Voormalig lid 19396
Stamgast
Wat is "het" voor jou? Want ik praat het meeste over relaties in het algemeen of bedoel je relatie met een prostituee?Als jij der zo over denkt, is het in elk geval niets voor jou ...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is "het" voor jou? Want ik praat het meeste over relaties in het algemeen of bedoel je relatie met een prostituee?Als jij der zo over denkt, is het in elk geval niets voor jou ...
Ha, zo'n lange tekst om uiteindelijk tot de kern van de zaak te komen. Sociologie.Sociologie 101.
Is een veralgemening en zeker niet waar over de hele lijn. Maar je zoekt een logisch antwoord op een emotioneel vraagstuk. Dat is er niet.Waarom kijken ze neer op klanten? Kan een van de dames hier ook iets over zeggen?
Men zou kunnen zeggen alsEr zit toch verschil hierin. Z
Er zit toch wel een groot verschil. Voor de dvp is het werk. voor wandelaar is het plezier.
als je via wandelen een relatie krijgt met een dvp. Kun je niet vragen of ze wilt stoppen met haar werk.
Anderzijds als je wordt beoordeeld op het verleden daar kan ik niks meer aan veranderen
" het" in mijn zin verving het woord "relaties" , dit leek me nogal duidelijk.Wat is "het" voor jou? Want ik praat het meeste over relaties in het algemeen of bedoel je relatie met een prostituee?
Was gewoon niet duidelijk wat je bedoelde. Ik vraag niet achter persoonlijke ervaringen." het" in mijn zin verving het woord "relaties" , dit leek me nogal duidelijk.
Hoe ik een relatie zie en wat ik er van verwacht ?
Ik zie niet in waarom het iemand hier zou interesseren en niemand heeft er iets aan, ik voer er dan ook geen correspondentie over.
Ja . Had ook een keer een relatie met iemand die vreemdging. Maar was zelf ontzettend jaloersDat is nu net die rare logica waar ik het eerder over had. Kan je nog volgen @joeykeuvelaar ?
Die swingers willen gewoon niet betalen. Verzinnen een verhaaltje hoe erg ze het allemaal vinden met die prostituees. Ondertussen kopen ze wel goedkope kleding die door kinderen gemaakt wordt.Mijn man mag doen wat hij wil. Hij heeft wel gewandeld en tegenwoordig doet hij dat wat minder. Wij gaan af en toe naar parenclubs en buiten mijn werk heb ik ook scharrels (mannen en ook vrouwen) . Wij hebben geen geheimen voor elkaar.
Wat grappig is in het wereldje van swingers: ik heb wel swingers ontmoet die denken dat sekswerk verboden moeten worden i.v.m. mensenhandel en geweld. Geen compromis, gewoon uitbannen.
Verliefd op iemand waarvan ik weet dat ze dvp is. En ze weet ook dat ik het weet. Contact is vriendschappelijk maar ze vraagt me wel om gebruik te maken van haar dienstenJa hoor! Vertel.
Oh nee. Sex met swingers is echt, sex met betaalde dames is fake.Die swingers willen gewoon niet betalen. Verzinnen een verhaaltje hoe erg ze het allemaal vinden met die prostituees. Ondertussen kopen ze wel goedkope kleding die door kinderen gemaakt wordt.
Het grappige toeval is dat ik zo'n scenario probeer voor te stellen. Niet dat ik verliefd ben op een DvP, maar de laatste dame die ik bezocht blijkt dus zeer dicht bij mij in de buurt te wonen en heeft me kennelijk al eens gezien bij een naburig winkelcentrum. Het gegeven dat ze me opgemerkt heeft is op zich niet schokkend, maar zou ik dan haar "type" zijn? Omgekeerd kan ik dat wel zeggen, ze is niet superslank, maar heeft buik, billen en borsten, zoals ze het zelf omschreef en geen lichaamsversieringen.Aan de andere kant, als de DVP uit de seksbranche stapt en hij tegelijkertijd met wandelen stopt, is dit ook een prima overeenkomst.
Zal wel kunnen maar er zijn wel swingers die denken dat seks "puur" moet blijven en dat betaalde seks geen seks is en daar kan niemand echt van genieten.Oh nee. Sex met swingers is echt, sex met betaalde dames is fake.
Ik ga alleen naar parenclubs. En ook op die dagen zijn er vaak betaalde dames. Zeker weten dat jij het verschil merkt tussen echte, ongeremde, geile sex of sex met een betaalde dames.Zal wel kunnen maar er zijn wel swingers die denken dat seks "puur" moet blijven en dat betaalde seks geen seks is en daar kan niemand echt van genieten.
Of iedere swinger van seks in dezelfde zin kan genieten is ook een vraag. Een voorbeeld om dit beter uit te leggen: Man wil andere vrouwen proeven en met swinging wil beginnen. Vrouw is er niet zo happig op maar om haar man bevredigd en blij te houden, laat ze zich meeslepen. Tijdens het feestje vindt ze een stel waarmee zij de seks met de mannelijke helft matig vindt maar toch besluit ze erover te zwijgen omdat manlief met het avondje uit extreem blij blijkt te zijn. En zo gaan ze door met de komende drie of tien feestjes.
Dan zou de echte liefde jullie de weg eventueel aanwijzen. Als je echt van haar houdt, ga je haar niet dwingen te stoppen maar als ze ook echt van je houdt, gaat ze meteen stoppen als ze weet dat haar werk je pijn doet. Wat ze daarvoor in de plaats van sekswerk gaat doen, zouden jullie er samen een oplossing voor kunnen vinden.Rest de vraag hoe haar standpunt is, want zou ze dan onmiddellijk stoppen met haar werk en wat zou ze daarvoor in de plaats kunnen gaan doen?
Dan zijn deze betaalde dames geen echte liefhebbers van seks. Waarschijnlijk is het hele parenclub ding niet voor hen en tijdens een op een seks met sommige klanten worden ze geheel ongeremd. Waarschijnlijk niet. De kans dat een DVP die puur voor de lol met sekswerk begonnen is, blijft wel laag.Ik ga alleen naar parenclubs. En ook op die dagen zijn er vaak betaalde dames. Zeker weten dat jij het verschil merkt tussen echte, ongeremde, geile sex of sex met een betaalde dames.
Dat is exact zoals ik erover denk. Ik vind dat ik niet degene moet zijn die daarop aanstuurt, maar dat het haar eigen beslissing is. Al zou het best ongemakkelijk zijn als ze niet stopt of pas later. (persoonlijk, er zijn ook mannen die er heel anders over denken)Als je echt van haar houdt, ga je haar niet dwingen te stoppen
Pffff , toch jammer dat er geen geeuwende emoji"s zijn hier , seks is seks en iedereen doet dat op de manier die voor hem/haar het lekkerste of het makkelijkst bereikbaar isOh nee. Sex met swingers is echt, sex met betaalde dames is fake.
Ik denk dat jij gewoon nog niet de juiste betaaldame(s) bent tegengekomen. Je kan daar net zo goed een seksuele klik mee hebben als met een swingster...Ik ga alleen naar parenclubs. En ook op die dagen zijn er vaak betaalde dames. Zeker weten dat jij het verschil merkt tussen echte, ongeremde, geile sex of sex met een betaalde dames.
Veel clubs moeten dit er wel bij doen. Dagen, avonden met betaalde dames. Alleen de zaterdagen met alleen stellen kunnen ze volgens mij niet van draaienDan zijn deze betaalde dames geen echte liefhebbers van seks. Waarschijnlijk is het hele parenclub ding niet voor hen en tijdens een op een seks met sommige klanten worden ze geheel ongeremd. Waarschijnlijk niet. De kans dat een DVP die puur voor de lol met sekswerk begonnen is, blijft wel laag.
Lieverd...ik ben een vrouwIk denk dat jij gewoon nog niet de juiste betaaldame(s) bent tegengekomen. Je kan daar net zo goed een seksuele klik mee hebben als met een swingster...
Mij stoot heel dat ons-kent-ons clubsfeertje trouwens zodanig af dat ik het maar bij betaalde dates hou. Ik hou seks en sociale evenementen liefst gescheiden. Dus ook geen saunaclubs voor mij
Aha, een wc-eend!Lieverd...ik ben een vrouw
Het zal wel vergelijkbaar zijn met een cinema. Mannen moeten betalen, vrouwen vrij toegang en stellen idem.Veel clubs moeten dit er wel bij doen. Dagen, avonden met betaalde dames. Alleen de zaterdagen met alleen stellen kunnen ze volgens mij niet van draaien
Dan verwacht ik dat je vanaf dit moment een explosief aantal likes zal gaan krijgenVeel clubs moeten dit er wel bij doen. Dagen, avonden met betaalde dames. Alleen de zaterdagen met alleen stellen kunnen ze volgens mij niet van draaien
Lieverd...ik ben een vrouw