@diewanderer, een beetje respect, op deze manier jaag je alle vrouwen wegAha, een wc-eend!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@diewanderer, een beetje respect, op deze manier jaag je alle vrouwen wegAha, een wc-eend!
Ben je op dit forum louter uit nieuwsgierigheid, wandel je zelf ook (dat bestaat) of ben je een DvP?Lieverd...ik ben een vrouw
Zolang er geen bezoekadres bekend is zal dat nog wel eens mee kunnen vallen.Dan verwacht ik dat je vanaf dit moment een explosief aantal likes zal gaan krijgen
Daar ben ik ook bang voor. Dus wat te doen? Vriendschappelijk klikt het wel.Dan zal de verliefdheid niet wederzijds zijn vermoed ik
In Vlaanderen zeggen we tegen een domme vrouw wel eens "een dwaze goele" (goele = eend, vergelijkbaar met het Engelse gull), maar dat bedoelde ik hier natuurlijk niet@diewanderer, een beetje respect, op deze manier jaag je alle vrouwen weg
Wie gaat hen en hun "recensies en nuttige info " missen ?@diewanderer, een beetje respect, op deze manier jaag je alle vrouwen weg
Dat hangt af van hoe sterk jij in je schoenen staat. Je kan haar vragen of ze een date ziet zitten. Maar als ze daar geen zin in heeft zou ik het laten rusten. Ik zou sowieso niet betaald gaan daten na zo'n afwijzing.Daar ben ik ook bang voor. Dus wat te doen? Vriendschappelijk klikt het wel.
Contact verbreken?
Toch uitvragen?
Of niet uitvragen en gebruik maken van haar diensten?
Of niets en het contact gewoon vriendschappelijk houden?
Niet geschoten is altijd mis , doe gewoon wat je gevoel je ingeeft dan heb je het in ieder geval geprobeerdDaar ben ik ook bang voor. Dus wat te doen? Vriendschappelijk klikt het wel.
Contact verbreken?
Toch uitvragen?
Prima zaak mogen er van mij nog wel meer bij ,maar als ze als een Jehova getuige met een opgestoken vingertje gaan preken hoe de enige weg naar het ware orgasme door de parenclub heen leidt en prostitutie fake is mogen ze die mening lekker op één van de tientallen swingersfora gaan lopen verkondigen van mijIn Vlaanderen zeggen we tegen een domme vrouw wel eens "een dwaze goele" (goele = eend, vergelijkbaar met het Engelse gull), maar dat bedoelde ik hier natuurlijk niet
Hoe meer vrouwen op deze site hoe beter!
Het contact verbreken zou ik niet doen. Dat kan altijd nog wel. Niets doen en gewoon vriendschappelijk. Ik weet niet of je daar verder mee komt.Daar ben ik ook bang voor. Dus wat te doen? Vriendschappelijk klikt het wel.
Contact verbreken?
Toch uitvragen?
Nee ben daar totaal niet gevoelig voor. Vandaar m'n verwarring. Moet zeggen dat ik je advies wel nobel vindIk zou voorzichtig zijn met het advies van hierboven. Het kan al snel naar neigen naar ongewenst en stalkerig gedrag.
Volgens mij horen de dames 100 keer op een dag dat de wandelaar verliefd op ze zijn. 9 van de 10 keer zitten ze daar niet op te wachten.
Je bezoekt deze dames ook niet om een relatie te zoeken. Mocht je wel toevallig een goede klik hebben met een dame dan heb ik een principe om niet meer gebruik te maken van haar betaalde diensten. Als ze niet bij je wilt zijn zonder dat je ervoor betaald was de klik niet wederzijds.
Dan kun je haar ook beter vergeten en doorgaan. Zo bespaar je veel verdriet en geld .
overigens als je gevoelig bent om snel verliefd te worden dan zou ik ook niet een dame meerdere keer bezoeken
Daar ben ik me wel van bewust, gelukkigIk ben ooit verliefd geworden op een wandelaar en andersom ook, dus daar woon ik al jaren mee samen. Hij leerde mij kennen via mijn werk en nu wordt ik al jaren wakker naast hem zonder make-up, coupe storm en een graf adem. Ik zeur, heb mijn buien.. kortom een gewone normale vrouw zonder de toeters en bellen die hij de 1e keer zag.
Er was tevens ook nog een andere wandelaar verliefd op mij, in dezelfde tijdlijn zeg maar. Hele grote lieverd, maar niet mijn keuze om mee verder te gaan.
Net als Cor, een gewone baan met een redelijk goed salaris. Niet een salaris om iemand leeg te trekken, zoals anderen dat wel doen. Mijn geweten kan en kon daar niet meeleven en heb steeds een stapje meer afstand genomen van hem. Financieel niet de beste beslissing , maar voelde wel goed met mijn geweten
Gelukkig heeft hij door mij wel meer zelfvertrouwen gekregen naar andere vrouwtjes en kreeg hij eindelijk een vriendin. Geen idee hoe het nu met hem gaat.
Conclusie.. je wordt verliefd op een dvp die er altijd tip top uit ziet als je haar ziet, ze zeurt niet, is vrolijk en lief, doet alsof je haar beste vriend bent.. kortom de ideale partner. Maar ook zij wordt naast je wakker zonder make up, haar alle kanten op en een adem die naar dode ratten ruikt.
Sekswerkers zijn gewoon vrouwen..
Zeker weten dat de dames ook gevoelens hebben en die mogen zij ook tonen aan ons wandelaars en mss kunnen wij tonen dat we niet enkel komen voor te wandelen een dame zal zich gewaardeerd voelen als we rekening houden met hun gevoelensNeen maar je moet de dames hun verhalen soms eens horen. Ze zijn ook van vlees en bloed. Hebben ook gevoelens.
Dat dus, of we moeten hier een ganse klets posts verwijderenMannekes laten we on topic blijven. Misschien zijn er wel ex wandelaars die de liefde gevonden hebben bij een dvp. Alles kan en waarom eigenlijk ook niet? Zolang ze gelukkig zijn. Amen.
Stop met het slopen van mijn dromen!Sekswerkers zijn gewoon vrouwen..
Aha, een wc-
Ik ga al 20 jaar naar parenclubs. Alleen voor de mannen, geen stellen en ik ben ook niet bi. En nee, ik doe het niet voor het geld.Ben je op dit forum louter uit nieuwsgierigheid, wandel je zelf ook (dat bestaat) of ben je een DvP?
Ik hoef geen likes.Dan verwacht ik dat je vanaf dit moment een explosief aantal likes zal gaan krijgen
En ja...ik heb ook 9 maanden tussen de dames gewerktVeel clubs moeten dit er wel bij doen. Dagen, avonden met betaalde dames. Alleen de zaterdagen met alleen stellen kunnen ze volgens mij niet van draaien
Lieverd...ik ben een vrouw
Dat lijkt me sterk. Als klanten het vertellen zal het een enkele keer voorkomen.De dames krijgen wel paar keer per dag te horen dat klant verliefd op hen is of is geworden.
Ach ja, zo is het altijd met verliefd worden natuurlijk.Ik ben ooit verliefd geworden op een wandelaar en andersom ook, dus daar woon ik al jaren mee samen. Hij leerde mij kennen via mijn werk en nu wordt ik al jaren wakker naast hem zonder make-up, coupe storm en een graf adem. Ik zeur, heb mijn buien.. kortom een gewone normale vrouw zonder de toeters en bellen die hij de 1e keer zag.
Er was tevens ook nog een andere wandelaar verliefd op mij, in dezelfde tijdlijn zeg maar. Hele grote lieverd, maar niet mijn keuze om mee verder te gaan.
Net als Cor, een gewone baan met een redelijk goed salaris. Niet een salaris om iemand leeg te trekken, zoals anderen dat wel doen. Mijn geweten kan en kon daar niet meeleven en heb steeds een stapje meer afstand genomen van hem. Financieel niet de beste beslissing , maar voelde wel goed met mijn geweten
Gelukkig heeft hij door mij wel meer zelfvertrouwen gekregen naar andere vrouwtjes en kreeg hij eindelijk een vriendin. Geen idee hoe het nu met hem gaat.
Conclusie.. je wordt verliefd op een dvp die er altijd tip top uit ziet als je haar ziet, ze zeurt niet, is vrolijk en lief, doet alsof je haar beste vriend bent.. kortom de ideale partner. Maar ook zij wordt naast je wakker zonder make up, haar alle kanten op en een adem die naar dode ratten ruikt.
Sekswerkers zijn gewoon vrouwen..
Excuses!Stop met het slopen van mijn dromen!
Gewoon vrouwen, maar vaak met buitengewone kwaliteiten en dan heb ik het niet alleen over de seks, maar ook over de menselijke omgang en het vermogen om zelfs aardappels zoals ik zich een superbintje te laten voelen.
Niet persoonlijk bedoeld hoor , maar dit is een forum over prostitutie , er wordt heel wat off topic geluld omdat mensen die interesse in prostitutie hebben nu eenmaal doodgewone mensen zijn die ook andere onderwerpen willen bespreken met gelijkgestemden maar het minste wat je hier kan verwachten is dat de mensen hier toch wel iets met betaalde liefde hebbenNou nou nou.