Algemeen Mabuhay, Helchteren 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zaterdag rond het middaguur een bezoek gebracht.
Ongeveer 6-7 dames, Monica was er ook, maar nu gekozen voor Oriana, erg leuke dame ook, tevreden huiswaarts gegaan, helemaal niet gedacht aan 2e half uur, ook niet aangeboden, was ook niet nodig 😉
Bij aankomst stond er een NL auto op de parkeerplaats en toen ik boven was werd er weer aangebeld, dus de club loopt volgens mij wel goed.

Oja naar de telefoon gevraagd, kaput volgens de gastvrouw
Ik ga meestal op zaterdag rond 12.45u à 13u. Omdat ik nu naar een optreden in twee delen ging (in Genk) zag ik mijn kans schoon om af te zakken naar Club Mabuhay omdat ik daar toch enkele uren de zaal moest verlaten. En dus had ik tijd voor het happy hour. Het werd me ook niet aangeboden door Monica. Ik vroeg er zelf naar. Ze begreep het eerst niet, toen ik happy hour zei.

Op de auto's op de parkeerplaats kun je niet altijd afgaan om te weten of het druk is. Eén van de vorige keren ging ik mijn auto daar parkeren, maar het stond al vol. Dan heb ik op de weg me geparkeerd aan een huis.
Nu ben ik voor de eerste keer gaan parkeren aan de overkant van de straat, waar er een winkel is en ook enkele CASH-punten staan.

De club loopt zeker heel goed. Toen ik naar boven ging, zag ik een klant uit de douche komen die naar de kamer ging met een dame. Meestal zie je geen andere klanten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan