Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vaak wordt bij onderzoeken naar / interviews met dvp's gezocht / gevraagd naar eventuele ongewenste intimiteit in het verleden en als dat het geval blijkt te zijn is het "Aha! Daar komt het van!"
Maar ongewenste intimiteiten / grensoverschrijdend gedrag komt ook bij de zingende medemens voor (The Voice), en in de politiek (D'66) en bij hen wordt er niet gezegd "Aha! Zo zijn die, getraumatiseerd immers, aan het zingen geslagen en aan lager wal in de politiek beland..."
;-)

Ik dacht eigenlijk dat dit voor de grap geschreven was?

Ik twijfelde wel even want je hebt geen geld gestuurd voor (ik noem maatr wat) reparatie van de wagen die nodig is om vader bij nood naar het ziekenhuis te brengen...

Hoe is het contact tot stand gekomen? Heb je videobellen gedaan zodat je weet dat het geen Nigeraan is in een kantoor die tegelijk 25 anderen het hof maakt?

Is de vrouw een dvp zodat het in dit topic zou horen of helemaal niet?

Collega van mij ook gedaan , lekker achter zijn computer. Steeds mooi foto's toegestuurd gekregen , haar nooit gezien in het echt . We hebben hem 1000 maal verwittigd maar toch geld blijven sturen . In totaal 28.000 € ja je leest het goed 🙈😬. Voor dat geld kun je veel dvp'S in het echt neuken ze . Zoek de aflevering van jambers maar eens op. Die is misschien al 15 jaar oud die reportage en toch zijn er nog mannen die daar intrappen . 😱 omg

Heren, als jullie verliefd worden op een DVP zeg het haar. Vraag of je haar buiten het werk kan zien en dat niet enkel voor intimiteit. Speel open kaart, maar probeer haar liefde niet te kopen.

Dames, als je merkt dat een klant verliefd is. Dat hij heel zijn spaarboekje aan jou spendeert, maar jij weet dat het niet wederzijds is. Verbreek het contact. Er is geen trots in het 'pluimen' van een klant omdat hij verliefd is. Jij wilt niet die DVP zijn.

Heren, als jullie verliefd worden op een DVP zeg het haar. Vraag of je haar buiten het werk kan zien en dat niet enkel voor intimiteit. Speel open kaart, maar probeer haar liefde niet te kopen.

Dames, als je merkt dat een klant verliefd is. Dat hij heel zijn spaarboekje aan jou spendeert, maar jij weet dat het niet wederzijds is. Verbreek het contact. Er is geen trots in het 'pluimen' van een klant omdat hij verliefd is. Jij wilt niet die DVP zijn.
Dat is mooi gezegd Lisa ze moesten allemaal gelijk jou zijn 😉

Goed verwoord idd, hoewel het niet altijd zo zwart wit zal zijn.

Als in: 80% of meer van de mannen die verkikkerd zijn op 1 specifieke dame hebben dat financieel redelijk in de hand en spreken dat gevoel niet op die manier uit.
Dan kan de dame het ook puur als een goede klik zien en is geen echte reden om contact te verbreken.

Daarbij denk ik dat zowel klant als dame dat moment heel lang zullen willen uitstellen.
Hij omdat hij verliefd is, zij omdat het wel een erg aardige en lucratieve klant is.

De stellingen kloppen zeker hoor, maar blijft een moeilijk territorium.

Sterker nog: Ik denk dat mannen eigenlijk helemaal niet tegen een goed uitgevoerde gfe bestand zijn...maar er wel bewust om vragen....dus eigenlijk vraag je er om om een beetje bedonderd te worden.....

Mooi geschreven idd. 👍🏻😀

Het verhaal van de Russische komt bekend voor. Ik had leuk contact met een Camgirl uit Roemenië. Haar voor haar verjaardag wel een keer wat geld gestuurd. Toen ik een keer in Roemenië was wilde ik wel met haar afspreken. Dat leek haar ook wel leuk. Maar toen puntje bij paaltje kwam zat ze zogenaamd bij haar zieke moeder in het ziekehuis. Ben toen onverrichte zaken maar weer terug gegaan.
Zij haar excuses aangeboden. En je vind haar toch wel zo leuk dat je het haar vergeeft. Het kán tenslotte waar zijn. :cautious:
Toen vroeg ze me of ik haar kon helpen want haar hond was ziek en kon alleen met een operatie van 1000 euro geholpen worden..
Heb haar sindsdien niet meer grsproken...

Goed verwoord idd, hoewel het niet altijd zo zwart wit zal zijn.

Als in: 80% of meer van de mannen die verkikkerd zijn op 1 specifieke dame hebben dat financieel redelijk in de hand en spreken dat gevoel niet op die manier uit.
Dan kan de dame het ook puur als een goede klik zien en is geen echte reden om contact te verbreken.

Daarbij denk ik dat zowel klant als dame dat moment heel lang zullen willen uitstellen.
Hij omdat hij verliefd is, zij omdat het wel een erg aardige en lucratieve klant is.

De stellingen kloppen zeker hoor, maar blijft een moeilijk territorium.

Sterker nog: Ik denk dat mannen eigenlijk helemaal niet tegen een goed uitgevoerde gfe bestand zijn...maar er wel bewust om vragen....dus eigenlijk vraag je er om om een beetje bedonderd te worden.....
Wat je zegt klinkt heel erg mooi in theorie. Alhoewel ik in de praktijk toch andere dingen heb gezien of nog steeds zie…
Inderdaad de meeste wandelaars hebben het financieel goed. Maar we weten ook dat iemand die verliefd is, er alles aan doet om zoveel mogelijk bij de dame te kunnen zijn. Wekelijks een uurtje van €150. Reken maar uit.

Zoals je zegt, dame ziet het als een leuke lucratieve klant. Is het wel oké om dan verder te gaan terwijl je weet dat hij verliefd is?
Verliefdheid gaat weg. Die man gaat na 6 maand zien hoeveel hij kwijt is, met een gebroken hartje erbovenop.
Het is de dame haar plicht dit te bewaken. Zij weet maar al te snel of gevoelens wederzijds zijn of niet.

Het is mij beu klanten te moeten troosten die zijn gepluimd door een zogezegde alleenstaande moeder die in de schulden zit en oh God toch wel gered moet worden uit deze vreselijke job.
(En op dit laatste zal commentaar komen. Maar geloof mij dit komt heel erg vaak voor.)

SCHULDIG 😂🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ Tot de laatste cent heb ik het terugbetaald. Mede in natura zoals bv: koken, was plas, kindje baren en oneindig geduld.
Maar nog steeds bij elkaar dus?

Die zullen er best zijn , maar op dit Forum zijn een handvol dames lid waarvan de helft ongeveer regelmatig schrijft dus of je een representatief antwoord kan verwachten betwijfel ik
Ja dat geloof ik ook. Maar was gewoon nieuwsgierig.

Maar nog steeds bij elkaar dus?

Ja dat geloof ik ook. Maar was gewoon nieuwsgierig.
De meeste dames die ik ken zijn samen met een voormalige klant. Net zoals het normale daten gaat dit soms ook mis, maar de meerderheid is een sterk koppel.
Het kan ook omgekeerd hè. Dame verliefd, gaat meteen alles gratis aanbieden en blijft gekwetst achter. Want manlief gaat zijn vrouw niet verlaten.
Liefde is sowieso niet makkelijk 🤷‍♀️
Yes, nog steeds samen ❤️

Je kan het niet beter formuleren Lisa 😍

Dat bewustzijn is op dat moment wel wat vertroebeld natuurlijk.
Het gevoel iemand te pleasen is hartverwarmend en ook een beetje verslavend, en tegelijkertijd is gepamperd worden dat eveneens. Dat betekent echter niet dat je uitschreeuwt "ik ben zo een gevoelig mens en jij draagt bij tot een diep warm gevoel van gelukzaligheid, neem daar alstublieft misbruik van". Dit is een beetje karikaturaal voorgesteld maar je weet wat ik bedoel.
De illusie kan soms zo'n deugd doen, ook al zijn we ons 100% bewust van het feit dat het een illusie is. De realiteit is "voor later" want misschien is dit toch echt en blijft het duren. Dat is dan die ene strohalm.
Ik denk dat we ons allemaal wel eens, in meer of in mindere mate, laten vangen aan deze vluchtroute.

De meeste dames die ik ken zijn samen met een voormalige klant. Net zoals het normale daten gaat dit soms ook mis, maar de meerderheid is een sterk koppel.
Het kan ook omgekeerd hè. Dame verliefd, gaat meteen alles gratis aanbieden en blijft gekwetst achter. Want manlief gaat zijn vrouw niet verlaten.
Liefde is sowieso niet makkelijk 🤷‍♀️
Yes, nog steeds samen ❤️
Mooi om te lezen Lisa, fijn dat jij zo openhartig bent, liefde is idd iets lastigs, misschien maar eens een ritje België maken.
Fijne dag 😘

Dat kan ik alleen maar beamen en bevestigen. Ze is de beste vrouw/partner die ik me kan voorstellen. M'n grootste steun en toe verlaat ❤️

Je moet het als man maar kunnen en accepteren zo'n relatie te hebben.
Jij zit thuis met de kleine en je wederhelft is aan het spelen met een andere man.
Respect, iets anders kan ik het niet noemen.

Terug
Bovenaan Onderaan