Als je dit spiegeld en toepast op getrouwde / relatie (partner) hebbende wandelaars, dan zou dat neerkomen op dat zij, als ze echt van hun partner zouden houden, ook geen seks met andere dames zouden (moeten) hebben...en ik denk dat een hoop mannen hier kunnen beamen dat dat niet per definitie 2 aan elkaar verbonden dingen zijn...of misschien voor sommige wel
Waarom steken ze het dan weg? Om die vergelijking in stand te houden zou de sekswerker achter de rug vd partner moeten werken.
@Krekel ik anti prostitutie beweging?
Ik denk het niet. Ik neuk toch een 8tal meisjes per maand. Niet echt een wereldverbeteraar.
@ome aad ik wandel al 20j. Het zijn er veel meer dan 10. Maar ik kan natuurlijk niet elke opinie herrinneren van dat leger meiden
Dat van de ziel is lyrisch geschreven natuurlijk. Maar gaan de werkende dames nu echt beweren dat ze hetzelfde waren voor ze hoer werden?
En idd soldaat zijn veranderd u ook. En daar komen dus ook problemen mee in het gezin. Nooit anders beweert.
Elk moment vd dag heb je aandacht van andere mannen. Als je partner eens een mindere dag heeft wordt die need opgevuld van andere mannen. Als je ruzie hebt kun je escapen naar de betalende simp met een bosje bloemen. Cannot be the one without being the only one.
Anders was iedereen getrouwd met 4 partners.
We moeten het wiel niet heruitvinden he
Nu klink ik steevast een conservatieve boomer terwijl ik in feite liberale millenial ben.
De stelling is niet 100%. Niks is dat.
En veel mensen willen dat niet horen.
Maar een sekswerker partner is altijd een zware drawback. Omdat 99% vd bevolking gewoon een partner kan zijn zonder dat sekswerk.
Aan de mannen die denken dat het een fluitje ve cent is: laat anders uw beste maat eens uw vriendin boeken. Is drastisch maar soms zo een voorbeeld geven om iets uit ons te lokken dat we niet willen erkennen.
I've been there. De gedachte van I got this. It's okay. En dan na 4 maand zonder reden thuis nadat ze de deur toetrok om te gaan werken crashen en huilen als een bitch in de zetel.
Elke gast van elke sekswerker vriendin van 1 van mijn 3 seksexwerkers (dat woord
) is niet tevreden of disconnected of neukt er op los om te compenseren.
Cope. Cope. Cope.
Het is gewoon geen gezonde toestand.
Vrouwen doen wat ze willen. 100% go girls!
Maar kom niet af dat je Cinderella wil zijn en het muiltje wil aanpassen bij de ware.
Do the job. Get the cash. Get out. Dan een leven.
Ondertussen... Verliefd worden en fun. Tuurlijk. 5x een relatie van een jaar is ook 5 gelukkige jaren.
Als vrouwen zeggen dat het geen probleem is waarom als ze stoppen verbergen ze hun verleden dan?
Los v de seks is er ook nog eens het stigma. Je man wordt geemasculeerd in de maatschappij. (onterecht ik ben voor ieder doet wat hij wil en ik lieg nooit.)
Vrouwen liegen terwijl ze de job doen! Dan valt zo iets ook op de man. Shared shame. (onterecht) maar het is er.
Honderden complicaties bovenop al hetgeen een relatie al kan doen kraken.
Snowball's chance in hell.
En het breekt mijn hart. Want alle 3 mijn meisjes heb ik graag gezien. 1 was een van mijn 2 grote liefdes. Er is geen man die meer wou dat het niet zo was (buiten de gast die nu zit te huilen in de sofa) maar het is wat het is.
Ten laatste: dit is niet persoonlijk bedoeld. Voel jezelf dus ook niet geviseerd. Of beledigd. En gewoon omdat je je beledigd voel wil dat nog altijd niet zeggen dat je gelijk hebt.
Alles op dit forum is opinie. Het is het brood en boter van fora als dit.
Alleen zijn sommige opinies een beetje meer waar dan de rest