Het is nochtans de prijs. Ik ben vandaag nog geweest en heb gekozen voor twee meisjes, elk een half uurtje. Nadat ik was binnengegaan direct gezegd dat ik voor twee x half uur ging met twee verschillende meisjes en prijs van 75 euro betaald. Eerst met mijn eerste keuze naar boven (zie beschrijving bij de meisjes zelf), na half uur ging ze weg en kwamen de vrije meisjes naar boven naar de kamer. Een ander meisje gekozen en opnieuw gas geven . Er is geen addertje, enkel vrees ik dat deze prijzen niet kunnen blijven duren. Soms valt een meisje iets minder mee, maar ik heb alleszins nog geen klagen gehad. Steeds aangename goedlachse meisjes (spijtig dat sommigen onder hen alleen Spaans spreken), fris en hygiënisch (ze wassen zich wanneer je bij hen in de badkamer bent ... Sommigen laten iets minder toe, bv. niet tongen maar wel zoenen, niet vingeren maar wel lichte penetratie met vingers ... Maar meestal kan je voluit gaan.
Vorige week (zie beschrijving bij meisjes) had ik een trio genomen voor een half uur en ook dat was 75 euro. Dus van bij begin twee meisjes mee naar boven om zich een half uur te bekommeren om mij. Ik heb geen weet dat ze ook met elkaar vrijen (lesbisch), maar dat was mijn bedoeling toen ook niet.
Dus, ik zou zeggen probeer! Veel plezier.
Vorige week (zie beschrijving bij meisjes) had ik een trio genomen voor een half uur en ook dat was 75 euro. Dus van bij begin twee meisjes mee naar boven om zich een half uur te bekommeren om mij. Ik heb geen weet dat ze ook met elkaar vrijen (lesbisch), maar dat was mijn bedoeling toen ook niet.
Dus, ik zou zeggen probeer! Veel plezier.