Welnee. Ze zien dat veel wandelaars makkelijk te intimideren "doetjes" zijn en proberen ze te claimen om geen inkomsten mis te lopen.of zouden ze voor bepaalde klanten stilletjes toch enige gevoelens koesteren?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelnee. Ze zien dat veel wandelaars makkelijk te intimideren "doetjes" zijn en proberen ze te claimen om geen inkomsten mis te lopen.of zouden ze voor bepaalde klanten stilletjes toch enige gevoelens koesteren?
Ik denk dat het is als met winkeliers. Sommigen ervaren collega's als gevaarlijke concurrentie, anderen hebben gemerkt dat dat wel meevalt als ze maar gewoon hun eigen sterkte kanten blijven ontwikkelen. Je hebt trouwe klanten die niet veel spenderen en klanten die soms hier soms daar winkelen en daarbij niet op een paar euro's kijken. Het heeft geen zin je erover op te winden als kleine middenstander want als je dat doet dan durft een klant die een poosje niet is geweest haast niet meer bij je binnen te stappen zonder goede smoes. Terwijl je elke klant wil verwelkomen. De meest trouwe loyale goede op tijd betalende klant zal ook weleens bij die andere winkel binnenstappen, so what ;-)Niet uit eigen ervaring, maar er zijn dames die kennelijk wel een bepaalde vorm van concurrentienijd hebben.
Zouden ze dan echt alleen aangebrand zijn omdat ze menen inkomsten te verliezen of zouden ze voor bepaalde klanten stilletjes toch enige gevoelens koesteren?
Mijn oude vader zei weleens 'alles weten is alles begrijpen' -- zolang je niet alles van een ander weet kun je die makkelijk veroordelen, naarmate je alles van die ander te weten komt ga je e.e.a. telkens beter begrijpen. Dan kun je maar het beste je oordeel opschorten tot je alles weet, of gewoon niet zo snel de ander veroordelen & voor van alles uitmaken.Ik vraag me wel af waarom sommige mensen zich zo kwaad willen maken over achter-de-rug-neukers. Wat heb je er mee te maken en wat kan het je schelen?
Ik maak me alleszins niet kwaad hoor? dat is inderdaad waar.
Ik vraag me wel af waarom sommige mensen zich zo kwaad willen maken over achter-de-rug-neukers. Wat heb je er mee te maken en wat kan het je schelen?
Niemand hier "maakt zich kwaad". Mensen gaven slechts hun mening toen het onderwerp ter sprake kwam. Ik snap niet waarom sommigen steeds proberen anderen als 'emotioneel' weg te zetten. Je kunt ook denken: ik ben het er niet mee eens, en dat is dan dat.? dat is inderdaad waar.
Ik vraag me wel af waarom sommige mensen zich zo kwaad willen maken over achter-de-rug-neukers. Wat heb je er mee te maken en wat kan het je schelen?
Spreek voor jezelf.In een slechte relatie, ja. En dan is het tijd om er een punt achter te zetten. Maar daar ben je zelf bij, en beide partners moeten het niet zo ver laten komen. Een dvp bezoeken als je een relatie hebt, als 'aanvulling', is gewoon achterbaks, tenzij je partner ervan weet en het goedkeurt.
Dan word ik per dag wel heel vaak verliefd, want vrijwel elke vrouw die me aankijkt in het voorbijgaan wakkert bij deze hopeloze romanticus warme gevoelens aan. Laat staan dat ze dan ook nog eens in het voorbijwandelen gedag zegt. Be still my beating heart....waarbij je door welke oorzaak ook zomaar gelukkig werd van de aanblik van een ander, en de volgende keer weer, en weer...
Ook zoiets. Probeer als man het onderscheid maar eens te maken tussen klantvriendelijkheid en interesse in jou als relatiemateriaal.Hoe vaak werden we niet verliefd op het barmeisje omdat ze zo vriendelijk was,
Guilty ?Welnee. Ze zien dat veel wandelaars makkelijk te intimideren "doetjes" zijn en proberen ze te claimen om geen inkomsten mis te lopen.
Het is nog beter om dat te horen dan zo'n juffrouw te treffen die jou (wandelaar of man) ziet als haar aanstaande geldautomaat.Die zat hier enkel voor een paar jaar om met goed gevulde zakken thuis een goed leven te beginnen rond haar 30e..
Die hebben over het algemeen geen goesting om hier te settelen..
Hoor ze het nog zeggen.. 'in my country you would be a rich man, over here you are just a sheep for your government and its high taxes'..
Als je zo praat, ben je echt niet op je kop gevallen..
Die zit niet te wachten op een Hollandse vent.. Das mij wel duidelijk ?
Beter geen gevoelens voor krijgen..
Ze zijn misschien niet allemaal zo.. Maarrrr??
Dat kan enorm tegenvallen, stel je niet teveel voor van wat 99% van die meisjes bezighoudt. Een Greta Thunberg kom je er niet tegen. ;-)Voor een diepgaand gesprek zou je een studente moeten treffen
Gelukkig dat we Greta niet tegenkomen. Zou hem niet omhoog krijgen...Dat kan enorm tegenvallen, stel je niet teveel voor van wat 99% van die meisjes bezighoudt. Een Greta Thunberg kom je er niet tegen. ;-)
Dat weet ik wel degelijk..Dat kan enorm tegenvallen, stel je niet teveel voor van wat 99% van die meisjes bezighoudt. Een Greta Thunberg kom je er niet tegen. ;-)