Heel herkenbaar Lisa
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe moet je nooit opdringen bij vrouwen, daar houden ze niet van..Verliefd zijn zullen ze niet wakker van liggen , dat zijn mooie vrouwen gewend. ja ik ben wel geen DVP maar zo schat ik t inIk zou wel verliefde gevoelens kunnen krijgen voor een dvp. Wat zeer normaal is tenslotte zijn wel allemaal maar mensen, maar goed stel dat die dvp het weet zou ze mij dan nog willen terug zien? Wie van de dvp heeft daar een antwoord op ?
Het is zeker niet dat ik verliefd ben of zal worden op een dvp maar zeg nooit nooit het kan altijd gebeuren bij iedereen hè en opdringen bij vrouwen doe ik zeker niet ik weet uit ervaring dat het verkeerd zal aflopenJe moet je nooit opdringen bij vrouwen, daar houden ze niet van..Verliefd zijn zullen ze niet wakker van liggen , dat zijn mooie vrouwen gewend. ja ik ben wel geen DVP maar zo schat ik t in
Nee hoor , mij overkomt dat niet. ik houd teveel van mezelf denk ik( en van variatie)Het is zeker niet dat ik verliefd ben of zal worden op een dvp maar zeg nooit nooit het kan altijd gebeuren bij iedereen hè
Het zal mij ook niet direct overkomen hoor ik wordt niet snel verliefdNee hoor , mij overkomt dat niet. ik houd teveel van mezelf denk ik( en van variatie
Herkenbaar... Je weet misschien inmiddels ook dat er mensen zijn die wél te vertrouwen zijn. Maar ook voor mij is het vaak moeilijk. Ik wens je sterkte, moed en liefde.In mijn jeugd ben ik gepest en getreiterd, vernederd ook. Daarom heb ik moeite om mijn gevoelens/emoties te tonen bij mensen die ik zo nu en dan zie of wellicht voor een keer zie.
je hebt ook kalverliefde.Liefde en verliefdheid is even verschillend als "graag zien" en "houden van"....
Op 39jaar? Dat overkomt me niet (meer)je hebt ook kalverliefde.
ik ben tot nu toe nooit verliefd geweest op een dvp. Mogelijk komt dat omdat ik het hele plaatje zakelijk bekijk. Jij vraagt en betaald voor een dienst die zij verleend. Misschien moet ik meer mijn gevoel leren tonen. Niet alleen bij een dvp maar ook bij dames in de supermarkt. In mijn jeugd ben ik gepest en getreiterd, vernederd ook. Daarom heb ik moeite om mijn gevoelens/emoties te tonen bij mensen die ik zo nu en dan zie of wellicht voor een keer zie.
Dat klopt gelukkig wel, Krekel. Heb een hele fijne en warme familie en een handjevol vrienden. Maar -nogmaals - emoties tonen aan mensen die ik niet ken is heel moeilijk voor me.Herkenbaar... Je weet misschien inmiddels ook dat er mensen zijn die wél te vertrouwen zijn. Maar ook voor mij is het vaak moeilijk. Ik wens je sterkte, moed en liefde.
Natuurlijk, want in het bordeel waar ze werkt betaal jij ervoor om het er over te hebben.Tsja lastig, ze ze begon er zelf over om het in het bordeel waar ze werkt er over te hebben , na dat ik op me dronkrmans berichten was terug gekomen en haar wat verteld heb over me prive situatie momenteel. Ze zei laten we er op me werk over hebben, in principe weet je dan al hoe laat t is , maar wil er toch een keer het voordeel van de twijfel geven wellicht. Na een aankomend bezoek en wellicht weer wat chatten kennis altijd nog zien hoe t loop en het 1 en ander afkappen.
Er zijn kalven genoeg van 39 jaarOp 39jaar? Dat overkomt me niet (meer)
Nou ja mooi als het wel lukt. Zal wat doorzettingsvermogen voor nodig zijn.Verliefd worden op een prostituee en als de liefde door haar beantwoord wordt, is het mooiste wat er is. Een relatie met een DVP heeft mijn leven verrijkt, niet omdat zij DVP is, maar om de mooie persoon(lijkheid) die zij is, het complete plaatje zeg maar. Ja er zijn moeilijke dingen, zoals de intieme momenten die ze met andere mannen heeft gehad (jaloezie?)
ooit was ik een soldaat
die de vrede moest bewaren
behoeder van de staat
in een wereld vol gevaren
in de sneeuw stond ik op wacht
ik dacht aan de kantine
en die ademloze nacht
bij de brave hoer Martine
ik ging naar haar huis
ik moest niet veel betalen
rond haar hals droeg zij een kruis
als een schild tegen vandalen