Ik vermoed dat het met je geld te maken heeft
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan bezoek je haar niet meer. Logisch toch?Ben je dan gelukkiger?
Streelt het je ego?
En wat doe je als je ontdekt dat ze jou geen voorkeursbehandeling geeft?
Waarom denk je dat? Ik denk dat dat juist wel eens tegen kan vallen.Mocht het ooit een keer iets worden met dvp, dan 1 voordeel:
Ik ben het liefst open en eerlijk ik een relatie. Als je tegen een vrouw verteld dat je dvp's hebt bezocht zullen velen dat niet accepteren en of zullen er eeuwig moeite mee hebben.
Mocht je een relatie of iets dergelijks krijgen met een dvp dan zal dat wellicht iets makkelijker zijn
Nou jullie hoeven (kunnen) er dan in ieder geval niet over te liegen. Zij weet dat jij dvp's bezoekt, en jij weet dat zij dvp isWaarom denk je dat? Ik denk dat dat juist wel eens tegen kan vallen.
Niet echt. Tot nu toe heb ik geen concullega kunnen ontmoeten die een man met een wandelaar's verleden kan aanvaarden. Een paar zijn ook getrouwd maar hun man mag niet wandelen. De man weet uiteraard wat zijn vrouw voor de kost doet.Mocht je een relatie of iets dergelijks krijgen met een dvp dan zal dat wellicht iets makkelijker zijn
Ow, lastig. Zou jij dat zelf ook niet kunnen aanvaarden. Een man met wandelaar's verleden?Niet echt. Tot nu toe heb ik geen concullega kunnen ontmoeten die een man met een wandelaar's verleden kan aanvaarden. Een paar zijn ook getrouwd maar hun man mag niet wandelen. De man weet uiteraard wat zijn vrouw voor de kost doet.
En jijzelf? Zou jij je vriend laten wandelen? Heb je wel eens een wandelaar als vriend gehad.Niet echt. Tot nu toe heb ik geen concullega kunnen ontmoeten die een man met een wandelaar's verleden kan aanvaarden. Een paar zijn ook getrouwd maar hun man mag niet wandelen. De man weet uiteraard wat zijn vrouw voor de kost doet.
Mijn man mag doen wat hij wil. Hij heeft wel gewandeld en tegenwoordig doet hij dat wat minder. Wij gaan af en toe naar parenclubs en buiten mijn werk heb ik ook scharrels (mannen en ook vrouwen) . Wij hebben geen geheimen voor elkaar.En jijzelf? Zou jij je vriend laten wandelen? Heb je wel eens een wandelaar als vriend gehad.
dus er is hoopMijn man mag doen wat hij wil. Hij heeft wel gewandeld en tegenwoordig doet hij dat wat minder. Wij gaan af en toe naar parenclubs en buiten mijn werk heb ik ook scharrels (mannen en ook vrouwen) . Wij hebben geen geheimen voor elkaar.
. Ik denk dat je meer kan hopen als je een liefhebber tegenkomt die slechts een paar dagdelen per week werkt. Dat betekent dat zij DVP geworden is omdat zij echt van seks houdt en nieuwsgierig geworden was en niet omdat ze dacht dat sekswerk een snelle en minder vermoeiende manier is waarop een vrouw geld kan verdienen. Maar deze liefhebbers van seks kan je ook in een parenclub of swingers groep ontmoeten.dus er is hoop
En zou ze nog met hem van bil gaan als z'n centen op zijn...Ja maar zou ze ook zo hard huilen als je platzak was?
Vraag haar uit. GRATIS. geen geld. Heb je direct je antwoord.Ik ben verliefd op eentje. Geen idee wat ze van mij vind.
Als iemand met mij serieus over van gedachte wil wisselen graag privebericht
Niet echt. Tot nu toe heb ik geen concullega kunnen ontmoeten die een man met een wandelaar's verleden kan aanvaarden. Een paar zijn ook getrouwd maar hun man mag niet wandelen.
Euh, ja. Je gaat gewoon niet meer langs. Probleem lost uiteindelijk zo zichzelf op.Niet verliefd worden. Hoe dan? Hebben jullie daar controle over ofzo
Maar dan moet de DVP nog steeds aan de slag kunnen en seks met meerdere mannen hebben terwijl haar man geen seks met andere vrouwen kan hebben? Als het wandelen of fuck buddies vinden uitsluitend om seks gaat en niet om een tweede of derde liefdesrelatie gaat, vind ik dat op zich prima. In het geval van een samenwonend stel, kan ik wel begrijpen waarom een DVP het niet fijn zal vinden als haar man haar verdiende centjes aan een ander grietje uitgeeft. Maar dan kan de man verder beargumenteren dat hij alleen zijn eigen centjes gaat gebruiken voor het wandelen en ze allebei een eerlijk percentage aan een gezamenlijke spaarpot bijdragen.wandelaars verleden of niet mogen wandelen tijdens een relatie?
Dat laatste vind ik opzich best normaal
naar mijn idee, is deze site juist bedoeld om ervaringen en gedachten uit te wisselen.Ik ben verliefd op eentje. Geen idee wat ze van mij vind.
Als iemand met mij serieus over van gedachte wil wisselen graag privebericht
Als jij der zo over denkt, is het in elk geval niets voor jou ...Relaties hebben niks met fair te maken. Relaties gaan om machtdynamiek. Elke relatie.
Niet echt. Tot nu toe heb ik geen concullega kunnen ontmoeten die een man met een wandelaar's verleden kan aanvaarden. Een paar zijn ook getrouwd maar hun man mag niet wandelen. De man weet uiteraard wat zijn vrouw voor de kost doet.
I.i.g.eerlijkheid zou de beste oplossing kunnen zijn alhoewel je de persoon voor veel andere eigenschappen kiest en niet voor haar baan.