Algemeen Mabuhay, Helchteren 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kort vraagje,ik zie dat dit wel meer gebeurd in dit huis om een triootje te nemen.
Gebeurd dit bij toekomen dat je dit aangeeft en er gelijk 2 meeneemt of op de kamer na rondje één?
 
Ja sorry als jij tevreden bent met draken??? Zo neuk ik er gratis zoveel ik wil...
Dat mag je me dan eens uitleggen waarom je die wel zoveel gratis kunt neuken als je wil.

Ik denk niet omdat je een knappe kerel bent, want dan had je iets anders om je heen als draken.
En met zo'n mentaliteit als jij krijg je zelfs nog niet een lelijke draak gedekt

Of werk je in een verzorginstehuis met demente ouderen, dan snap ik t.
 
Dat mag je me dan eens uitleggen waarom je die wel zoveel gratis kunt neuken als je wil.

Ik denk niet omdat je een knappe kerel bent, want dan had je iets anders om je heen als draken.
En met zo'n mentaliteit als jij krijg je zelfs nog niet een lelijke draak gedekt

Of werk je in een verzorginstehuis met demente ouderen, dan snap ik t.
Nee ik ga net naar de hoeren om knappe vrouwen te neuken. Je begrijpt me niet.
 
Bij binnenkomst aangeven dat je 2 dames tegelijk mee naar boven wil nemen, boven betaal je dan €75 voor een trio van een half uur
Bedankt voor het antwoord.
Mag je beide dames dan neuken of moet je keuze maken welke je wil ?
Ik heb dit ooit in een ander huis ook een keertje geprobeerd en toen bleek op het bed dat ik moest kiezen met welke ik wou neuken…..dit zat zo niet in mijn hoofd en was dan ook een teleurstelling die me veel centjes had gekost….
Maar misschien had ik het beter ff gevraagd…😬
 
Ik was aan het denken morgen misschien naar Mabuhay te gaan. Heeft er iemand recent een positieve ervaring gehad? Ik wil vooral dat het iemand leuk is, geen klokkijkster, vriendelijk en waar wat mee te communiceren valt in Engels of Nederlands? Pzc is ook een grote plus. Kan iemand me een leuke dame suggereren?
Kijk even naar de diverse reviews van de dames in Mabuhay. Tatiana en Camilla praten geen Engels, en Tatiana doet niet steeds pzc. Maar best vraag je bij de line up naar hun Engels en pzc. De meeste (bijna allemaal denk ik) doen pzc. Laat nog maar iets horen hoe het is meegevallen.
 
Jawel, dat heette ook Mabuhay. Ik kwam daar bijna dagelijks langs wanneer ik naar Hasselt reed tijdens het spitsuur. Hij zat daar met een Filippijnse van rond de 40 jaar. Christy. Mabuhay is trouwens een Filippijns woord. Betekent 'welkom'. Was daar trouwens ook zo een oud kot.
Ik ben altijd in Helchteren geweest, maar voor ik daar ben beland las ik ook wel dingen over een Mabuhay in Hasselt.

Volgens mij is Christy zowat de eerste dame geweest die ik daar in Helchteren heb gehad. Was nochtans niet bepaald mijn beste ervaring, maar sindsdien ging het telkens beter en had ik uiterst zelden een negatieve ervaring.

Christy was de vrouw van de grote baas, had ik horen zeggen.
 
Nope, de vrouw van de grote baas was/is Lingh. Ook een Filipijnse die toen al op leeftijd was. En inderdaad was deze club eerst in de bossen van Kiewit gelokaliseerd en zijn na een aantal jaren verhuisd naar Helchteren (al effe geleden) De baas zelf is een Duitser die voornamelijk in zijn andere club in Duitsland verblijft en nog af en toe naar België komt. In de beginjaren werkten er een paar Filipijnse dames, zoals Christy, Cherry en ook Lingh, aangevuld met allerlei...Pas later is de focus op latina's gelegd. Hoe dan ook, je gaat nergens een betere prijs/kwaliteit vinden... Maar de gemiddelde 'meisjes' zijn vaak eerder vrij stevige latina's van 30-40 jaar oud die meestal prima service leveren. Met dat in het achterhoofd, is hier echt wel plezier te beleven....
 
Zijn andere club in Duitsland heet Sky Club in Wuppertal, een sauna club die toch heel anders werkt. Het is een club waar je met de meisjes ook iets kan drinken, die je al bepotelen terwijl je iets drinkt en daarna tegen zeer democratische prijzen naar de kamer meenemen. Je kan er een hele dag vertoeven als je wenst. Ook eten inbegrepen in de inkomprijs. Kijk maar eens naar hun site (http://www.sky-saunaclub.com/). Een aanrader en niet zo ver van bijvoorbeeld Hasselt. Lingh is eigenlijk de 'baas' van Mabuhay en komt wel eens langs.
 
Nope, de vrouw van de grote baas was/is Lingh. Ook een Filipijnse die toen al op leeftijd was. En inderdaad was deze club eerst in de bossen van Kiewit gelokaliseerd en zijn na een aantal jaren verhuisd naar Helchteren (al effe geleden) De baas zelf is een Duitser die voornamelijk in zijn andere club in Duitsland verblijft en nog af en toe naar België komt. In de beginjaren werkten er een paar Filipijnse dames, zoals Christy, Cherry en ook Lingh, aangevuld met allerlei...Pas later is de focus op latina's gelegd. Hoe dan ook, je gaat nergens een betere prijs/kwaliteit vinden... Maar de gemiddelde 'meisjes' zijn vaak eerder vrij stevige latina's van 30-40 jaar oud die meestal prima service leveren. Met dat in het achterhoofd, is hier echt wel plezier te beleven....
Nu je het zegt, Lingh heette ze. Ik herinner me nog mijn eerste bezoekje daar, die was constant bezig over besneden mannen, ... ik werd er op den duur bijna moe van. Was meteen één van de mindere ervaringen. In totaal heb ik er zelden mindere ervaringen gehad. Op andere plaatsen daarentegen waren het er veel meer. En daarom werd Mabuhay op den duur bijna het enige huis waar ik nog naartoe ging. En ik heb geleerd dat als je meer betaalt, je daarom niet bepaald een goede service krijgt.

Ik kom alle dagen in Brustem voorbij en ligt een boogscheut van waar ik woon en toch is het van een tijdje voor corona geleden dat ik er nog eens binnen ben geweest.
 
Zijn andere club in Duitsland heet Sky Club in Wuppertal, een sauna club die toch heel anders werkt. Het is een club waar je met de meisjes ook iets kan drinken, die je al bepotelen terwijl je iets drinkt en daarna tegen zeer democratische prijzen naar de kamer meenemen. Je kan er een hele dag vertoeven als je wenst. Ook eten inbegrepen in de inkomprijs. Kijk maar eens naar hun site (http://www.sky-saunaclub.com/). Een aanrader en niet zo ver van bijvoorbeeld Hasselt. Lingh is eigenlijk de 'baas' van Mabuhay en komt wel eens langs.
Daar lees ik op andere fora's hetzelfde over zeker zoveel negatieve dan positieve verhalen.

Gemiddeld goede kamers met dvp, slechte hygiene van gebouw en zwembad sauna etc etc.

Dus ik vraag me af hoe het eten dan is. Als dat er is tenminste, weet ik niet of ik het zou eten daar
 
Ik heb ook geen idee of er nu meer dames beschikbaar zijn in de week of nu net in het weekend. Zelf ga ik ook meestal op een zaterdag, vrij vroeg in de namiddag en dan is er regelmatig heel wat keuze. Af en toe, is er ook dan een lage bezetting.
 
Daar lees ik op andere fora's hetzelfde over zeker zoveel negatieve dan positieve verhalen.

Gemiddeld goede kamers met dvp, slechte hygiene van gebouw en zwembad sauna etc etc.

Dus ik vraag me af hoe het eten dan is. Als dat er is tenminste, weet ik niet of ik het zou eten daar

Als je, je wel laat pijpen zonder en kussen met de dames die de hele dag door pijpen zonder condoom doen daar tot het einde dan denk ik dat wat eten je ook wel binnenkrijgt daar, zeker als zo een latina je aanmoedigt.
 
Ik ben zowiezo niet van het kussen bij dvp, enwel om die reden, net zoals beffen
Als ik dat wil ga ik gewoon op stap
Het gebeurt uiterst zelden dat dvp kussen en zeker tongzoenen geven. Die Lucy van vandaag kon er wat van. Ik zei haar nog dat ze goed kan kussen en ze zei dat ik er ook goed in ben. Is voor mij de absolute top van de vrouwen die ik ooit heb gehad. Heb ik zelfs toen ik ooit een paar relaties had (vele jaren geleden) niet of nauwelijks meegemaakt.
 
Het gebeurt uiterst zelden dat dvp kussen en zeker tongzoenen geven. Die Lucy van vandaag kon er wat van. Ik zei haar nog dat ze goed kan kussen en ze zei dat ik er ook goed in ben. Is voor mij de absolute top van de vrouwen die ik ooit heb gehad. Heb ik zelfs toen ik ooit een paar relaties had (vele jaren geleden) niet of nauwelijks meegemaakt.
Lucy van
Nee zeker niet, maar ik wel zeker dat ik dit niet doe bij een DVP.
1. ga niet kussen waar ze aan lopende band aan pzc doen.
2. Ik betaal voor mijn plezier en niet voor haar een plezier te doen.
Sommige mannen moeten er tongzoenen bij hebben....Dat hoort bij een gfe. Maar dat zijn dan mannen die in het dagelijkse leven een lelijke vrouw hebben of geen versierd krijgen op stap ....
 
Ik denk dat dvp maar al te graag zullen zeggen dat je goed bent, complimenten geven daar zijn dvp goed in. En ga je naar raambuurten daar is tongzoenen naar mijn ervaring een uitzondering, om eerlijk te zijn nog nooit gehad. In clubs en zeker Mabuhay wordt er doorgaans toch wel speels moeite gedaan om wat te kussen en als je geluk hebt ook met de tong. Met de ene dvp zal het beter klikken dan met de andere. Als de klik er echt is tussen jou en de latina kan ze ook meer naturel tongzoenen wat dan echt goed aanvoelt, ik heb toch al wat leuke ervaringen gehad daar, ook soms oudere latina's die heel lekker kunnen tongzoenen. Soms dat je hun als het ware de zevende hemel in kust en ze gewoon het condoom vergeten. Al een paar keer gehad. Het is dan jou om hun erop attent te maken of ja, op eigen risico door te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan