Fredje020
Meubelstuk
Ben ik de enige die benieuwd is naar dr Instagram?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen ik ook welBen ik de enige die benieuwd is naar dr Instagram?
Ja , dat kan je verliefdheid noemenIk weet niet of ik het verliefdheid zou noemen maar ook ik blijf aan die ene denken, ook als ik bij een andere ben. Ik vind het best lastig om over haar te lezen hier op dit forum en toch kan ik het niet weerstaan om de link te openen. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, moet ik het haar vertellen? Zelf denk ik dat het beter is om haar even niet te zien, hoe groot de verleiding ook is.
Het is een heel logisch iets, als het plaatje klopt en de klik, voor je gevoel, groot is.Ik weet niet of ik het verliefdheid zou noemen maar ook ik blijf aan die ene denken, ook als ik bij een andere ben. Ik vind het best lastig om over haar te lezen hier op dit forum en toch kan ik het niet weerstaan om de link te openen. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, moet ik het haar vertellen? Zelf denk ik dat het beter is om haar even niet te zien, hoe groot de verleiding ook is.
Serieus? Me?---> heeft nu ook Joke toegevoegd op zijn verlanglijstje
Ik zou het juist prettiger vinden als ik recensies van medewandelaars kon lezen over de dame waar ik gek van ben. Zo zou ik kunnen lezen of ze mij echt anders behandeld en meer toelaat van mij dan anderen zoals ze zelf vaak zegt.Ik weet niet of ik het verliefdheid zou noemen maar ook ik blijf aan die ene denken, ook als ik bij een andere ben. Ik vind het best lastig om over haar te lezen hier op dit forum en toch kan ik het niet weerstaan om de link te openen. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, moet ik het haar vertellen? Zelf denk ik dat het beter is om haar even niet te zien, hoe groot de verleiding ook is.
De vraag is wie is u dame waar je zo gek van bent ?Ik zou het juist prettiger vinden als ik recensies van medewandelaars kon lezen over de dame waar ik gek van ben. Zo zou ik kunnen lezen of ze mij echt anders behandeld en meer toelaat van mij dan anderen zoals ze zelf vaak zegt.
Gelukkiger ja maar of het me ego streelt? Nee.Ben je dan gelukkiger?
Streelt het je ego?
En wat doe je als je ontdekt dat ze jou geen voorkeursbehandeling geeft?
Haar naam zal ik niet vertellen maar ik heb wel eens eerder over haar gesproken in dit topic.De vraag is wie is u dame waar je zo gek van bent ?
Das een feit heb vindt het ook zeer fijn dat een dame na de sex komt knuffelen dat maakt het helemaal afGelukkiger ja maar of het me ego streelt? Nee.
Ik heb veel dames bezocht en altijd met respect behandeld maar vaak krijg ik dat niet altijd terug van hun kant. Bij mij draait het niet altijd om de sex maar soms voel ik me gewoon eenzaam, en als een dame je dan binnen 40/50 minuten probeerd buiten te werken terwijl je voor een uur betaald is dat niet leuk. Voor mij betekend het veel als een dame na de sex nog even 10 minuten knuffelend op bed met je komt liggen.
Haar naam zal ik niet vertellen maar ik heb wel eens eerder over haar gesproken in dit topic.
Het komt ook best vaak voor dat sommige wandelaars niet alle sappige details in hun recensies willen delen. Dus soms moet je ook een % van recensies met een korreltje zout nemen.Ik zou het juist prettiger vinden als ik recensies van medewandelaars kon lezen over de dame waar ik gek van ben. Zo zou ik kunnen lezen of ze mij echt anders behandeld en meer toelaat van mij dan anderen zoals ze zelf vaak zegt.
Als ge dan eens zegt over wie het gaat want kan dat hier toch niet in terug vinden over wie het gaat hoorIk zou het juist prettiger vinden als ik recensies van medewandelaars kon lezen over de dame waar ik gek van ben. Zo zou ik kunnen lezen of ze mij echt anders behandeld en meer toelaat van mij dan anderen zoals ze zelf vaak zegt.
Das ook logisch toch dat je niet alles zou vermelden hier hoe zou dat overkomen bij een dame ? En elke date is anders voor ons wandelaars en voor jullie dvp'sHet komt ook best vaak voor dat sommige wandelaars niet alle sappige details in hun recensies willen delen. Dus soms moet je ook een % van recensies met een korreltje zout nemen.
Verliefd worden we allemaal wel eens en meestal op een ongelegen moment en bij een DVP nog wat makkelijker omdat je die al geselecteerd hebt omdat ze naar je smaak isIk weet niet of ik het verliefdheid zou noemen maar ook ik blijf aan die ene denken, ook als ik bij een andere ben. Ik vind het best lastig om over haar te lezen hier op dit forum en toch kan ik het niet weerstaan om de link te openen. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, moet ik het haar vertellen? Zelf denk ik dat het beter is om haar even niet te zien, hoe groot de verleiding ook is.
Ik weet niet of ik het verliefdheid zou noemen maar ook ik blijf aan die ene denken, ook als ik bij een andere ben. Ik vind het best lastig om over haar te lezen hier op dit forum en toch kan ik het niet weerstaan om de link te openen. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, moet ik het haar vertellen? Zelf denk ik dat het beter is om haar even niet te zien, hoe groot de verleiding ook is.
Ik zou het juist prettiger vinden als ik recensies van medewandelaars kon lezen over de dame waar ik gek van ben. Zo zou ik kunnen lezen of ze mij echt anders behandeld en meer toelaat van mij dan anderen zoals ze zelf vaak zegt.