Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja het is soms lastig. Ik had ook een goede band met een dvp na werk ergens eten. Met haar de stad in dat soort dingetjes. Toen heb ik gezegd dat ik verliefd was op een ander en dat ik een vriendin heb. En die heb ik nu ook. Ze zei steeds wacht op me als ik met dit werk stop wil ik bij je zijn. ze stuurde me ook voicememo s dat ik haar pijn had gedaan. Nu 2 maanden geleden heeft ze me bericht om te los te laten. Wat ik nu ook aan de ene kant jammer vind ik sprak haar echt elke dag soms wel 2 keer op een dag tot 3 keer. Facemtime samen lachen. Maar ik heb nu voor mn vriendin gekozen. Al moet ik zeggen dat ik de dvp wel mis. En ik denk als ik zeg welke dvp het is de meeste jaloers zouden zijn. Alleen ze weet ook dat ik geld heb dus soms vraag ik me af of het niet allemaal nep is. Maar goed als iemand je voicememo s stuurt dat ik haar pijn heb gedaan en lange app berichten stuur dan twijfel je toch.en ook een keer bezoek bij der thuis huilen.
Ik vermoed dat het met je geld te maken heeft

Ik heb na een paar jaar flink langs de ramen wandelen toch al heel wat dames gehad. Ik heb één dame waar ik met zekerheid van durf te zeggen dat we het beter met elkaar kunnen vinden dan 'normaal' is in in dit wereldje. Daarnaast nog een paar dames waar ik echt mee kan lachen als vrienden. Maar ik ben nu een paar keer langs een meid gegaan waarvoor ik moet oppassen. Ze is een bizar goede actrice of ze is oprecht geïnteresseerd. Ik gedraag me precies zoals tegen iedere andere dame. Maar deze meid kan me nog geen twee seconden aankijken of ze wordt al giechelend zo rood als een tomaat. Laatst toen ik klaar was om te vertrekken liep ze een beetje nerveus rond op haar kamertje om me vervolgens ineens te omhelzen en een snelle kus op mijn wang te geven. Ik maak mezelf absoluut geen illusies als het om wandelen en liefde gaat, want ik ben daar niet echt gevoelig voor. Maar haar gedrag op het moment is wel redelijk verwarrend voor mij.

Mocht het ooit een keer iets worden met dvp, dan 1 voordeel:

Ik ben het liefst open en eerlijk ik een relatie. Als je tegen een vrouw verteld dat je dvp's hebt bezocht zullen velen dat niet accepteren en of zullen er eeuwig moeite mee hebben.

Mocht je een relatie of iets dergelijks krijgen met een dvp dan zal dat wellicht iets makkelijker zijn

Mocht het ooit een keer iets worden met dvp, dan 1 voordeel:

Ik ben het liefst open en eerlijk ik een relatie. Als je tegen een vrouw verteld dat je dvp's hebt bezocht zullen velen dat niet accepteren en of zullen er eeuwig moeite mee hebben.

Mocht je een relatie of iets dergelijks krijgen met een dvp dan zal dat wellicht iets makkelijker zijn
Waarom denk je dat? Ik denk dat dat juist wel eens tegen kan vallen.

Niet echt. Tot nu toe heb ik geen concullega kunnen ontmoeten die een man met een wandelaar's verleden kan aanvaarden. Een paar zijn ook getrouwd maar hun man mag niet wandelen. De man weet uiteraard wat zijn vrouw voor de kost doet.

I.i.g.eerlijkheid zou de beste oplossing kunnen zijn alhoewel je de persoon voor veel andere eigenschappen kiest en niet voor haar baan.

Niet echt. Tot nu toe heb ik geen concullega kunnen ontmoeten die een man met een wandelaar's verleden kan aanvaarden. Een paar zijn ook getrouwd maar hun man mag niet wandelen. De man weet uiteraard wat zijn vrouw voor de kost doet.
Ow, lastig. Zou jij dat zelf ook niet kunnen aanvaarden. Een man met wandelaar's verleden?

Persoonlijk denk ik dat veel mannen er over zullen liegen, dus dan heb je een man met wandelaar's verleden die ook nog eens daar over liegt. Alleen weet jij dat dan als vrouw niet…

En jijzelf? Zou jij je vriend laten wandelen? Heb je wel eens een wandelaar als vriend gehad.
Mijn man mag doen wat hij wil. Hij heeft wel gewandeld en tegenwoordig doet hij dat wat minder. Wij gaan af en toe naar parenclubs en buiten mijn werk heb ik ook scharrels (mannen en ook vrouwen) 😁😁. Wij hebben geen geheimen voor elkaar.

Wat grappig is in het wereldje van swingers: ik heb wel swingers ontmoet die denken dat sekswerk verboden moeten worden i.v.m. mensenhandel en geweld. Geen compromis, gewoon uitbannen.

Laatst bewerkt:
dus er is hoop
🙏👌. Ik denk dat je meer kan hopen als je een liefhebber tegenkomt die slechts een paar dagdelen per week werkt. Dat betekent dat zij DVP geworden is omdat zij echt van seks houdt en nieuwsgierig geworden was en niet omdat ze dacht dat sekswerk een snelle en minder vermoeiende manier is waarop een vrouw geld kan verdienen. Maar deze liefhebbers van seks kan je ook in een parenclub of swingers groep ontmoeten.

Laatst bewerkt:
wandelaars verleden of niet mogen wandelen tijdens een relatie?
Dat laatste vind ik opzich best normaal 🤷‍♂️
Maar dan moet de DVP nog steeds aan de slag kunnen en seks met meerdere mannen hebben terwijl haar man geen seks met andere vrouwen kan hebben? Als het wandelen of fuck buddies vinden uitsluitend om seks gaat en niet om een tweede of derde liefdesrelatie gaat, vind ik dat op zich prima. In het geval van een samenwonend stel, kan ik wel begrijpen waarom een DVP het niet fijn zal vinden als haar man haar verdiende centjes aan een ander grietje uitgeeft. Maar dan kan de man verder beargumenteren dat hij alleen zijn eigen centjes gaat gebruiken voor het wandelen en ze allebei een eerlijk percentage aan een gezamenlijke spaarpot bijdragen.

Aan de andere kant, als de DVP uit de seksbranche stapt en hij tegelijkertijd met wandelen stopt, is dit ook een prima overeenkomst.

Ik zie een dame waar ik een goede klik mee heb. Ik had/heb er wel gevoelens voor. Ik denk zij ook een beetje. Maar echte relatie gaat niet lukken wegens thuissituatie. We hebben afgesproken goede vrienden te zijn en whats appen prive ook. Maar je weet echt nooit wat iemand echt denkt of voelt.

I.i.g.eerlijkheid zou de beste oplossing kunnen zijn alhoewel je de persoon voor veel andere eigenschappen kiest en niet voor haar baan.

Ik ken wel een voorbeeld van een koppel. Zij een Oost-Europese ex-DVP, die nu geen DVP meer is. Jarenlang in allerlei clubs gewerkt en daar vrij populair. Hij een ex-wandelaar, die jarenlang allerlei ramen en bordelen af heeft geschuimd. Wandelt nu ook niet meer.

Wel wat je noemt een alfa-mannetje. Type van vrouwen horen in de keuken en voor de kinderen te zorgen. Wie z'n dame lastig valt, krijgt problemen. Ex-pooier die lastig deed, heeft hij bijvoorbeeld eens klem gereden. Ex-klanten die via berichtjes bleven zeuren, belde hij op of ze wilde stoppen of hij langs moest komen. Dat soort dingen.

Elke relatie heeft een powerdynamiek. Veel verschillende soorten macht.

Bv

Vrouwen zijn gemiddeld genomen de keurders.
Vrouwen ontvangen uitnodigingen van mannen en beoordelen die, terwijl mannen hun best doen.

Als de "kiezers" , screenen en beoordelen vrouwen vóór de seks mannen, en dat geeft hen macht.

Andere situatie. Als de vrouw seks gegeven heeft aan de man wil ze veelal een relatie. En dat geeft de man macht. Want het biologisch imperatief van een man is niet 1 vrouw. Dat van een vrouw is wel 1 man. Instinct.

Nog een andere situatie: de kans dat beiden elkaar tegen komen en blind verliefd worden is klein. Het vinden van je soulmate is een New Age concept dat velen dorstig laat hun hele leven. Het is veel voorkomender dat een verliefd is en de ander probeert te winnen. In dit scenario is de verliefde degene zonder macht.

Als je over macht praat denkt iedereen vaak meteen aan machtsmisbruik. Daarom balken ze ook bij de gedachte dat relaties daarom draaien. Het zijn echter 2 verschillende dingen.

Maar elke interactie tussen 2 mensen heeft een power dynamic. En zeker Relaties.

Ter verduidelijking van het punt waarom ik het aanbracht:

"Dat is niet fair" doet er niet toe. Het is de partner met de macht (in het algemeen of mbt het topic) die beslist of het zo is of niet. Dit kan op elke manier geuit worden. Hoeft zelfs niet toxisch of met dwang. Veel partners volgen gedwee of geven toe. (Zeker verliefde partners!)

Als puntje bij paaltje komt is er altijd 1 van de 2 met meer macht. (En als je zegt ik heb helemaal geen macht over mijn partner denk dan eens na dat u niet de onmachtige bent.) Er is altijd een "Greater among Equals"

Sociologie 101.

Verliefd worden op iemand waarmee je een ZAKELIJKE relatie hebt en die de financieel ontvangende partij is van u en motief geeft om deze financiele stroom in leven te houden is dus enorm onverstandig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan