Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry, maar dat is nonsens. Je zorgt er gewoon voor dat je geen contact meer hebt met de dame en de verliefdheid gaat vanzelf over. Zo simpel is het. Hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker het wel wordt. Leuk is het niet, maar de andere optie is meestal nog veel erger.
Ik denk niet dat iemand voor een ander kan beschrijven hoe diens gevoelens werken. Dat is voor iedereen anders. Ik zou dus oppassen met iemand anders' emoties en gevoelens als "nonsens" te bestempelen, want dat is zo persoonlijk en uniek dat je er geen universele uitspraken over kunt doen. En al helemaal geen normerende. Niemand bepaalt voor een ander of diens gevoelens 'echt' zijn; dat weet alleen de persoon die ze ervaart.

Als je niet verliefd wil worden, dan helpt wat ik hiervoor beschreef 100%. Verliefdheid is niet zoiets als een ziekte die je overvalt en je tegen elke wil in volledig overneemt, je kiest er altijd ook zelf voor om de verliefdheid gaande te houden. Dat is gewoon basispsychologie, of wil je heel dat vakgebied liquideren omdat het emoties normeert?

Wel het omgekeerde meegemaakt: De DVP die verliefd werd op mij. In het begin denk je dat het puur een truc was om je in te palmen maar dat bleek niet zo te zijn. Deze Braziliaanse werkte op het Zandpad en was klein, maar erg fijn. Plotseling suggereerde ze om na haar werk samen te gaan eten, waarna ze mee naar mijn ging en bleef slapen. Op het Zandpad was het altijd MC, in mijn bed was het ZC. En dit herhaalde zich wekelijks.

Vervolgens wilde ze met me naar Parijs. Ze had ook een Frans paspoort en sprak vloeiend Frans. Een paar heerlijke dagen gehad. En toen samen naar Brazilië. Op dat moment had ik beter moeten weten want ze ging mij voorstellen aan haar moeder als haar vriend. Mijn Portugees is niks dus was het niet allemaal duidelijk. Maar toen ze het huis liet zien waar "wij" gingen wonen gingen alle alarmbellen af.

Even geregeld dat ik een bericht kreeg dat ik onmiddellijk nodig was in Amsterdam en weg was ik. Zij niet. Meer dan een jaar is ze me lastig blijven vallen.

Wel het omgekeerde meegemaakt: De DVP die verliefd werd op mij. [...] Maar toen ze het huis liet zien waar "wij" gingen wonen gingen alle alarmbellen af.
"Verliefd" ... :unsure: kan natuurlijk ook berekening zijn geweest. Rijke (voor Braziliaanse begrippen) Europeaan aan de haak geslagen? Edit: wat @pnetratie een paar seconden eerder ook al zei dus.

Zoiets maakt de beleving alleen maar beter. Maar je moet wel opletten. Ik heb ook een maat die zo een Thaise heeft leren kennen. Grote liefde. Maar er was toch plots een betere partij en ze liet hem vallen als een baksteen. Niet normaal wat hij allemaal voor haar gedaan en geregeld heeft. Zelfs in Londen en Thailand met dat serpent gezeten. En eerlijk waar haar leven eens gered van een voedselvergiftiging. Net op tijd op spoed. En dan van dag 1 op dag 2. Geblokt. Niks meer. Geen enkel teken van leven.
Laat je kop niet te zot maken. Zolang het jouw agenda dient - geen probleem.
Ik ken ze vrij goed. Het was zover dat ze bij ons op bezoek kwamen en al. Niks aan te merken. Ik was super blij voor hem. Tot….
Hij is er maanden kapot van geweest.
Ik kan hier zeggen wie het is want ze heeft een vrij grote klantenkring. Velen zouden verschieten. Maar ja, waarom nog. Het is nu 2-3 j geleden en ook zij is daarna bedrogen uitgekomen.

Laatst bewerkt:
Als je niet verliefd wil worden, dan helpt wat ik hiervoor beschreef 100%. Verliefdheid is niet zoiets als een ziekte die je overvalt en je tegen elke wil in volledig overneemt, je kiest er altijd ook zelf voor om de verliefdheid gaande te houden. Dat is gewoon basispsychologie, of wil je heel dat vakgebied liquideren omdat het emoties normeert?
Je bent duidelijk niet in staat, of onwillig, om ook maar een béétje iemand anders' perspectief te begrijpen. In plaats van op te nemen wat ik schreef en daarop te reflecteren, dram je botter dan bot alsnog je eigen mening door, waarbij je op een arrogante manier meent de waarheid in pacht te hebben, en op een misplaatste manier net doet alsof heel persoonlijke gevoelens, die iedereen anders ervaart, universeel en voor iedereen hetzelfde zouden zijn. Is het nu echt zó moeilijk je te realiseren dat wat voor jou geldt, niet voor een ander hoeft te gelden? Jammer, dit.

Even geregeld dat ik een bericht kreeg dat ik onmiddellijk nodig was in Amsterdam en weg was ik. Zij niet. Meer dan een jaar is ze me lastig blijven vallen.
Kan natuurlijk ook komen doordat je voor een heel lange tijd iets met haar had opgebouwd en onderhouden wat in alle opzichten op een liefdesrelatie leek, waarna je haar opeens vanuit het niets met een leugen achterliet en niks meer van je liet horen, in plaats van als een volwassen vent netjes het gesprek aan te gaan en er fatsoenlijk een punt achter te zetten. In dit verhaal is niet zíj de kwade pier...

Ik ben verliefd op elke DVP, geef complimenten ben lief ,en heel aardig, gewassen, gepoest, en geboend , en dit alles voor een goede wip, na een uur of misschien iets langer, naargelang de afspraak duurt zakt de verliefdheid weer, en als ik de deur dicht trek denk ik soms, verdomme dat was een lekkere ruik nog een keer aan de vingers, en de verliefdheid is weer over, Dvp bezoek is een groot toneelspel , van twee zijden, en dat moeten we zo houden,
Wel het omgekeerde meegemaakt: De DVP die verliefd werd op mij. In het begin denk je dat het puur een truc was om je in te palmen maar dat bleek niet zo te zijn. Deze Braziliaanse werkte op het Zandpad en was klein, maar erg fijn. Plotseling suggereerde ze om na haar werk samen te gaan eten, waarna ze mee naar mijn ging en bleef slapen. Op het Zandpad was het altijd MC, in mijn bed was het ZC. En dit herhaalde zich wekelijks.

Vervolgens wilde ze met me naar Parijs. Ze had ook een Frans paspoort en sprak vloeiend Frans. Een paar heerlijke dagen gehad. En toen samen naar Brazilië. Op dat moment had ik beter moeten weten want ze ging mij voorstellen aan haar moeder als haar vriend. Mijn Portugees is niks dus was het niet allemaal duidelijk. Maar toen ze het huis liet zien waar "wij" gingen wonen gingen alle alarmbellen af.

En wat @Meeelover meemaakt is ook wel apart, maar ik geloof dat ik het nooit zo ver zo laten komen. Maar een leven in Brazilië, zou ik denk ook wel prettig vinden, met elke dag een mooie wip aan je zijde.

Kan natuurlijk ook komen doordat je voor een heel lange tijd iets met haar had opgebouwd en onderhouden wat in alle opzichten op een liefdesrelatie leek, waarna je haar opeens vanuit het niets met een leugen achterliet en niks meer van je liet horen, in plaats van als een volwassen vent netjes het gesprek aan te gaan en er fatsoenlijk een punt achter te zetten. In dit verhaal is niet zíj de kwade pier...
Jamaar ooh he. Nu ben je toch ook aan het oordelen zonder alle details te kennen hoor.

Je bent duidelijk niet in staat, of onwillig, om ook maar een béétje iemand anders' perspectief te begrijpen. In plaats van op te nemen wat ik schreef en daarop te reflecteren, dram je botter dan bot alsnog je eigen mening door, waarbij je op een arrogante manier meent de waarheid in pacht te hebben, en op een misplaatste manier net doet alsof heel persoonlijke gevoelens, die iedereen anders ervaart, universeel en voor iedereen hetzelfde zouden zijn. Is het nu echt zó moeilijk je te realiseren dat wat voor jou geldt, niet voor een ander hoeft te gelden? Jammer, dit.
Dat heet graag gelijk hebben. ?

Je bent duidelijk niet in staat, of onwillig, om ook maar een béétje iemand anders' perspectief te begrijpen.
Ik ben daar juist heel goed toe in staat. En ik ben goed wetenschappelijk ingelicht. Juist daarom dat ik schrijf wat ik schrijf. Jij herhaalt gewoon iedere keer - op gevoel? - dat gevoelens persoonlijk zijn en er geen enkele lijn in te trekken valt. Dan kan je de psychologie wel opdoeken. Verder hou ik deze welles nietes hierbij nu voor bekeken want dit heeft toch geen zin, want zoals in bijna elk van jouw discussies frame je de persoon waarmee je het oneens bent meteen als sociaal incapabel of kwaadwillig.

Sorry, maar dat is nonsens. Je zorgt er gewoon voor dat je geen contact meer hebt met de dame en de verliefdheid gaat vanzelf over. Zo simpel is het. Hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker het wel wordt. Leuk is het niet, maar de andere optie is meestal nog veel erger.

İk denk dat jullie beide wel een punt hebben. Als je merkt dat je gevoelens krijgt en je grijpt in, gaat het vanzelf wel over. Tenslotte ben je niet echt in een ver stadium. Als je het laat gaan en je bent op een punt beland waar de gevoelens gebloeid zijn, wordt het idd veel moeilijker om te stoppen. Maar uiteindelijk went alles, hoeveel pijn het ook doet. Dus eigenlijk heb je het een beetje zelf in de hand. Gevoelens zijn niet 100% beheersbaar maar je kan wel ingrijpen, richting geven enz. Uitzonderingen zijn er altijd maar een serieuze relatie met een hoer is gewoon erg lastig.

Jamaar ooh he. Nu ben je toch ook aan het oordelen zonder alle details te kennen hoor.
Ik oordeel op basis van de informatie die Meeelover zelf heeft gedeeld. Als hij relevante details niet heeft gedeeld, is dat z'n eigen schuld. Je kunt nu eenmaal alleen beoordelen wat je weet, en op basis van wat hij zelf heeft verteld, kom ik logischerwijs op dit oordeel.

Ik oordeel op basis van de informatie die Meeelover zelf heeft gedeeld. Als hij relevante details niet heeft gedeeld, is dat z'n eigen schuld. Je kunt nu eenmaal alleen beoordelen wat je weet, en op basis van wat hij zelf heeft verteld, kom ik logischerwijs op dit oordeel.
Laat maar zo. Ik lees uit die berichten niks wat tot jouw oordeel zou kunnen leiden. Hij voelde een bui hangen dus was hij weg, meer niet.

Natuurlijk was ik off topic, maar het gaat wel over 'verliefdheid'. Nooit gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen.
Nog even voor alle duidelijkheid: In dat jaar (2002) heb ik minder geld uitgegeven aan vrouwen dan in andere jaren. Dus financieel was het ook best aantrekkelijk.

Natuurlijk was ik off topic, maar het gaat wel over 'verliefdheid'. Nooit gedacht dat ik zoveel reacties zou krijgen.
Nog even voor alle duidelijkheid: In dat jaar (2002) heb ik minder geld uitgegeven aan vrouwen dan in andere jaren. Dus financieel was het ook best aantrekkelijk.
Laat ze maar zeggen. Ik vind dat er hier veel meer dan op Hookers op mekaars kop gescheten wordt. En waarom eigenlijk. Toch nergens voor nodig?

Alleen al op Kinky staan >100 actuele advertenties met ZC. En dan zijn er minstens 100 die het niet adverteren maar wel aanbieden. Het is dus wijdverbreid.
Vooral in massagesalons heb ik regelmatig 'spontaan' bare meegemaakt. Er zijn dan geen condooms in huis omdat die bij een eventuele controle lastige vragen opwerpen.
Gelukkig nooit iets opgelopen.

Terug
Bovenaan Onderaan