Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@diewanderer, een beetje respect, op deze manier jaag je alle vrouwen weg:D
In Vlaanderen zeggen we tegen een domme vrouw wel eens "een dwaze goele" (goele = eend, vergelijkbaar met het Engelse gull), maar dat bedoelde ik hier natuurlijk niet :p

Hoe meer vrouwen op deze site hoe beter!

Daar ben ik ook bang voor. Dus wat te doen? Vriendschappelijk klikt het wel.

Contact verbreken?
Toch uitvragen?
Of niet uitvragen en gebruik maken van haar diensten?
Of niets en het contact gewoon vriendschappelijk houden?
Dat hangt af van hoe sterk jij in je schoenen staat. Je kan haar vragen of ze een date ziet zitten. Maar als ze daar geen zin in heeft zou ik het laten rusten. Ik zou sowieso niet betaald gaan daten na zo'n afwijzing.

@joeykeuvelaar Aangezien ze vraagt om gebruik te maken van haar diensten, twijfel ik hoe oprecht haar vriendschap is. Natuurlijk ken ik jullie contact verder totaal niet, maar op basis van wat je hier zegt zou ik zeggen: afkappen.

Je kunt ook nog proberen het contact vriendelijk te houden en als ze over haar diensten begint alleen dat heel stellig afwijzen en kijken hoe lang ze nog vriendelijk blijft als je dat wekenlang doet. Dan kom je misschien ook te weten wat ze echt is voor je.

Contact verbreken?
Toch uitvragen?
Niet geschoten is altijd mis , doe gewoon wat je gevoel je ingeeft dan heb je het in ieder geval geprobeerd

De kans dat zoiets een succes wordt is eerlijk gezegd niet al te groot , maar wat heb je te verliezen ? contact verbreken ? Dat gebeurt toch wel als ze je afwijst denk ik zomaar , dan is de magie er van af dan heb je één of twee rotweken en dan ga je weer verder met je leven

Als je niet af en toe een risicootje in je leven neemt zal je nooit op je bek gaan , maar al het moois wat je krijgt van de paar keer dat het wel goed gaat maakt dat meer dan goed

In Vlaanderen zeggen we tegen een domme vrouw wel eens "een dwaze goele" (goele = eend, vergelijkbaar met het Engelse gull), maar dat bedoelde ik hier natuurlijk niet :p

Hoe meer vrouwen op deze site hoe beter!
Prima zaak mogen er van mij nog wel meer bij ,maar als ze als een Jehova getuige met een opgestoken vingertje gaan preken hoe de enige weg naar het ware orgasme door de parenclub heen leidt en prostitutie fake is mogen ze die mening lekker op één van de tientallen swingersfora gaan lopen verkondigen van mij

Kunnen ze elkaar lekker schouderklopjes geven over hoe modern en ruimdenkend ze wel niet zijn allemaal

Contact verbreken?
Toch uitvragen?
Het contact verbreken zou ik niet doen. Dat kan altijd nog wel. Niets doen en gewoon vriendschappelijk. Ik weet niet of je daar verder mee komt.
Misschien kent de dame je nog niet goed genoeg. Je kan haar uit vragen, maar als ze je niet goed genoeg kent doet ze dit misschien niet. Maar ja iets onschuldigs als iets gaan drinken of iets gaan eten kan natuurlijk altijd nog wel.

Je kan natuurlijk ook gebruik maken van haar diensten. Dit hoeft toch niet altijd alleen sex te zijn. Daarna kun je ook nog praten en zeggen dat je haar gewoon beter wil leren kennen en of ze daar voor openstaat? Gewoon doen zou ik zo zeggen. Succes. (Niet geschoten is inderdaad altijd mis. Nothing to loose.)

Ik zou voorzichtig zijn met het advies van hierboven. Het kan al snel naar neigen naar ongewenst en stalkerig gedrag.

Volgens mij horen de dames 100 keer op een dag dat de wandelaar verliefd op ze zijn. 9 van de 10 keer zitten ze daar niet op te wachten.

Je bezoekt deze dames ook niet om een relatie te zoeken. Mocht je wel toevallig een goede klik hebben met een dame dan heb ik een principe om niet meer gebruik te maken van haar betaalde diensten. Als ze niet bij je wilt zijn zonder dat je ervoor betaald was de klik niet wederzijds.
Dan kun je haar ook beter vergeten en doorgaan. Zo bespaar je veel verdriet en geld 😂.

overigens als je gevoelig bent om snel verliefd te worden dan zou ik ook niet een dame meerdere keer bezoeken

Ik zou voorzichtig zijn met het advies van hierboven. Het kan al snel naar neigen naar ongewenst en stalkerig gedrag.

Volgens mij horen de dames 100 keer op een dag dat de wandelaar verliefd op ze zijn. 9 van de 10 keer zitten ze daar niet op te wachten.

Je bezoekt deze dames ook niet om een relatie te zoeken. Mocht je wel toevallig een goede klik hebben met een dame dan heb ik een principe om niet meer gebruik te maken van haar betaalde diensten. Als ze niet bij je wilt zijn zonder dat je ervoor betaald was de klik niet wederzijds.
Dan kun je haar ook beter vergeten en doorgaan. Zo bespaar je veel verdriet en geld 😂.

overigens als je gevoelig bent om snel verliefd te worden dan zou ik ook niet een dame meerdere keer bezoeken
Nee ben daar totaal niet gevoelig voor. Vandaar m'n verwarring. Moet zeggen dat ik je advies wel nobel vind

Ik ben ooit verliefd geworden op een wandelaar en andersom ook, dus daar woon ik al jaren mee samen. Hij leerde mij kennen via mijn werk en nu wordt ik al jaren wakker naast hem zonder make-up, coupe storm en een graf adem. Ik zeur, heb mijn buien.. kortom een gewone normale vrouw zonder de toeters en bellen die hij de 1e keer zag.

Er was tevens ook nog een andere wandelaar verliefd op mij, in dezelfde tijdlijn zeg maar. Hele grote lieverd, maar niet mijn keuze om mee verder te gaan.
Net als Cor, een gewone baan met een redelijk goed salaris. Niet een salaris om iemand leeg te trekken, zoals anderen dat wel doen. Mijn geweten kan en kon daar niet meeleven en heb steeds een stapje meer afstand genomen van hem. Financieel niet de beste beslissing 🤷‍♀️, maar voelde wel goed met mijn geweten 😏
Gelukkig heeft hij door mij wel meer zelfvertrouwen gekregen naar andere vrouwtjes en kreeg hij eindelijk een vriendin. Geen idee hoe het nu met hem gaat.

Conclusie.. je wordt verliefd op een dvp die er altijd tip top uit ziet als je haar ziet, ze zeurt niet, is vrolijk en lief, doet alsof je haar beste vriend bent.. kortom de ideale partner. Maar ook zij wordt naast je wakker zonder make up, haar alle kanten op en een adem die naar dode ratten ruikt.
Sekswerkers zijn gewoon vrouwen..

Ik ben ooit verliefd geworden op een wandelaar en andersom ook, dus daar woon ik al jaren mee samen. Hij leerde mij kennen via mijn werk en nu wordt ik al jaren wakker naast hem zonder make-up, coupe storm en een graf adem. Ik zeur, heb mijn buien.. kortom een gewone normale vrouw zonder de toeters en bellen die hij de 1e keer zag.

Er was tevens ook nog een andere wandelaar verliefd op mij, in dezelfde tijdlijn zeg maar. Hele grote lieverd, maar niet mijn keuze om mee verder te gaan.
Net als Cor, een gewone baan met een redelijk goed salaris. Niet een salaris om iemand leeg te trekken, zoals anderen dat wel doen. Mijn geweten kan en kon daar niet meeleven en heb steeds een stapje meer afstand genomen van hem. Financieel niet de beste beslissing 🤷‍♀️, maar voelde wel goed met mijn geweten 😏
Gelukkig heeft hij door mij wel meer zelfvertrouwen gekregen naar andere vrouwtjes en kreeg hij eindelijk een vriendin. Geen idee hoe het nu met hem gaat.

Conclusie.. je wordt verliefd op een dvp die er altijd tip top uit ziet als je haar ziet, ze zeurt niet, is vrolijk en lief, doet alsof je haar beste vriend bent.. kortom de ideale partner. Maar ook zij wordt naast je wakker zonder make up, haar alle kanten op en een adem die naar dode ratten ruikt.
Daar ben ik me wel van bewust, gelukkig

Neen maar je moet de dames hun verhalen soms eens horen. Ze zijn ook van vlees en bloed. Hebben ook gevoelens.
Zeker weten dat de dames ook gevoelens hebben en die mogen zij ook tonen aan ons wandelaars en mss kunnen wij tonen dat we niet enkel komen voor te wandelen een dame zal zich gewaardeerd voelen als we rekening houden met hun gevoelens ❤️

De dames krijgen wel paar keer per dag te horen dat klant verliefd op hen is of is geworden. Van 1 keer (hopelijk) lekker van bil gaan, dan ben je nog niet verliefd. Ik kik meer op het totaalpakket. Wat zit er tussen de oren. Hoe ziet de vrouw eruit in het dagelijks leven. Heb zelf een goede klik met iemand. Zie die al een tijdje. We zien wel.

Laatst bewerkt:

Ach ja, zo is het altijd met verliefd worden natuurlijk.

Ook als je "normaal" gaat daten. In het begin heb je de verliefdheid en breng je niet 24 uur per dag met iemand door. Vanaf dat je veel tijd met elkaar door gaat brengen, dan begint het pas echt natuurlijk.

Stop met het slopen van mijn dromen! 😭😝

Gewoon vrouwen, maar vaak met buitengewone kwaliteiten en dan heb ik het niet alleen over de seks, maar ook over de menselijke omgang en het vermogen om zelfs aardappels zoals ik zich een superbintje te laten voelen.
Excuses! 🤐

Menselijke omgang is iets wat je leert met de jaren. Een goede eigenschap is als je aan iemands hele houding kan merken, dat het eigenlijk niet zo goed gaat als men zegt.

Zo had ik verleden week een lieverd op mijn bed waar ik aan vroeg of alles oké was. Hij zei van wel, maar zijn ogen zeiden van niet. Dus kijk je die persoon goed aan en vraagt of het wel echt oké gaat. Je merkt dat hij het liever niet wilt vertellen, om de sfeer niet te verpesten, maar zo snel geef ik het niet op.

Dus nogmaals.."Gaat het wel goed schattie, ik zie gewoon dat je wat wilt zeggen. Dat mag hoor" En dan blijkt er dus idd iets heel heftigs te zijn.

Dan praat je daar even over, ondertussen ga je tegen hem aan liggen, legt je hoofd op z'n borstkast en komt de sfeer wel weer terug na dat verhaal.

Had zo'n medelijden met hem, serieus kut wat hij mee gemaakt heeft 🥺

En zo zijn er wel meer verhalen die ik uit mensen heb getrokken, dat geeft toch een soort v band of je ze nou weer terugziet of niet. Het maakt het samenzijn menselijker en je kan daar op inspringen door een andere benadering qua seksuele diensten. Soms ga je dan wat zachter aan de slag dan meteen hoppa. Voor mijn gevoel is een zachtere aanpak dan beter om het slechte nieuws te laten verdwijnen...

Niet persoonlijk bedoeld hoor , maar dit is een forum over prostitutie , er wordt heel wat off topic geluld omdat mensen die interesse in prostitutie hebben nu eenmaal doodgewone mensen zijn die ook andere onderwerpen willen bespreken met gelijkgestemden maar het minste wat je hier kan verwachten is dat de mensen hier toch wel iets met betaalde liefde hebben

Er zijn natuurlijk best cross over verbindingen te maken met het swingers wereldje waar jij je meer in thuis voelt kennelijk dus dat dat hier aan bod komt is niet meer dan normaal
Als je op een forum van tour fietsers echter gaat lopen verkondigen dat ze beter met de auto kunnen gaan omdat ze er dan veel eerder warmer en droger zijn verwijzen ze je ook door naar een ander forum denk ik zomaar

Dit topic gaat over verliefd worden op een DVP en hoe daar mee om te gaan en met een hoop zijwegen komt het daar al een bericht of 500 telkens weer op terug en hopelijk kunnen mensen die hier iets over vragen wat met de geleverde informatie beginnen
Ik ben persoonlijk misschien de laatste die moet klagen over off topic gaan maar de bijdragen van jou vind ik in het geheel niets met dit topic te maken hebben

Start gerust een eigen topic over wat je gedachten zijn over professionele dames bij swinger party's , je zal mij er niet aantreffen omdat dat soort zaken mijn ding niet zijn

Terug
Bovenaan Onderaan