Vandaag even na de middag richting Helchteren gereden, onderweg gebeld met de zaak, deze keer werd er opgenomen, gevraagd hoeveel dames er waren, eight werd me verteld.
Toch weer achterom geparkeerd, stond verder géén auto geparkeerd.
Bij binnenkomst zag ik de line-up staan, inderdaad 7-8 dames, ik heb ze niet geteld, mijn oog viel meteen op Monica heb ik laatst een leuke 30 m mee beleefd) en ze zag er nu nóg leuker uit. Op de vraag aan de madam wie van de dames aan TZ doet stak na wat overleg in het spaans de mooie Yaris haar hand op.
Ik wilde altijd al eens een trio proberen en dacht dit is mijn kans en heb gevraagd voor Yaris met Monica samen.
Rest van de line-up niet heel goed bekeken, maar Yaris en Monica staken er wel met kop en schouder bovenuit.
Naar boven met de 2 schoonheden, kamer links naast de badkamer, eerst weer afgerekend , geld werd naar beneden gebracht en bij terugkomst samen even wassen op de badkamer, deze keer inclusief mondspoeling met mondwater (zal wel met TZ te maken hebben)
Zoals al vaker gezegd over deze club, de dames zijn zeer hygiënisch en professioneel.
Op de kamer begon ik met Monica te zoenen en te knuffelen en begon Yaris me te pijpen, staand naast het bed, hier even mee doorgegaan en werd verzocht op bed te gaan liggen, Monica duwde haar borsten in mijn gezicht en Yaris begon me met olie een handjob te geven en voelde daarbij langzaam een vinger naar binnen gaan bij me
even zo volgehouden maar wilde niet te snel komen dus heb ik gevraagd om te neuken, Monica cowgirl en Yaris mij kussend en afwisselend met haar ontzettend lekkere borsten in mijn gezicht.
Helaas bleef mijn kleine vriend niet helemaal hard, kwam misschien omdat ze beide me teveel aanmoedigde met "come baby jizz"
Toch nog even Monica doggy genomen en daarna Yaris doggy en even in missio toch de finale gehaald, waarbij ik in mijn gezicht werd gepetst door Yaris die onder me lag.
Dames hadden er beide wel lol in en er werd onderling veel spaans gesproken, ben nu wel aan het denken om een cursus spaans te gaan volgen
Ik had niet op de tijd gelet maar had gehoord dat er een collega-wandelaar ná mij binnenkwam en deze kwam van de parkeerplaats gereden toen ik net de deur uit liep
kan gebeuren maar ze zijn discreet in het huis met je met andere cliënten , hadden ook even kunnen zeggen wacht een moment dat deze klant de oprit af is, daarna stond ik bijna naast deze goede man aan het stoplicht, is ook best gênant lijkt me, maar stoplicht sprong nét op groen.
Als diegene meeleest, review maken is welkom
Maar goed, detail, al met al leuk om eens met 2 dames een sessie te hebben gehad.
Yaris zou ik nog wel eens een keer willen bezoeken, ontzettend mooie donkere dame uit de dominicaanse republiek , mooie kont en borsten, leuke ondeugend koppie en weet van aanpakken. Monica is ook gewoon een topper, jammer dat ze niet aan TZ doet.
Ik weet ook niet of je van te voren kunt bellen en naar haar kunt vragen.