Algemeen Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel, dat heette ook Mabuhay. Ik kwam daar bijna dagelijks langs wanneer ik naar Hasselt reed tijdens het spitsuur. Hij zat daar met een Filippijnse van rond de 40 jaar. Christy. Mabuhay is trouwens een Filippijns woord. Betekent 'welkom'. Was daar trouwens ook zo een oud kot.
Ik ben altijd in Helchteren geweest, maar voor ik daar ben beland las ik ook wel dingen over een Mabuhay in Hasselt.

Volgens mij is Christy zowat de eerste dame geweest die ik daar in Helchteren heb gehad. Was nochtans niet bepaald mijn beste ervaring, maar sindsdien ging het telkens beter en had ik uiterst zelden een negatieve ervaring.

Christy was de vrouw van de grote baas, had ik horen zeggen.

Nope, de vrouw van de grote baas was/is Lingh. Ook een Filipijnse die toen al op leeftijd was. En inderdaad was deze club eerst in de bossen van Kiewit gelokaliseerd en zijn na een aantal jaren verhuisd naar Helchteren (al effe geleden) De baas zelf is een Duitser die voornamelijk in zijn andere club in Duitsland verblijft en nog af en toe naar België komt. In de beginjaren werkten er een paar Filipijnse dames, zoals Christy, Cherry en ook Lingh, aangevuld met allerlei...Pas later is de focus op latina's gelegd. Hoe dan ook, je gaat nergens een betere prijs/kwaliteit vinden... Maar de gemiddelde 'meisjes' zijn vaak eerder vrij stevige latina's van 30-40 jaar oud die meestal prima service leveren. Met dat in het achterhoofd, is hier echt wel plezier te beleven....

Zijn andere club in Duitsland heet Sky Club in Wuppertal, een sauna club die toch heel anders werkt. Het is een club waar je met de meisjes ook iets kan drinken, die je al bepotelen terwijl je iets drinkt en daarna tegen zeer democratische prijzen naar de kamer meenemen. Je kan er een hele dag vertoeven als je wenst. Ook eten inbegrepen in de inkomprijs. Kijk maar eens naar hun site (http://www.sky-saunaclub.com/). Een aanrader en niet zo ver van bijvoorbeeld Hasselt. Lingh is eigenlijk de 'baas' van Mabuhay en komt wel eens langs.

Nope, de vrouw van de grote baas was/is Lingh. Ook een Filipijnse die toen al op leeftijd was. En inderdaad was deze club eerst in de bossen van Kiewit gelokaliseerd en zijn na een aantal jaren verhuisd naar Helchteren (al effe geleden) De baas zelf is een Duitser die voornamelijk in zijn andere club in Duitsland verblijft en nog af en toe naar België komt. In de beginjaren werkten er een paar Filipijnse dames, zoals Christy, Cherry en ook Lingh, aangevuld met allerlei...Pas later is de focus op latina's gelegd. Hoe dan ook, je gaat nergens een betere prijs/kwaliteit vinden... Maar de gemiddelde 'meisjes' zijn vaak eerder vrij stevige latina's van 30-40 jaar oud die meestal prima service leveren. Met dat in het achterhoofd, is hier echt wel plezier te beleven....
Nu je het zegt, Lingh heette ze. Ik herinner me nog mijn eerste bezoekje daar, die was constant bezig over besneden mannen, ... ik werd er op den duur bijna moe van. Was meteen één van de mindere ervaringen. In totaal heb ik er zelden mindere ervaringen gehad. Op andere plaatsen daarentegen waren het er veel meer. En daarom werd Mabuhay op den duur bijna het enige huis waar ik nog naartoe ging. En ik heb geleerd dat als je meer betaalt, je daarom niet bepaald een goede service krijgt.

Ik kom alle dagen in Brustem voorbij en ligt een boogscheut van waar ik woon en toch is het van een tijdje voor corona geleden dat ik er nog eens binnen ben geweest.

Zijn andere club in Duitsland heet Sky Club in Wuppertal, een sauna club die toch heel anders werkt. Het is een club waar je met de meisjes ook iets kan drinken, die je al bepotelen terwijl je iets drinkt en daarna tegen zeer democratische prijzen naar de kamer meenemen. Je kan er een hele dag vertoeven als je wenst. Ook eten inbegrepen in de inkomprijs. Kijk maar eens naar hun site (http://www.sky-saunaclub.com/). Een aanrader en niet zo ver van bijvoorbeeld Hasselt. Lingh is eigenlijk de 'baas' van Mabuhay en komt wel eens langs.
Daar lees ik op andere fora's hetzelfde over zeker zoveel negatieve dan positieve verhalen.

Gemiddeld goede kamers met dvp, slechte hygiene van gebouw en zwembad sauna etc etc.

Dus ik vraag me af hoe het eten dan is. Als dat er is tenminste, weet ik niet of ik het zou eten daar

Ik heb ook geen idee of er nu meer dames beschikbaar zijn in de week of nu net in het weekend. Zelf ga ik ook meestal op een zaterdag, vrij vroeg in de namiddag en dan is er regelmatig heel wat keuze. Af en toe, is er ook dan een lage bezetting.

Daar lees ik op andere fora's hetzelfde over zeker zoveel negatieve dan positieve verhalen.

Gemiddeld goede kamers met dvp, slechte hygiene van gebouw en zwembad sauna etc etc.

Dus ik vraag me af hoe het eten dan is. Als dat er is tenminste, weet ik niet of ik het zou eten daar

Als je, je wel laat pijpen zonder en kussen met de dames die de hele dag door pijpen zonder condoom doen daar tot het einde dan denk ik dat wat eten je ook wel binnenkrijgt daar, zeker als zo een latina je aanmoedigt.

Ik ben zowiezo niet van het kussen bij dvp, enwel om die reden, net zoals beffen
Als ik dat wil ga ik gewoon op stap
Het gebeurt uiterst zelden dat dvp kussen en zeker tongzoenen geven. Die Lucy van vandaag kon er wat van. Ik zei haar nog dat ze goed kan kussen en ze zei dat ik er ook goed in ben. Is voor mij de absolute top van de vrouwen die ik ooit heb gehad. Heb ik zelfs toen ik ooit een paar relaties had (vele jaren geleden) niet of nauwelijks meegemaakt.

Het gebeurt uiterst zelden dat dvp kussen en zeker tongzoenen geven. Die Lucy van vandaag kon er wat van. Ik zei haar nog dat ze goed kan kussen en ze zei dat ik er ook goed in ben. Is voor mij de absolute top van de vrouwen die ik ooit heb gehad. Heb ik zelfs toen ik ooit een paar relaties had (vele jaren geleden) niet of nauwelijks meegemaakt.
Lucy van
Nee zeker niet, maar ik wel zeker dat ik dit niet doe bij een DVP.
1. ga niet kussen waar ze aan lopende band aan pzc doen.
2. Ik betaal voor mijn plezier en niet voor haar een plezier te doen.
Sommige mannen moeten er tongzoenen bij hebben....Dat hoort bij een gfe. Maar dat zijn dan mannen die in het dagelijkse leven een lelijke vrouw hebben of geen versierd krijgen op stap ....

Voorbari
Lucy van

Sommige mannen moeten er tongzoenen bij hebben....Dat hoort bij een gfe. Maar dat zijn dan mannen die in het dagelijkse leven een lelijke vrouw hebben of geen versierd krijgen op stap ....
Voorbarige reactie. Heb zelf een héérlijke vrouw. Ze is 42 en lijkt er nog 30. Neuk, beg en tong graag eens een early twintiger

Ik denk dat dvp maar al te graag zullen zeggen dat je goed bent, complimenten geven daar zijn dvp goed in. En ga je naar raambuurten daar is tongzoenen naar mijn ervaring een uitzondering, om eerlijk te zijn nog nooit gehad. In clubs en zeker Mabuhay wordt er doorgaans toch wel speels moeite gedaan om wat te kussen en als je geluk hebt ook met de tong. Met de ene dvp zal het beter klikken dan met de andere. Als de klik er echt is tussen jou en de latina kan ze ook meer naturel tongzoenen wat dan echt goed aanvoelt, ik heb toch al wat leuke ervaringen gehad daar, ook soms oudere latina's die heel lekker kunnen tongzoenen. Soms dat je hun als het ware de zevende hemel in kust en ze gewoon het condoom vergeten. Al een paar keer gehad. Het is dan jou om hun erop attent te maken of ja, op eigen risico door te gaan.

Laatst bewerkt:
Wat betreft het tongen ... De dames zijn zeer hygiënisch en spoelen hun mond (meestal) voor en na de beurt met ontsmettend product. Ze vragen soms ook aan jou om dit te doen, wat ik natuurlijk zeer goed kan begrijpen. Ook hun poesjes zijn uiterst proper en nog nooit meegemaakt dat er een reukje was. Kom je niet steeds tegen in de privé-contacten. Alleen maar lof over de hygiëne van de dames.

Wat betreft het tongen ... De dames zijn zeer hygiënisch en spoelen hun mond (meestal) voor en na de beurt met ontsmettend product. Ze vragen soms ook aan jou om dit te doen, wat ik natuurlijk zeer goed kan begrijpen. Ook hun poesjes zijn uiterst proper en nog nooit meegemaakt dat er een reukje was. Kom je niet steeds tegen in de privé-contacten. Alleen maar lof over de hygiëne van de dames.
Zeer juist! Aan mij vroegen ze niet of ik dat product wou drinken, ik moest het gewoon spoelen en uitspuwen in de vuilbak op de kamer.

Hoe meer ik eraan denk, vind ik die Lucy een droomvrouw. Een man (als ik) droomt ervan weg. Helaas blijft het in mijn geval bij dromen van een vrouw en zeker van zo'n dame!

Zeer juist! Aan mij vroegen ze niet of ik dat product wou drinken, ik moest het gewoon spoelen en uitspuwen in de vuilbak op de kamer.

Hoe meer ik eraan denk, vind ik die Lucy een droomvrouw. Een man (als ik) droomt ervan weg. Helaas blijft het in mijn geval bij dromen van een vrouw en zeker van zo'n dame!

Mondspoeling mag je ook niet drinken.

Ik vind het leuk dat sommige dames het nemen, maar is voor mij een tegenvaller tijdens het pijpen. Voelt fris aan, maar verdooft mijn gevoel vanonder.

De prijzen bij Mabuhay zijn veruit de laagste in Vlaanderen en daarbuiten. Wat een service voor deze prijs. Lees maar de lovende verhalen bij de diverse dames. Ik weet ook niet wat ze er netto aan overhouden, maar ik denk (ben eigenlijk zeker) dat ze het enorm appreciëren als je hen eens een kleine fooi geeft, a rato van bijvoorbeeld 20 of 25 euro. Natuurlijk alleen indien de service navenant was, maar daarover twijfel ik niet (tenzij zeer uitzonderlijk). In het begin deed ik dat niet, maar als ik het prijsverschil zie bij de andere huizen of zeker met de privé-ontvangsten, vind ik het niet meer dan eerlijk. Iedereen zijn vrije keuze natuurlijk.

Herinneren jullie Hellen nog van paar maanden geleden? Ze is een jonge dame van 29 die eens bij Mabuhay kwam.
Je kan haar nu bij 3 angels in Genk terugvinden.

Terug
Bovenaan Onderaan