Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is nochtans de prijs. Ik ben vandaag nog geweest en heb gekozen voor twee meisjes, elk een half uurtje. Nadat ik was binnengegaan direct gezegd dat ik voor twee x half uur ging met twee verschillende meisjes en prijs van 75 euro betaald. Eerst met mijn eerste keuze naar boven (zie beschrijving bij de meisjes zelf), na half uur ging ze weg en kwamen de vrije meisjes naar boven naar de kamer. Een ander meisje gekozen en opnieuw gas geven :). Er is geen addertje, enkel vrees ik dat deze prijzen niet kunnen blijven duren. Soms valt een meisje iets minder mee, maar ik heb alleszins nog geen klagen gehad. Steeds aangename goedlachse meisjes (spijtig dat sommigen onder hen alleen Spaans spreken), fris en hygiënisch (ze wassen zich wanneer je bij hen in de badkamer bent ... Sommigen laten iets minder toe, bv. niet tongen maar wel zoenen, niet vingeren maar wel lichte penetratie met vingers ... Maar meestal kan je voluit gaan.
Vorige week (zie beschrijving bij meisjes) had ik een trio genomen voor een half uur en ook dat was 75 euro. Dus van bij begin twee meisjes mee naar boven om zich een half uur te bekommeren om mij. Ik heb geen weet dat ze ook met elkaar vrijen (lesbisch), maar dat was mijn bedoeling toen ook niet.
Dus, ik zou zeggen probeer! Veel plezier.
 
Zie ik dat goed 50 euro voor een half uur? 75 euro voor twee meisjes?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girls-in-limburg-de-beste-prijs-2-girls-75-euros.html
Is dat niet verdacht goedkoop?

De prijzen kloppen in werkelijkheid.

€50/30 min (1 dame)
€75/60 min (1 dame voor 30 min + ander dame voor nog eens 30 min.
€75/ 30 min voor trio.

Waar je bij een privé bezoekje al gauw €150 betaalt voor een uur, kan je bij wijze van spreken met 4 verschillende dames in 2 uur tijd lekker kameren.
 
Mabuhay ook een aantal keer geweest, hoofdzakelijk latinas van verschillende tinten en maten. Zit altijd wel wat leuks tussen. De prijzen kloppen 50 voor een half uur 75 voor een trio of nog eens een half uur erbij met een dame naar keuze. Dus 75 euro totaal dat vind je nergens. De tent valt wel bijna uit elkaar en overal schimmel. Warm water werkte niet maar de dames zijn wel zuiver en wassen je ook goed vooraf. Ze pijpen allemaal zonder condoom en zijn heel enthousiast, klaar komen in de mond doen velen moet je gewoon bij binnenkomen vragen en dan duiden ze aan wie het doet. Ik ging er niet voor te neuken gewoon goeie pijp beurt of 2 en klaar komen in de mond voor 75 euro met twee dames is toch wel de moeite. Misschien hebben ze ondertussen gerenoveerd? Is al lang geleden dat ik daar was maar aan de recenties te zien is het wel gerenoveerd want het zag er eerst niet uit vanbinnen.
 
De prijzen kloppen in werkelijkheid.

€50/30 min (1 dame)
€75/60 min (1 dame voor 30 min + ander dame voor nog eens 30 min.
€75/ 30 min voor trio.

Waar je bij een privé bezoekje al gauw €150 betaalt voor een uur, kan je bij wijze van spreken met 4 verschillende dames in 2 uur tijd lekker kameren.
4X klaarkomen ? straf
 
Normaal als je 50 euro kiest voor 1 meisje half uur dan krijgt het meisje 25 euro en Mabuhay de andere 25 euro. De Happy Hour module twee meisjes in 1uur is ingevoerd om de meisjes iets extra te laten verdienen. De 25 euro voor Mabuhay blijft dezelfde maar een 2e meisje kan dan ook haar 25 euro verdienen. En voor de klant is het extra leuk, 2 meiden achter elkaar en slechts 75 euro. In veel prive huizen betaal je minstens 80 euro halfuur voor slechts 1 dame. Het is best geil, zo na een eerste date direct erna na effe wachten een 2e meid laten komen.

Edit: als je er bij nadenkt voor 25 euro laten de meisjes zich neuken en geven zich volledig. En dit is dan nog maar hun brutoloon. Ik denk dat ze met veel klanten naar bed moeten gaan om er iets aan over te houden om te kunnen leven.
 
Laatst bewerkt:
Mabuhay ook een aantal keer geweest, hoofdzakelijk latinas van verschillende tinten en maten. Zit altijd wel wat leuks tussen. De prijzen kloppen 50 voor een half uur 75 voor een trio of nog eens een half uur erbij met een dame naar keuze. Dus 75 euro totaal dat vind je nergens. De tent valt wel bijna uit elkaar en overal schimmel. Warm water werkte niet maar de dames zijn wel zuiver en wassen je ook goed vooraf. Ze pijpen allemaal zonder condoom en zijn heel enthousiast, klaar komen in de mond doen velen moet je gewoon bij binnenkomen vragen en dan duiden ze aan wie het doet. Ik ging er niet voor te neuken gewoon goeie pijp beurt of 2 en klaar komen in de mond voor 75 euro met twee dames is toch wel de moeite. Misschien hebben ze ondertussen gerenoveerd? Is al lang geleden dat ik daar was maar aan de recenties te zien is het wel gerenoveerd want het zag er eerst niet uit vanbinnen.
Het ziet er nog steeds niet uit vanbinnen en is ook niet gerenoveerd. Soms wanneer de dame het geld weg brengt kijk ik een beetje rond en denk ik bij mezelf van wat ziet het er hier toch uit. Maarja, prijzen zijn nergens anders zo laag en de dames zo enthousiast. Dusja, zolang de hygiëne van de dames er niet onder leid blijf ik er met plezier komen 🤣
 
Het ziet er nog steeds niet uit vanbinnen en is ook niet gerenoveerd. Soms wanneer de dame het geld weg brengt kijk ik een beetje rond en denk ik bij mezelf van wat ziet het er hier toch uit. Maarja, prijzen zijn nergens anders zo laag en de dames zo enthousiast. Dusja, zolang de hygiëne van de dames er niet onder leid blijf ik er met plezier komen 🤣
Ik kan je volgen dat het niet gerenoveerd is, maar het is niet vuil of smerig. Papier ontbreekt soms aan de muur enz, maar ik voel me er wel proper. De vloer is clean, telkens laken op bed, enz. Het is ook geen krot he. Bovendien zijn de meisjes steeds hygiënisch. Ik kan er echt geen slecht woord van zeggen (tenzij het behang enz.), zeker als je de prijs in beschouwing neemt.
Ben al in zaken en bij meisjes geweest waar het zeer mooi is, maar de dame helemaal niet hygiënisch is. Dan is mijn keuze snel gemaakt.
 
Ja en neen, vandaag nog eens geweest en het is echt aan het onderkomen. Badkamer werkt niet tegels vallen van de muur af en de schimmel door het vocht komt door de muur uit. Bed word niet verschoond gewoon een handdoek op gelegd wat wel zuiver is. De kussens daar kan je soep van koken denk ik. Warm water was er ook niet. Maar goed dat gezegd zijnde de dames super enthousiast, zien er veel beter uit en top service. Zelf ook heel zuiver en fris. Dus voor de prijs toch altijd wel een leuke plaats.
 
Hoi, hoi, ik zou een bezoekje willen brengen aan Mabuhay maar is er daar wat privacy als je binnen komt. Of zitten daar meerdere mannen in de wachtruimte ( bar)?

Dat is altijd een verassing. Bij aankomst wandel je recht door en zie je de line up staan. Op een minuut tijd ben je al de kamer op 👍🏻. Meestal zie je geen ander wandelaar tenzij het echt heel druk is, zelfs dan zal je er amper in contact komen bij de line up.

Soms kan je wel een persoon zien arriveren waneer je in jouw auto zit.

De dames houden hier goed rekening mee wanneer je naar huis gaat of wanneer je jouw wasbeurtje krijgt. Zij kijken vanuit jouw kamer altijd eerst met de deur op een kier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan