Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit vat goed samen hoe ik het met een zeer veel besproken dame hier had. Ze appte me een beetje vanuit het niets met foto's van haar vakantie en uiteindelijk voegden we elkaar toe aan onze social media. We hadden nog wel betaalde sex afspraken (die best wel uitliepen soms). Een paar keer ben ik met haar uit eten geweest, of wat gaan drinken - gewoon als vrienden. Nee, er was geen onbetaalde sex, zo zat het niet in elkaar. Ik was vanaf het begin wel vrij stellig over dat een relatie nooit zou werken (al fantaseerde ik er natuurlijk wel over). Corona lockdowns maakten het allemaal niet makkelijker op, maar zij was wel altijd heel positief ingesteld. November heb ik haar voor het laatst gezien, toen zei ze dat ik een vriendin moest zoeken.

Sinds januari heeft ze me opeens geblockt op Facebook en blijft het radiostil op Whatsapp. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Kon evengoed mijn verhaal geweest zijn, ook ik was niet op een relatie uit maar je voelde gewoon dat er iets meer was. En toeval of niet maar zelfs de tijdlijn komt overeen.

'I've been there too'! Nu vrijwel dagelijks nog contact want ze woont inmiddels helaas in het buitenland. In mijn ogen kan het alleen iets blijvends worden als de financiële compensatie wegvalt.
Als ik jullie verhalen lees, komen alle gevoelens weer terug. De jaren die we bij elkaar waren, heb ik als de mooiste van mijn leven ervaren maar tevens de emotioneel zwaarste. Hoewel we nu niet samen zijn, heb ik een soul mate voor de rest van mijn leven.

Verliefd op een DVP is ons waarschijnlijk allemaal wel eens overkomen en is niets meer dan menselijk. Verliefdheid kan je sowieso broos maken, onzeker terwijl je normaal altijd zeker bent. Bij verliefd op een DVP wordt alles nog eens versterkt want je twijfelt aan wat echt is of niet met de wetenschap dat een DVP er nogal mee geholpen is dat een klant blijft terugkomen, een gevoel van affectie naar de klant creëeren is dan natuurlijk handig.
Persoonlijk heb ik mijn les wel geleerd met vallen en opstaan, eigenlijk doe ik nu hetzelfde als wat de dames doen en dat is een soort van rol spelen, waar gevoelens simpelweg uitgeschakeld worden, ik laat het gewoon niet toe.
Een paar jaar geleden had ik een vast meisje die ik TE regelmatig bezocht, je wordt dan toch close en er ontstond iets wat ik nog steeds niet kan definiëren, ook zagen we elkaar privé en onbetaald. tegenwoordig houden we het beiden simpel en zeggen we "klant plus iets extra" en dat werkt prima. Buiten de kamer noem ik haar een vriend(in) op de kamer ben ik klant. Ook met een andere dame werkt het zo voor mij al heb ik daar nooit gevoel voor gehad juist omdat ik het niet toelaat, al zijn er wel eens van die momenten wat het speciaal maakt met de juiste persoon op de juiste plek, de vibe. Nogmaals, uiteindelijk zijn we ALLEMAAL mens, zowel wij klanten als ook de dames en gelukkig kunnen en mogen we voelen. Zonder gevoel is ook alles maar grijs en kil.
Als ze stopt met werken, zal je haar dan nog blijven zien, denk je?

Ik ga vaker naar een dame toe voor een heerlijke massage.
Hadden meteen een goeie klik, maar er was niets van verliefdheid.

De dame was op een gegeven moment niet in de beurt beschikbaar, maar ergens anders waar ik een stuk voor moest rijden.
Eerst gezegd dat het me te ver zou zijn voor een uur. Een uur later gevraagd of ze bereid was om me voor 2 uur te ontvangen.
Zeg maar hoe laat je wil komen dan pas ik alles aan voor je of annuleer een andere afspraak.
Oke afspraak gemaakt en in de auto gesprongen.
Ik ging met het idee van een massage, maar nadat ik me omdraaide en de voorkant aan de beurt was had ze blijkbaar andere plannen en mocht ik alles met haar doen.
Van af die tijd ga ik altijd voor 2 uur naar haar toe in elke keer is het heerlijk en heet.
Het is wel eens ter spraken gekomen dat ze normaal alleen maar doet masseren, maar door de klik die we hadden gebeurde er elke meer dan alleen masseren. Ik klaagde niet en genoot net zoals zij genoot.
Ze heeft ook wel eens bepaalde dingen gezegd, dat we eens een hotel moesten pakken en als ze in de beurt was dat ze zeker langs wilde komen.
Tot op heden is dat echter niet gebeurt en had er ook geen moeite mee.

Tot het moment dat we weer een afspraak hadden staan, maar ik niets meer van haar hoorde. Ik vroeg altijd om de bevestiging dat ze aanwezig zou zijn ivm de afstand die ik moest afleggen. Bleek 2 dagen later dat ze Corona had gehad en heel erg ziek was.
Vanaf dat moment bekroop me het gevoel van wat als ze er niet meer was geweest of wat als er iets gebeurt zou zijn.
Sins die tijd zit ik in dubio en ben ik de war door wat er in het verleden is gebeurt en wat ze gezegd heeft en zit ik met mijn gevoel in de knoop.
Inmiddels ontvangt ze weer sporadisch, maar alleen voor vaste klanten en heb binnenkort weer een afspraak staan.
Ben benieuwd hoe het zal zijn en hoe ik me zal voelen om haar na 6 maanden weer te zien.

Dat is exact zoals ik erover denk. Ik vind dat ik niet degene moet zijn die daarop aanstuurt, maar dat het haar eigen beslissing is. Al zou het best ongemakkelijk zijn als ze niet stopt of pas later. (persoonlijk, er zijn ook mannen die er heel anders over denken)
Ik zou er niet aan beginnen. Wat denk je als ze stopt? Zoveel geld gaat ze niet met een "normale" baan verdienen. En daar gaan ze naar leven.
Stel je voor je werkt ergens en je nieuwe liefde vindt dat niks en wil dat je ander werk gaat doen.
Kost je wel meer dan de helft van je salaris. Zou jij dat doen?

Dan zou de echte liefde jullie de weg eventueel aanwijzen. Als je echt van haar houdt, ga je haar niet dwingen te stoppen maar als ze ook echt van je houdt, gaat ze meteen stoppen als ze weet dat haar werk je pijn doet. Wat ze daarvoor in de plaats van sekswerk gaat doen, zouden jullie er samen een oplossing voor kunnen vinden.
Idd ik zou nooit vragen om dingen te veranderen die een ander al deed voor je mekaar leerde kennen. Je neemt iemand hoe hij of zij is.... Met alle eigenschappen,gebreken ed. Trouwens als het echte liefde is dan overwint dit veel.

Als je echt verliefd bent dan denk je niet na over praktische zaken. Ik ben snel verliefd en dus ook weleens op een prostituee.
Het is bij mij dan dubbel, het ene moment denk ik van het is een DVP dit heeft geen toekomst. Maar als ik in een romantische bui ben tja dan heb ik wel fantasieën over hoe het zou kunnen zijn. Het rationele overheerst wel. Gelukkig denk ik.

Daar ben ik ook bang voor. Dus wat te doen? Vriendschappelijk klikt het wel.

Contact verbreken?
Toch uitvragen?
Of niet uitvragen en gebruik maken van haar diensten?
Of niets en het contact gewoon vriendschappelijk houden?
Contact verbreken. Verliefdheid van jou kant alleen. Dat kan maar hou je contact wordt dat pijnlijk voor jou zeker als je merkt dat ze met een ander een relatie gaat krijgen.
Vrienschappelijk gaat niet werken. Je blijft geconfronteerd worden met iemand die jouw verliefdheid niet beantwoord en idem met gebruik maken van haar diensten.
Is echt het beste. Uit het oog uit het hart. Anders maak je het jezelf moeilijk..

Heb in 2018 een DVP ontmoet in Nieuwegein. Erg leuke date gehad, we hadden een klik. Paar dagen later krijg ik een bericht van haar of ik haar kan helpen om een andere plek te zoeken. Die andere plek werd uiteindelijk Spanje.
In November 2019 kreeg ik ineens uit het niets een bericht. Geen idee meer wie het was totdat ze m'n geheugen opfriste. Of ik haar kon helpen om zich te vestigen in Nederland. Van origine Braziliaans, maar op d'r 4e verhuisd naar Suriname. Daar gewoond tot haar 17e en terug naar Brazilië/Belém. Op het moment dat ze me berichtte leefde ze in Paramaribo. Ze had een uitnodiging nodig van iemand in Europa. Tuurlijk joh, geen probleem.

Haar ticket geboekt (ik betaald) en ze kwam in Febr. 2020 naar hier. Ze wilde ook hier haar geld gaan verdienen als DVP om later iets anders te gaan doen. De eerste paar weken dat ze er was verbleef ze bij mij. Maar ze had geen cent te makke, dus ze leefde op mijn zak. Geen probleem, zoveel was dat niet.
Naarmate we elkaar beter leerden kennen werden we ook closer. Zeg maar verliefd op elkaar, we hadden zoveel gemeen.. (althans, dat dacht ik. En heeft ze me ook doen geloven)

Heb haar geholpen met adressen in Nederland te vinden, heb cursussen voor haar betaald zodat ze wat anders kon gaan doen in de toekomst. Ze heef in de tussentijd ook paar stukken grond gekocht in Brazilië om later een huis op te bouwen, ook aan mee betaald.
Dus ik heb haar onderdak gegeven, te eten gegeven, kleding met 'r gekocht, ze had een telefoonabonnement van mij en tussendoor allerlei dingen voor 'r gedaan.
Ze is op een gegeven moment in Frankrijk gaan kijken voor werk, want NL was slecht vanwege Corona. Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan. In de morgen berichtjes met 'hey, hoe is het?' Maar zodra ik meteen antwoordde 2 dagen geen antwoord. Duidelijk dat ze geen klote om me gaf.
Haar daar meerdere keren naar gevraagd, maar natuurlijk geen antwoord. We hadden ondertussen al meerdere keren onenigheid gehad, want zij beweerde constant dat ik haar maar zo nu en dan hielp. Ik heb alles in mijn vermogen gedaan om haar een betere toekomst te geven.

Toen ik op haar Facebook zag staan dat ze een relatie had met iemand. Huh?? Ik die persoon een bericht gestuurd dat ze moest oppassen met 'mijn ex'. Die had dus gewoon nog helemaal nooit van mij gehoord. Ze had dus gelogen. (wat ze dus tegen mij de hele tijd heeft gedaan).
Dat was dus vrij snel voorbij.
Kreeg toen een heel boos bericht van 'm'n ex' dat ik haar met rust moest laten en ze me ook nooit meer hoeft te zien.

Dat was dus in mijn ogen de ideale vrouw voor mij, we hadden zoveel gemeen..

Doet nog pijn om er over te schrijven, want was er echt van overtuigd dat ik oud zou worden met haar. Maar bleek dus achteraf een narcist te zijn.

Shit happens zullen we maar zeggen.

Heb in 2018 een DVP ontmoet in Nieuwegein. Erg leuke date gehad, we hadden een klik. Paar dagen later krijg ik een bericht van haar of ik haar kan helpen om een andere plek te zoeken. Die andere plek werd uiteindelijk Spanje.
In November 2019 kreeg ik ineens uit het niets een bericht. Geen idee meer wie het was totdat ze m'n geheugen opfriste. Of ik haar kon helpen om zich te vestigen in Nederland. Van origine Braziliaans, maar op d'r 4e verhuisd naar Suriname. Daar gewoond tot haar 17e en terug naar Brazilië/Belém. Op het moment dat ze me berichtte leefde ze in Paramaribo. Ze had een uitnodiging nodig van iemand in Europa. Tuurlijk joh, geen probleem.

Haar ticket geboekt (ik betaald) en ze kwam in Febr. 2020 naar hier. Ze wilde ook hier haar geld gaan verdienen als DVP om later iets anders te gaan doen. De eerste paar weken dat ze er was verbleef ze bij mij. Maar ze had geen cent te makke, dus ze leefde op mijn zak. Geen probleem, zoveel was dat niet.
Naarmate we elkaar beter leerden kennen werden we ook closer. Zeg maar verliefd op elkaar, we hadden zoveel gemeen.. (althans, dat dacht ik. En heeft ze me ook doen geloven)

Heb haar geholpen met adressen in Nederland te vinden, heb cursussen voor haar betaald zodat ze wat anders kon gaan doen in de toekomst. Ze heef in de tussentijd ook paar stukken grond gekocht in Brazilië om later een huis op te bouwen, ook aan mee betaald.
Dus ik heb haar onderdak gegeven, te eten gegeven, kleding met 'r gekocht, ze had een telefoonabonnement van mij en tussendoor allerlei dingen voor 'r gedaan.
Ze is op een gegeven moment in Frankrijk gaan kijken voor werk, want NL was slecht vanwege Corona. Sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan. In de morgen berichtjes met 'hey, hoe is het?' Maar zodra ik meteen antwoordde 2 dagen geen antwoord. Duidelijk dat ze geen klote om me gaf.
Haar daar meerdere keren naar gevraagd, maar natuurlijk geen antwoord. We hadden ondertussen al meerdere keren onenigheid gehad, want zij beweerde constant dat ik haar maar zo nu en dan hielp. Ik heb alles in mijn vermogen gedaan om haar een betere toekomst te geven.

Toen ik op haar Facebook zag staan dat ze een relatie had met iemand. Huh?? Ik die persoon een bericht gestuurd dat ze moest oppassen met 'mijn ex'. Die had dus gewoon nog helemaal nooit van mij gehoord. Ze had dus gelogen. (wat ze dus tegen mij de hele tijd heeft gedaan).
Kreeg toen een heel boos bericht van 'm'n ex' dat ik haar met rust moest laten en ze me ook nooit meer hoeft te zien.

Doet nog pijn om er over te schrijven, want was er echt van overtuigd dat ik oud zou worden met haar. Maar bleek dus achteraf een narcist te zijn.

Ja zover wil dus niet gaan. Al hoewel ik daar natuurlijk wel bang voor ben. Dit verhaal is wel m'n grootste angst. Met name het emotionele gedeelte

Dat geld kan me gestolen worden. Het ergste is inderdaad het emotionele gedeelte.
Ik kan nog steeds m'n huis betalen, de koelkast ligt vol en ik kan de verwarming hoger zetten als het nodig is.
Ook toen we al 'ruzie' hadden heb ik nog een keer 8 uur gereden om haar te bezoeken(ook 8 uur weer terug). Me het idee gegeven dat het inderdaad weer goed zat, maar daarna heb ik haar dus niet meer gezien. Dus ze wist dat ze niks van me wilde, maar het was toch wel makkelijk om achter de hand te hebben, zo'n sukkel die alles voor je doet.
Ik zou graag nog weten of het vanaf het begin een spelletje geweest is of dat dat later is gekomen. Want hoe wij met elkaar omgingen kun je haast niet spelen.

Ja zover wil dus niet gaan. Al hoewel ik daar natuurlijk wel bang voor ben. Dit verhaal is wel m'n grootste angst. Met name het emotionele gedeelte
Dat emotionele is het ergst. Dat zou je kunnen slopen. Wel een goed leermoment voor iedereen die verliefd dreigt te worden op een dvp.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij mannen die een vrouw " halen " uit bv Rusland of Thailand. Maakt niet uit. Die dames komen uit een andere en veel armere cultuur. Romantiek? Kennen ze vaak niet. Verliefdheid?
Ook vaak niet. Dit is voor hun het beloofde land. Dat is het doel. Dat soort huwelijken want er wordt meestal getrouwd eindigen in ellende. Je bent niet alleen financieel armer maar ook een illusie. Ik ken een aantal shemale prostituees die een Nederlandse vriend/man hebben. Alleen voor de dames is het familie, vriendinnen, daar lol mee hebben en dan komt eens een keer die man. Het geld wat ze verdienen gaat naar huis. Ze werken hard. Dus weinig tijd voor hun man. Ze worden op dit soort fora besproken etc. Dit geldt natuurlijk ook voor niet shemale prostituees en uiteraard niet voor alle prostituees maar dat zijn uitzonderingen en niet de regel.
Mijn advies: begin er niet aan. Echt het kost je je mentale gezondheid.
Loop weg neem afstand want het gaat je leven beheersen.

Dat emotionele is het ergst. Dat zou je kunnen slopen. Wel een goed leermoment voor iedereen die verliefd dreigt te worden op een dvp.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij mannen die een vrouw " halen " uit bv Rusland of Thailand. Maakt niet uit. Die dames komen uit een andere en veel armere cultuur. Romantiek? Kennen ze vaak niet. Verliefdheid?
Ook vaak niet. Dit is voor hun het beloofde land. Dat is het doel. Dat soort huwelijken want er wordt meestal getrouwd eindigen in ellende. Je bent niet alleen financieel armer maar ook een illusie. Ik ken een aantal shemale prostituees die een Nederlandse vriend/man hebben. Alleen voor de dames is het familie, vriendinnen, daar lol mee hebben en dan komt eens een keer die man. Het geld wat ze verdienen gaat naar huis. Ze werken hard. Dus weinig tijd voor hun man. Ze worden op dit soort fora besproken etc. Dit geldt natuurlijk ook voor niet shemale prostituees en uiteraard niet voor alle prostituees maar dat zijn uitzonderingen en niet de regel.
Mijn advies: begin er niet aan. Echt het kost je je mentale gezondheid.
Loop weg neem afstand want het gaat je leven beheersen.
Wat met West Europese dvp's die het wel goed hebben? En die dus echt je geld niet nodig hebben om te kunnen profiteren? Want je haalt alleen meisjes aan die in een soort van slachtoffersituatie werken.

Wat met West Europese dvp's die het wel goed hebben? En die dus echt je geld niet nodig hebben om te kunnen profiteren? Want je haalt alleen meisjes aan die in een soort van slachtoffersituatie werken.
Dat is een ander verhaal. Maar loop ik op de wallen en daar is de meerderheid niet West Europese dvp's. Buiten dat die Nederlandse hebben vaak wel een vriend.

Zie toch verschillende verhalen die soms heftig zijn.
De dame waar ik vaak naar toe ga is een masseuse die geen extra's aanbied en ze doet dit alleen voor een beetje wat extra's te verdienen.
Is dus geen lopende band werk, is maar af en toe beschikbaar en is niet duur.
Heeft haar zaken goed op orde met een goeie baan en eigen huis.

Nog 4 weken en dan zien we elkaar weer na een half jaar.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan en of we nog steeds die speciale klik hebben die we altijd al hadden.
De gedachten en gevoelens zijn pas naar boven gekomen toen bleek dat ze Corona had gehad waardoor onze laatste afspraak niet door kon gaan en dat was februari. Ik heb haar echter niet meer gezien sinds eind november.
Ben dus benieuwd hoe het zal gaan over een paar weken. 🤔🤔🤔

Zie toch verschillende verhalen die soms heftig zijn.
De dame waar ik vaak naar toe ga is een masseuse die geen extra's aanbied en ze doet dit alleen voor een beetje wat extra's te verdienen.
Is dus geen lopende band werk, is maar af en toe beschikbaar en is niet duur.
Heeft haar zaken goed op orde met een goeie baan en eigen huis.

Nog 4 weken en dan zien we elkaar weer na een half jaar.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan en of we nog steeds die speciale klik hebben die we altijd al hadden.
De gedachten en gevoelens zijn pas naar boven gekomen toen bleek dat ze Corona had gehad waardoor onze laatste afspraak niet door kon gaan en dat was februari. Ik heb haar echter niet meer gezien sinds eind november.
Ben dus benieuwd hoe het zal gaan over een paar weken. 🤔🤔🤔
Toi toi veel succes en Enjoy

Ik zou er niet aan beginnen. Wat denk je als ze stopt? Zoveel geld gaat ze niet met een "normale" baan verdienen. En daar gaan ze naar leven.
Stel je voor je werkt ergens en je nieuwe liefde vindt dat niks en wil dat je ander werk gaat doen.
Kost je wel meer dan de helft van je salaris. Zou jij dat doen?
Veel sekswerkers leven in het nu en denken niet of weinig na over de toekomst en om daar eventueel een spaarpotje voor aan te leggen. Ik meen dat er ergens werd gesteld dat ze het werk maximaal tien jaar zouden/ moeten doen maar de grootste hindernis is inderdaad de overgang naar normaal werk en ja, dat is absoluut minder qua hoogte van de verdiensten. Alleen sekswerkers die wat verder kijken beseffen dat een deel van hun huidige inkomen in feite verdeeld/ vertaald moet worden naar een periode van pakweg 30 jaar.
Het is ook niet voor niets dat er hulp geboden wordt voor mensen die willen stoppen met prostitutie.

Zou het ooit zover komen dat er iets zou ontstaan, dan is het beslist iets wat aandacht verdient, want daarover heb ik reeds mijn gedachten laten gaan en juist in de huidige tijd waar de portemonnee het zwaar te verduren heeft is het een hele kluif om in je eentje voor twee personen de kost te verdienen.

Ik heb met verbazing je verhaal gelezen en het geen je is overkomen. Zoals ik het lees heeft ze behoorlijk misbruik van je goedheid gemaakt. En inderdaad wat je zelf al aangeeft dat geld kom je wel overheen. Hoewel ik wel moet zeggen dat het soms wat naief overkomt om een dame naar Nederland over te halen waarvan je weet dat ze zich gaat prostitueren.

Amai dit is zo erg kweet niet goed wat zeggen. Buiten enkel veel respect ✊

Ik heb met verbazing je verhaal gelezen en het geen je is overkomen. Zoals ik het lees heeft ze behoorlijk misbruik van je goedheid gemaakt. En inderdaad wat je zelf al aangeeft dat geld kom je wel overheen. Hoewel ik wel moet zeggen dat het soms wat naief overkomt om een dame naar Nederland over te halen waarvan je weet dat ze zich gaat prostitueren.
Was ook helemaal niet de bedoeling dat ik verliefd zou worden op haar. Ik ben niet te beroerd om iemand te helpen, dus als zij mij vraagt om haar te helpen, waarom niet? Dat het helemaal anders gelopen is was niet het plan.
Maar (ik dacht) dat we elkaar wel erg leuk vonden. Heb ook een erg leuke tijd met haar gehad als ze bij me was. Elke keer als ze bij me was, dat was regelmatig een week, was het erg gezellig en leuk. Zoals ik schreef, we hadden zoveel gemeen..

Terug
Bovenaan Onderaan