Ik zou spontaan gay worden of het klooster in gaan.Een Greta Thunberg kom je er niet tegen. ;-)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou spontaan gay worden of het klooster in gaan.Een Greta Thunberg kom je er niet tegen. ;-)
Zijn alle dvp's tegenwoordig universitair geschoold dan? ?Ik heb al jaren een relatie met een inmiddels een ex dvp waarmee ik een klik heb op alle niveau's. Hoewel we qua opleidingsniveau ver van elkaar verwijderd zijn, heeft dat geen enkele invloed op de diepgang van onze gesprekken. We leren van elkaar en ik ben vooral onder de indruk van haar mensenkennis.
Die zaken gaan niet over seks, maar over macht: macht uitoefenen over een ander, en je positie misbruiken omdat je het kan en denkt onaantastbaar te zijn.Als ik soms in de krant over #metoo zaken lees denk ik, jongen ga gewoon naar een dvp!
Een discussie die off topic is, maar wel zeer interessant.Die zaken gaan niet over seks, maar over macht: macht uitoefenen over een ander, en je positie misbruiken omdat je het kan en denkt onaantastbaar te zijn.
Had ik dus ook vroeger..Voordat ik de dames van plezier leerde kennen werd ik soms verliefd op een collega, of een buurmeisje, en telkens als ik haar dan zag was het een beetje spannend of ongemakkelijk. Een paar keer leidde dit tot een stiekeme verboden relatie met veel spanning. Tegelijkertijd kreeg ik er zoveel stress door dat als ik de af en toe korte sex afzet tegen de stress, ik het achteraf de moeite niet waard vond. Sinds de dvp voel ik mij veel meer op mijn gemak bij mooie dames, omdat ik mij niet hoef uit te sloven en gewoon mijzelf kan zijn. Verboden verliefdheid komt niet meer voor. Als ik soms in de krant over #metoo zaken lees denk ik, jongen ga gewoon naar een dvp!
Want?İk liep gisteren door de passage en zag daar een dame, ik denk Dominicaans? Verder weet ik eigenlijk niet hoe haar lichaam eruit ziet want ik bleef haar maar aankijken. Man wat was ze mooi. Heb toch maar besloten om afstand te nemen en niet terug te gaan?
Corona. 1,5 meter.......Want?
Waarom afstand genomen?
Nee je moet in de realiteit blijven anders ga je er aan onderdoor, als je te lang blijft hangen in die verliefdheid is het te laat. De dame heeft die gevoelens meestal niet ook al denk je in je verliefdheid van wel. Ze staan er om te werken en schakelen gevoel en emotie uit een soort gespleten persoonlijkheid. Moet ook wel anders hou je het niet vol. Reken maar eens uit hoeveel keer per maand ze aan alle kanten en in alle standen gepenetreerd worden, dan kom je op bizarre aantallen uit...Als je echt verliefd bent, is dat het domste om te doen. Wanneer je echt verliefd bent snijdt dat rechtstreeks in je ziel. De pijn is ondraaglijk en ik kan het niemand aanraden. Ga gewoon weg. dat is de beste remedie.
Ben benieuwd naar jouw voorbeeld.Bestaat er ook een topic "verliefd op klant"?
Ik kan het althans niet vinden onder deze term.
Voor zover interesse en nodige verhalen apart topic of kunnen we het hier onder scharen?
Je zal mss denken bestaat dat dan?
Over de echtheid/oprechtheid mag getwijfeld gediscussieerd worden.
Maar ik heb in iig een voorbeeld.
Sorry, maar dat is nonsens. Je zorgt er gewoon voor dat je geen contact meer hebt met de dame en de verliefdheid gaat vanzelf over. Zo simpel is het. Hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker het wel wordt. Leuk is het niet, maar de andere optie is meestal nog veel erger.Echter wanneer je werkelijk met het verliefdheidsvirus wordt besmet, is er echt geen houden aan. Iedereen die ooit echt verliefd is geweest, kan daar over meepraten.