Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb verhalen zat van van hier uitvoerig beschreven meiden die ik prive wel eens neuk. Ik ga geen namen noemen, bang dat ik herkend word en gewoon uit respect. En als ik sommige topics lees dan geloven de meeste mannen hier mij toch niet. Feit dat ik ze dan prive neuk, en de manier waarop, maakt al dat ik nooit verliefd zou kunnen worden. Gewoon kontje neuken en op naar de volgende. En als ik ze niet zo behandel, dan behandelen ze vroeg of laat mij wel als een speeltje. Hoeren zijn hoeren, daar moet je niet verliefd op worden. Elke vorm van sex is een transactie en niets meer. Zo denken ze allemaal. En als jij emo bent dan ben jij het wijffie.
Jammer dat je dvp zo over dvp denkt.
Het kan ook een transactie met gevoel zijn zelfs als het om geld gaat.
Een dvp kan een helkel aan een klant hebben, kan neutraal zijn en kan een klant erg graag mogen tot dol verliefd zijn.... Dvp zijn nl mensen.
Ik doe mijn werk ook met passie en het kan me oprecht schelen hoe het met de mensen om me heen gaat. Als ik geen geld krijg ben ik even simpel weg......
Maar er zijn ook oud collegas die ik blijf zien, gewoon omdat ik ze leuk vind.

Ik geloof meteen dat er meer voorbeelden te vinden zijn van wandelaars die door een dvp (persoonlijk vind ik hoer een denigrerend woord met een negatieve bijsmaak) een oor worden aangenaaid. Echter er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen en ik ben zo'n gelukkige. Ze bestaan dus echt!
Dus om alles over een kam te scheren, is wat mij betreft iets te kort door de bocht maar in de meeste gevallen zullen de dvp's inderdaad een dubbele agenda hebben.
En dvp's zijn net mensen of zoals mijn vriendin het destijds vaak verwoordde: ik ben een vrouw van vlees en bloed die nu eenmaal ook gevoelens voor iemand kan hebben.

Hallo,
Ben dus een beetje onvoorzichtig geweest en ben nu gevoelens aan het krijgen voor een dvp. Ze is jonger dan ik en zit nog maar kort in de business (geen veteraan dus). Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn en of ik achter me gevoel aan moet gaan of niet.. zelf twijfel ik extreem over hoe en wat. Alvast bedankt :)
Ik heb een ander geluid en dat is niet doen. Het werkt niet. Stel je voor in het gunstigste geval is het wederzijds en je begint een relatie. Moet ze dan stoppen? Haar bron van behoorlijke inkomsten valt dan weg en dan moet jij alles bekostigen. Dat kan natuurlijk er zijn zat mannen die liever niet hebben dat hun vrouw werkt. Of werkt ze door? Dat is voor jou niet prettig. Derde mogelijkheid is dat jij stopt en zij werkt door en dan ben je haar pooier grofgezegd. Kortom het kan echt nooit wat worden. Je moet het zo zien: de dvp's zitten erom geld te verdienen en niet om een relatie te zoeken. Heel veel maken er misbruik van en kleden je helemaal uit. Dat ze kort in de business zit wat je niet zeker weet zegt niks. Nooit maar dan ook nooit doen. Je moet jezelf afvragen als je dezelfde dame in een andere situatie dan als dvp tegenkomt en je hebt die gevoelens of die wederzijds kunnen zijn.

Ik heb een ander geluid en dat is niet doen. Het werkt niet. Stel je voor in het gunstigste geval is het wederzijds en je begint een relatie. Moet ze dan stoppen? Haar bron van behoorlijke inkomsten valt dan weg en dan moet jij alles bekostigen. Dat kan natuurlijk er zijn zat mannen die liever niet hebben dat hun vrouw werkt. Of werkt ze door? Dat is voor jou niet prettig. Derde mogelijkheid is dat jij stopt en zij werkt door en dan ben je haar pooier grofgezegd. Kortom het kan echt nooit wat worden. Je moet het zo zien: de dvp's zitten erom geld te verdienen en niet om een relatie te zoeken. Heel veel maken er misbruik van en kleden je helemaal uit. Dat ze kort in de business zit wat je niet zeker weet zegt niks. Nooit maar dan ook nooit doen. Je moet jezelf afvragen als je dezelfde dame in een andere situatie dan als dvp tegenkomt en je hebt die gevoelens of die wederzijds kunnen zijn.
Thanks man, hen uiteindelijk niets gedaan met de zelfde gedachte als wat jij net verteld!

Ik denk dat je alleen goed kunt oordelen als je zelf ooit in zo'n situatie hebt gezeten. Alle meningen vind ik overbodig. Alle adviezen zijn aardig en goed bedoeld. Wanneer je het overkomt, is het toch echt allemaal een ander verhaal.
De eindconclusie is in veel gevallen vaak wel hetzelfde maar toch is het in veel gevallen toch de moeite waard.
Volg je hart, niet je pik of portemonnee.

Dat is niet helemaal waar, je kan ook lering trekken uit de slechte ervaringen van anderen. Je zal ze de kost moeten geven die door een dvp helemaal uitgekleed zijn financieel en emotioneel.
Ik vind de dames die ik bezocht aardig en met sommigen heb ik nog steeds contact. Feliciteren met hun verjaardag enzo. Maar verder ben ik nooit gegaan.

je kan ook lering trekken uit de slechte ervaringen van anderen. Je zal ze de kost moeten geven die door een dvp helemaal uitgekleed zijn financieel en emotioneel.
Een paar verhalen met slechte afloop zeggen volgens mij niet iets over het algemeen. Als je sommige mannen over hun ex en alimentatieplicht hoort praten zou je kunnen zeggen "relaties zijn een garantie voor ellende en uitbuiting" maar over het algemeen zijn er veel mensen in prettige relaties. Dat gaat denk ik veelal op, of de partner nu dvp is, chirurg of wat anders.

Ik ben drie keer gescheiden dus daar weet wel iets vanaf. Maar die huwelijken kwamen niet voort uit een relatie waarvoor ik de dame in eerste instantie betaalde. Het zijn er ook niet een paar. Je moet het ook zo zien: een beetje aantrekkelijke dvp waar je dus verliefd op zou worden ziet heel veel mannen per week en allemaal naakt. In het het kleinste geval dat zo'n dame in het vak is gestapt om een man te scoren heeft ze nogal wat keus. Het niet dvp leven is toch wel anders. Ik sprak ooit eens een aantrekkelijke dame waarvan je dacht niet een hand vol maar een land vol om uit te kiezen. Dat viel nog wat tegen zei ze omdat heel veel mannen bang waren om haar aan te spreken. Er zijn veel mannen bij die dan naar een dvp gaan die er aantrekkelijk uitziet en waar ze alleen maar hoeven binnen te stappen en te betalen. Nogmaals vraag je zelf af als je verliefd wordt op een dvp of dat ook wederzijds zou kunnen zijn als ze geen dvp zou zijn. Buiten dat. Misschien heeft die dvp waar je gevoelens voor hebt wel een relatie. Waarom zou ze single zijn? En als je daarna vraagt waarom zou ze de waarheid spreken? Ik ken een dvp die ik vroeg of ze getrouwd was of een vriend had. Nee zei ze want dat kan niet met dit werk. Dat was grappig want haar trouwfoto's stonden gewoon online. Snapte haar wel want een dvp die zegt dat ze single is is voor veel klanten een reden om terug te komen. Er zijn zat klanten die dan denken dat ze een relatie met haar kunnen beginnen. Zitten goeie actrices bij.

Verliefd, nee. Nooit geweest op een dame. Wel het idee dat ik er een leuke vriendin bij heb. Ik heb haar privenummer eens gekregen en zo af en toe doe ik haar eens een appje hoe het gaat. Dan krijg ik leuke berichtjes terug met vakantiefoto's of foto's van haar nieuwe hondje. Word tijd haar weer eens te bezoeken.
Dat herken ik wel ja. zelfde ervaring mee. Uiteindelijk bouw je wel een soort van vriendschapsband op.

Persoonlijke ervaring:
Het kan wel degelijk hoor. Ik heb enkele jaren een relatie gehad met mijn allereerste afspraakje. Ik was nauwelijks 18 jaar en hij een pakje ouder. Ik had giga veel zenuwen en stond te wiebelen op mijn benen aan de hotelkamer. Ik kon hem niet uitstaan maar door omstandigheden is er toch een unieke klik ontstaan, die leidde tot privé-afspraken (zonder seks). Hij had een slecht huwelijk en ik werkte toen nog voor een pooier. Ik was geen zielige actrice die hem wou pluimen (al maande mijn pooier daar wel naar), en we steunden elkaar door gewoon lol te hebben (drinken, cinema, familiebezoeken bij mij, etc.). En nee hoor, ik liet mij niet (altijd) trakteren en profiteerde daar niet van. Tot op een dronken avond er een 'ik hou eigenlijk wel van jou' uitflapte en we uiteindelijk samen gekomen zijn. Een kindje en enkele jaren verder zijn we door ingrijpende omstandigheden niet meer samen maar nog steeds goede vrienden. Ik werkte nog tijdens het begin van onze relatie, maar toen ik zwanger was ben ik onmiddellijk gestopt en tot aan de eerste coronalockdown heb ik dat niet meer gedaan (toen was mijn relatie gestopt). De kosten waren overigens ook evenredig verdeeld dus daar maakte ik ook geen misbruik van of zo.
Maar ik zou er indd wel mee opletten want kan me wel voorstellen dat de meerderheid daar misbruik van zal maken, maar 't is niet geheel onmogelijk.
Zou ik het zelf opnieuw overwegen? Geen idee. Ik vond het fijn om taboeloos over mijn job te kunnen praten maar het heeft soms ook de nodige ruzies veroorzaakt. Ik heb voldoende geld en doe het oprecht graag, dus dat scheelt mss ook weer in de beweegredenen om open te staan voor een relatie. Zal de ander mijn job er moeten bij nemen? Geen idee. Ik doe het echt graag maar zou er evengoed vandaag mee kunnen stoppen want financieel hoeft het niet persé, maar ik hou gewoon echt van seks en de spanning die een geheim leven als dvp teweegbrengt. Ik studeer met volle teugen verder tot ik het droomdiploma heb om de job te kunnen doen die ik wil zonder al te veel zorgen. En komt er op termijn iemand nieuw op mijn pad (of in de hotelkamer) gewandeld, dan zal de situatie en de persoon en mijn eigen gevoel daarrond mij wel duidelijk maken of het een mogelijkheid is om dat pad verder te verkennen. Dus maak vooral voor jezelf uit of het een optie kan zijn, maar wees ook realistisch en niet te naïef. Ik zie veel verliefde vogels passeren maar das in overgrote meerderheid van de gevallen niet wederzijds ❤

Gewoon gevoelens uitschakelen, hoe moeilijk het ook is. Ik kan me echt niet voorstellen dat het op den duur gaat werken.
De dvp's, en dan vooral de jongere/aantrekkelijkere zijn een bepaald leven en luxe gewend. Let er maar niet op dat ze graag zielig doen, ze verdienen bakken met geld; kopen de duurste merkkleding en tassen, hebben al meerdere huisjes in Zuid-Amerika/Roemenie en gaan vaker op vakantie dan Jan Modaal.

Dat moet je allemaal kunnen bekostigen. Dat is voor iemand die goed verdient al moeilijk, laat staan Jan Modaal. Los daarvan heeft zij een verleden die ze meeneemt. Als je een keer ruzie hebt of iets niet voor haar kan kopen moet je haar niet confronteren met haar verleden. Zij moet zo relaxed zijn dat ze niet aan haar verleden gaat denken. En los daarvan heb je het psychologisch aspect; de dame waar je mee naar bed gaat is met honderden mannen naar bed gegaan en de meest vunzige zaken gedaan. Dat is wat anders dan een gemiddelde meid die wel wat vriendjes heeft gehad waar ze het bed mee gedeeld heeft. Daarmee moet je omgaan.

Moeilijk, heel moeilijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een paar verhalen met slechte afloop zeggen volgens mij niet iets over het algemeen. Als je sommige mannen over hun ex en alimentatieplicht hoort praten zou je kunnen zeggen "relaties zijn een garantie voor ellende en uitbuiting" maar over het algemeen zijn er veel mensen in prettige relaties. Dat gaat denk ik veelal op, of de partner nu dvp is, chirurg of wat anders.

Een huwelijk kan ook fout aflopen ja. Alimentatie wordt berekend op basis van behoefte en draagkracht. Nu zit daar wel vaak een beetje in dat de vrouw voor de kinderen zorgt, alimentatie dus aan de vrouw wordt betaald en de vrouw minder werkt.

Partneralimentatie wordt wat afgebouwd, maar zou wat mij betreft helemaal mogen verdwijnen. Vrouwen willen graag emanciperen. Prima, partneralimentatie is dan een van de eerste dingen die je af moet bouwen.

Maar bij een scheiding is er in elk geval een relatie geweest. Na de scheiding wordt het soms oorlog. Maar daarvoor zal het toch in elk geval even rozengeur en manenschijn zijn geweest. Dat is al een heel andere basis dan die van een verliefde klant die wordt gepluimd door een dvp.

Natuurlijk kan het wel goed gaan. Maar zijn de uitzonderingen denk ik. Vaak zal ze zo'n man toch zien als een goede klant. Vaak zal zo iemand dan de uurtjes betalen, misschien met een korting. In sommige gevallen zal ze proberen zo'n klant nog verder te pluimen met zielige verhalen over financiële problemen.

Ken ook wel een geval wat goed is gegaan. Dame in kwestie is dvp geweest in een club, was daar vrij populair en was goed in het pluimen van mannen met allerlei verhalen. Gehaaide tante, die vooral inspeelde op het gevoel van mannen en vooral van dat soort verliefde zwemelaars aantrok. Nu samen met degene die ik ken. Meteen gestopt met het werk, inmiddels ex-pooier is compleet uit beeld inmiddels en eigenlijk een voorbeeldige huisvrouw. De geldproblemen die er waren, die hielden ook ineens op toen de pooier van het toneel verdween.

Al haar geld ging zo ongeveer naar de pooier. Die ook instrueerde om in te spelen op de emoties van verliefde dweilen. Qua financiën een vrij eenvoudig levende dame eigenlijk.

Dit lijkt me toch wel een hypothetische aanname. Maar stel dat het zou voorkomen. Dan hangt het natuurlijk van ieders situatie af om hier op in te gaan. Maar ik zou dan nooit voor een volle nacht gaan betalen. Hooguit een uur. Maar ja het is mij dan ook nooit overkomen.
Oh, ja hoor! Heb al voorstellen gekregen om de nacht te blijven. Moest zelfs maar de helft betalen!
Toch maar voor bedankt (hoewel de sex écht geweldig was)... want je weet inderdaad niet waarheen dat dan allemaal wel kan leiden...

Ik heb een ander geluid en dat is niet doen. Het werkt niet. Stel je voor in het gunstigste geval is het wederzijds en je begint een relatie. Moet ze dan stoppen? Haar bron van behoorlijke inkomsten valt dan weg en dan moet jij alles bekostigen. Dat kan natuurlijk er zijn zat mannen die liever niet hebben dat hun vrouw werkt. Of werkt ze door? Dat is voor jou niet prettig.
...
Nou, dat is toch aan de man zelf, of hij het werk van de dame kan accepteren, ook tijdens een relatie. Veel mannen zullen het waarschijnlijk niet kunnen accepteren, maar zeker ook niet allen. Relaties tussen mensen zijn niet over een kam te scheren.

Tegen mij zei recent ook een raamdame of ik met haar naar huis wil gaan, maar het was maar voor de helft serieus bedoelt, geloof ik. Het was mijn eerste bezoek aan haar en wij hadden letterlijk geen gezamenlijke taal.
Jaren geleden ben ik twee maal door verschillende wat oudere dames gevraagd of ik met haar mee wil naar Dom. Republiek. Beiden gaven aan daar een huis te hebben en een rustig leven met een vaste partner te willen leiden.
Ik denk dat er aan hun kant geen verliefdheid speelde, eerder sympathie en rationele overwegingen. Dat was ook telkens tijdens of na mijn eerste (en enige) bezoek aan hun. Helaas waren zij allebei niet echt mijn type, dus ik ben er niet op ingegaan.

Tegen mij zei recent ook een raamdame of ik met haar naar huis wil gaan, maar het was maar voor de helft serieus bedoelt, geloof ik. Het was mijn eerste bezoek aan haar en wij hadden letterlijk geen gezamenlijke taal.
Jaren geleden ben ik twee maal door verschillende wat oudere dames gevraagd of ik met haar mee wil naar Dom. Republiek. Beiden gaven aan daar een huis te hebben en een rustig leven met een vaste partner te willen leiden.
Ik denk dat er aan hun kant geen verliefdheid speelde, eerder sympathie en rationele overwegingen. Dat was ook telkens tijdens of na mijn eerste (en enige) bezoek aan hun. Helaas waren zij allebei niet echt mijn type, dus ik ben er niet op ingegaan.
Dom. Republiek, Thailand, of zelfs Roemenie... vergeet vooral niet dat je er ook een hele (schoon)familie bij krijgt! Wél even opletten dus!
Maar als ze het écht waar is...

Ken ook wel een geval wat goed is gegaan.
Precies. We weten wat verhalen van links en rechts maar er is ook door het taboe op het sekswerk onvoldoende bekend voor het maken van algemene gevolgtrekkingen. Weinigen die samen gelukkig zijn zullen aan de grote klok hangen wat een van hen voorheen (of nog steeds) aan werk doet.
Bij elke relatie is het opletten, kennismaken, elkaars verleden leren kennen.
Vroeger was een huwelijk tussen een katholiek en een protestant, of een witte met een zwarte, of een arbeider met een dochter van een hogere 'klasse' al een recept voor een ramp. Nu is het allemaal wat zachter en flexibeler.
Is er bij een verleden (of heden) in 'het leven' een extra kans op averij? Zeker wel, maar als de rest goed zit kom je er wel uit.
Heeft een dvp weleens een 'bewonderaar' die willens en wetens of zonder het te weten extra betaalt voor een 'droom' die niet helemaal echt is? Vast wel, net zoals dat in het 'gewone' leven weleens voorkomt, bijvoorbeeld wanneer een super rijke voetballer een knappe jonge instagrammer tegenkomt.
Is dat in alle gevallen een vorm van oplichterij? Ik denk het niet, je zou dat juist een vorm van 'girlfriend experience' kunnen noemen en men is/was er zelf bij. En ook daar kan iets moois uit voortkomen.
Als het iemand (ergens in een eerder bericht) zijn uitgesproken doel is zich tijdelijk als een gentleman te gedragen tot op het moment van penetratie om vervolgens de vrouw 'kapot te maken' met zijn lichaam, dan lijkt mij persoonlijk dat geen fijne belevenis.

Schakel je gevoelens uit, dat doen zij ook en daarna moet je hen kapot neuken.

Ik moet als ik hier lees regelmatig op mijn lip bijten over de idiote dingen die hier soms gepost worden, maar nu ga ik er toch iets van zeggen: is zo'n sneue opmerking nu echt nodig? Dat je zo'n caveman dingen denkt, daar kan niemand wat aan veranderen behalve jijzelf, maar dat je het blijkbaar nog acceptabel vindt om het uit te spreken, dat is toch niet te bevatten.

Aan de mods @admin : kan er niet wat agressiever tegen dit soort misogynistische opmerkingen opgetreden worden? Ik ben echt geen white knight/AFC, eerder het tegengestelde, maar met dit soort troep moet dit forum toch niet geassocieerd willen worden. De eerste keer dat dit forum in de media gaat komen, gaan dit soort dingen als eerste geciteerd worden.

Ik moet als ik hier lees regelmatig op mijn lip bijten over de idiote dingen die hier soms gepost worden, maar nu ga ik er toch iets van zeggen: is zo'n sneue opmerking nu echt nodig? Dat je zo'n caveman dingen denkt, daar kan niemand wat aan veranderen behalve jijzelf, maar dat je het blijkbaar nog acceptabel vindt om het uit te spreken, dat is toch niet te bevatten.

Aan de mods @admin : kan er niet wat agressiever tegen dit soort misogynistische opmerkingen opgetreden worden? Ik ben echt geen white knight/AFC, eerder het tegengestelde, maar met dit soort troep moet dit forum toch niet geassocieerd willen worden. De eerste keer dat dit forum in de media gaat komen, gaan dit soort dingen als eerste geciteerd worden.
Je hebt zo gelijk. Holbewoners waren nog subtieler / eleganter. Er wordt zo vaak respectloos gereageerd of geschreven.

Je vertoont wel degelijk White Knight gedrag, je haalt het bovenstaande namelijk uit zijn context en geeft er vervolgens een hypocriete en misselijkmakende draai aan: 'kijk mij eens opkomen voor deze hulpeloze dames'. Lees wat ik daarvoor heb geschreven. Ik behandel die dames ALTIJD met respect, maar ik neuk hen ook keihard. Iets wat zij allemaal kunnen waarderen, aangezien hun vagina's altijd kletsnat zijn, wanneer ik hen weer een bezoekje kom brengen. Wat begrijp je hier niet aan?

Fijn te lezen dat ook anderen er zo over denken.

maar ik neuk hen ook keihard.

Prima als je dat met hen afgesproken hebt. Maar dat is nogal wat anders als "je moet hen kapot neuken" wat in je oorspronkelijke bericht stond. Er is geen "context" waarin het deel wat ik citeerde een andere betekenis krijgt. Je hele bericht ging over je anders voor doen dan je werkelijke bedoeling is, en dan (figuurlijk) agressief/gewelddadig neuken. Natuurlijk kan het zijn dat je "eigenlijk" iets heel anders bedoelde. In dat geval ben je wellicht niet zo eloquent als je denkt, en kan je beter je bericht verwijderen want de indruk die je nu wekt is dat je een zielig excuus voor een man bent.

Oh, en als je denkt dat het mij gaat om 'opkomen voor hulpeloze dames', dan moet je je Tomassi toch nog eens opnieuw lezen, want er zal niemand zijn die "iets zeggen over goedkope manipulatie" zal gelijk stellen met "helpen van de hulpelozen". Ik weet zeker dat attitudes zoals de jouwe de minderheid zijn, maar ze steken wel met kop en schouders boven normale commentaren uit, en stralen daarom slecht af op degenen onder ons die met zo'n extremisme niet geassocieerd willen worden. Degene waar ik voor op kom is mezelf - ik wil niet dat dit forum ten onder gaat aan malloten, of aan de persaandacht die die malloten op een gegeven moment zullen gaan genereren.

Lees wat ik daarvoor heb geschreven. Ik behandel die dames ALTIJD met respect, maar ik neuk hen ook keihard.
Je formuleerde het anders. Je gaf aan dat het respect ophoudt zodra het 'werk' begint, dat het gevoelloos wordt en dat ze dan kapot moeten.
Natuurlijk behandel ik hen met respect en ik ben lief voor ze, maar zodra mijn lul in hun vagina of anus zit, is het back to business en laat ik hen echt werken voor hun geld. Schakel je gevoelens uit, dat doen zij ook en daarna moet je hen kapot neuken.

Je formuleerde het anders. Je gaf aan dat het respect ophoudt zodra het 'werk' begint, dat het gevoelloos wordt en dat ze dan kapot moeten.
Ik vind het wel meevallen. Zo wordt er vaak gepraat en de dames onderling kunnen er ook wat van. Er zitten hier ook wat dvp's. Misschien vinden die het niet leuk of misschien intereseert het ze niet.

Ik ben veelste nuchter op verliefd te worden op een dvp, is er wel is een dvp waar ik aan terug denk? Tuurlijk, maar ik begrijp wel dat de enige reden is dat ik die dvp een beurt geef is omdat ik haar geld heb gegeven en niet omdat zij gevoelens voor mij heeft. Sommige dvp's kunnen ontzettend goed acteren maar het zal altijd om geld gaan anders zou je er wel gratis overheen mogen.

Ik denk dat wanneer je verliefd wordt op een dvp dat je maar het beste kunt stoppen met deze hobby anders wordt je op den duur geheid financieel uitgekleed.

Terug
Bovenaan Onderaan