenmalig

Laatst bewerkt:
Zelfde ervaring gehad. Via whatsapp kon alles. Gelukkig bij aankomst alles nog eens gevraagd te bevestigen voor ik betaalde.
Meisje in kwestie zag er heel goed uit maar zei dat al die dingen niet kunnen. Waarna ze boos voicebericht naar haar telefoniste stuurde.

Ben dan maar met volle zak en portemonnee terug vertrokken.

Dus altijd navragen bij vrouw zelf

Terug
Bovenaan Onderaan