Wandelen jullie nu minder dan voorheen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelen jullie minder dan voorheen?

• Ja ik wandel minder.

Stemmen: 32 62,7%
  • Nee ik wandel net zoveel.

Stemmen: 19 37,3%

• Totaal aantal stemmers
    51
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Daar heb ik bewust voor gekozen 2 antwoorden geeft duidelijkheid.
Nou ja, @feestje heeft wel een punt, mannen die meer wandelen kunnen de poll op deze manier niet naar waarheid invullen. Dan krijg je ofwel mensen die een onwaarheid invullen (zoals Feestje uiteindelijk), ofwel een deel van de statistieken gaat gewoon verloren.

Ikzelf wandel in elk geval minder.

Ik wandel de laatste jaren inderdaad wel wat minder.
Enkele redenen:
Door de problemen met corona zijn enkele van mijn vaste dames gestopt. En het wordt met de dag moeilijker om andere goede dames te vinden.
Het aanbod aan (rijpere) dames slinkt zienderogen sinds de enorme toevloed van Oost-Europese, Zuid-Amerikaanse en Chinese dvp's. Met geen van allen wil ik gaan daten.
En mijn toenemende leeftijd zal ook wel een rol spelen in het verminderde aantal bezoekjes. .

Ja ik wandel veel minder. Omdat er veel minder geschikt aanbod is voor mij zeker in de privéhuizen waar ik altijd kwam. Raambezoek was altijd al niet vaak maar is nog minder geworden omdat het gewoon bijna onmogelijk is om een voor mij aantrekkelijke dame te vinden die ook normale service geeft. Sinds vorig jaar ben ik zelfs aan thuisontvangst begonnen maar meestal vind ik dat niveau 'ramen' en daarvoor is een uur echt te lang, maar voor een half uur reizen ook zo'n gedoe. Plus ook hier weinig aantrekkelijks. De echt mooie dames vragen of veel te veel(300+) of reageren niet (omdat ze al teveel klanten hebben?).

Ik wandel veel minder,, los van dat ik een relatie heb vind het aanbod minder en de prijzen te hoog
Weet niet waar jij vertoeft... maar 'het aanbod' is écht niet minder hoor!
Wellicht niet jou (favoriete) keuze. Maar dat is wat anders!

En, ja. Die dan wél 'jou keuze' zijn... die prijzen wil (of kan) je dan niet betalen... Balen natuurlijk! De hobby is er echt niet goedkoper op geworden, dat zeker!

En, ja. Die dan wél van 'jou keuze' zijn... die prijzen wil (of kan) je dan niet betalen... Balen natuurlijk! De hobby is er echt niet goedkoper op geworden, dat zeker!
Het aanbod van mooie en goede dvp's is zeker op achteruit gegaan.

En, ja. Die dan wél 'jou keuze' zijn... die prijzen wil (of kan) je dan niet betalen... Balen natuurlijk! De hobby is er echt niet goedkoper op geworden, dat zeker!
Hier in de regio is het niet best als ik op kinky kijk, veel latino's en of dames die een stripboek of leesboek zijn gezien het aantal tattoos, daar val ik dus niet op
Nederlandse dames onder de 30 zijn er niet veel

Ik wandel ook wel minder, maar de reden is dat ik minder tijd heb.
Prijzen zijn ook wel gestegen de laatste jaren en met corona zijn er toch wel dames gestopt die ik graag bezocht.

Terug
Bovenaan Onderaan