Algemeen Mabuhay, Helchteren 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat betreft het tongen ... De dames zijn zeer hygiënisch en spoelen hun mond (meestal) voor en na de beurt met ontsmettend product. Ze vragen soms ook aan jou om dit te doen, wat ik natuurlijk zeer goed kan begrijpen. Ook hun poesjes zijn uiterst proper en nog nooit meegemaakt dat er een reukje was. Kom je niet steeds tegen in de privé-contacten. Alleen maar lof over de hygiëne van de dames.
 
Wat betreft het tongen ... De dames zijn zeer hygiënisch en spoelen hun mond (meestal) voor en na de beurt met ontsmettend product. Ze vragen soms ook aan jou om dit te doen, wat ik natuurlijk zeer goed kan begrijpen. Ook hun poesjes zijn uiterst proper en nog nooit meegemaakt dat er een reukje was. Kom je niet steeds tegen in de privé-contacten. Alleen maar lof over de hygiëne van de dames.
Zeer juist! Aan mij vroegen ze niet of ik dat product wou drinken, ik moest het gewoon spoelen en uitspuwen in de vuilbak op de kamer.

Hoe meer ik eraan denk, vind ik die Lucy een droomvrouw. Een man (als ik) droomt ervan weg. Helaas blijft het in mijn geval bij dromen van een vrouw en zeker van zo'n dame!
 
Zeer juist! Aan mij vroegen ze niet of ik dat product wou drinken, ik moest het gewoon spoelen en uitspuwen in de vuilbak op de kamer.

Hoe meer ik eraan denk, vind ik die Lucy een droomvrouw. Een man (als ik) droomt ervan weg. Helaas blijft het in mijn geval bij dromen van een vrouw en zeker van zo'n dame!

Mondspoeling mag je ook niet drinken.

Ik vind het leuk dat sommige dames het nemen, maar is voor mij een tegenvaller tijdens het pijpen. Voelt fris aan, maar verdooft mijn gevoel vanonder.
 
De prijzen bij Mabuhay zijn veruit de laagste in Vlaanderen en daarbuiten. Wat een service voor deze prijs. Lees maar de lovende verhalen bij de diverse dames. Ik weet ook niet wat ze er netto aan overhouden, maar ik denk (ben eigenlijk zeker) dat ze het enorm appreciëren als je hen eens een kleine fooi geeft, a rato van bijvoorbeeld 20 of 25 euro. Natuurlijk alleen indien de service navenant was, maar daarover twijfel ik niet (tenzij zeer uitzonderlijk). In het begin deed ik dat niet, maar als ik het prijsverschil zie bij de andere huizen of zeker met de privé-ontvangsten, vind ik het niet meer dan eerlijk. Iedereen zijn vrije keuze natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan