Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij een eventuele 'echte' vriendin blijft dat knuffelen ook geen dagen duren
Het leven gaat ook verder..
Vind die term 'girl next door' ook zo'n goede.. Zeggen ze dan van een mooie slanke meid van begin 20, lang donker haar, knap gezichtje..
Jazeker.. Zou eigenlijk eens foto's moeten maken van wat ik hier op straat zie..
Zitten best mooie tussen.. Maar dan zijn het dikwijls nog Oostblokkers ook.. ??
Nee.. Die opmerking gaat (hier) niet op
Ik denk dat je heel goed het verschil weet tussen letterlijk en figuurlijk, en dat het dus overduidelijk was dat ik niet bedoelde dat je in een relatie de tijd hebt om de hele dag alleen maar te liggen knuffelen, maar dat het in zo'n relatie echt en gemeend is en niet afhankelijk is van een tijdslot en het geld dat je betaalt. Dit is echt argumenteren om het argumenteren, sorry hoor.

Gelukkig woon ik dan niet waar jij woont, waar mooie vrouwen in het dagelijks leven niet bestaan en een fantasie zijn. Hier in de grote stad struikel je er bijna over.

Een dvp bezoeken als je een relatie hebt, als 'aanvulling', is gewoon achterbaks, tenzij je partner ervan weet en het goedkeurt.
Dat klinkt bijna alsof jij er een bepaald waarde-oordeel aan verbindt, ook al weet je de details van de situatie niet. Er zijn realistische voorbeelden te verzinnen waarbij je het denk ik bij nader inzien niet zo zou veroordelen. Stel een man is naast een drukke baan ook nog mantelzorger voor zijn chronisch ernstig zieke vrouw waardoor hij een bepaalde intimiteit als aanvulling op wat omhelzingen mist maar absoluut zijn vrouw die toch al in doodsangst leeft niet erger wil belasten met zijn verlangens waar hij, als gezonde energieke vent, wel een beetje krankjorum van wordt. Wanneer hij ingaat op de avances van een buurvrouw, of die van de knappe wijkverpleegster die vaak langs komt, is het leed niet te overzien dus gaat hij af en toe naar een DVP en blijft gevrijwaard van emotionele claims van nóg een andere vrouw in zijn leven.
Ik zou zulks niet willen veroordelen.
En dat is dan nog slechts één voorbeeld.

In een slechte relatie, ja. En dan is het tijd om er een punt achter te zetten. Maar daar ben je zelf bij, en beide partners moeten het niet zo ver laten komen. Een dvp bezoeken als je een relatie hebt, als 'aanvulling', is gewoon achterbaks, tenzij je partner ervan weet en het goedkeurt.
Ook in goede relaties, als ik kijk naar mijn vriendenkring is het knuffelen er voor het merendeel wel uit voor 90%. Dat heeft niets met slechte relatie te maken maar met routine, gewenning en hecktiek (kids, werk, sociaal enz.). En ik had het over aanvulling als je single bent en niet als je in een vaste relatie zit. Ik bedoelde ermee dat een dvp niet een zelfde rol kan vervullen als een partner, daarom aanvulling.

Bij mij is het andersom: het wakkert het verlangen naar een vriendin en een vaste relatie alleen maar aan. Niks zo fijn als na de seks samen liggen knuffelen en kletsen; niks zo vervelend als je tijd 'op' is, je weer moet aankleden en er vandoor moet gaan, en weer geconfronteerd wordt met de illusie van het alles. Ik zou echt duizend keer liever een vaste vriendin hebben, dan zou ik helemaal geen dvp's meer bezoeken. Die noodzaak zou dan wegvallen. Een dvp kan toch niet de liefde, genegenheid en intimiteit geven die een vaste relatie wel brengt; vandaar dat ik het een raar idee vind om hen als vervangers te zien van een vriendin.
Ok wat weerhoudt je dan om een vaste vriendin te nemen als je dat zo kan zeggen? Zeker met je eens dat het raar is om een dvp als vervanger van een vriendin te zien. Dvp bezoek is een soort van zakelijke transactie. Dat heb je niet met een vriendin.

Gelukkig woon ik dan niet waar jij woont, waar mooie vrouwen in het dagelijks leven niet bestaan en een fantasie zijn. Hier in de grote stad struikel je er bijna over.
OK.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het 'girlfriend material' is
En dat je er überhaupt een klik mee hebt.. Laat staan een relatie mee krijgt om mee te knuffelen ??
Of sex mee te kunnen hebben..
Maar ik begrijp het wel.. Loop door Utrecht o.i.d en het stikt er van
Sofia Bulgarije overigens ook?

Dat klinkt bijna alsof jij er een bepaald waarde-oordeel aan verbindt, ook al weet je de details van de situatie niet. .
Als het achter de rug van zijn vrouw gebeurt, is het inderdaad achterbaks en moreel verwerpelijk en is die vent een slappe zak. Al de rest is gewoon een excuus om je geweten mee te sussen omdat je weet dat je fout zit.

Ook in goede relaties, als ik kijk naar mijn vriendenkring is het knuffelen er voor het merendeel wel uit voor 90%. Dat heeft niets met slechte relatie te maken maar met routine, gewenning en hecktiek (kids, werk, sociaal enz.).
Dan hebben jij en ik een andere definitie van een goede relatie. Want dat klinkt niet als een goede relatie, dat klinkt als een geestdodende sleur waarin niemand gelukkig is.

Als het achter de rug van zijn vrouw gebeurt, is het inderdaad achterbaks en moreel verwerpelijk en is die vent een slappe zak. Al de rest is gewoon een excuus om je geweten mee te sussen omdat je weet dat je fout zit.
Ik dacht, ik reageer om de angel er even uit te trekken maar je windt je steeds erger op dus ik laat het erbij. Ik houd het erop dat je sneller dan ik met een oordeel klaarstaat. Dat is je goed recht natuurlijk.

Dan hebben jij en ik een andere definitie van een goede relatie. Want dat klinkt niet als een goede relatie, dat klinkt als een geestdodende sleur waarin niemand gelukkig is.
Ongetwijfeld. Maar die geestdodende sleur geldt voor het merendeel van de mensen, en vaak tijdelijk. Niet dat ik me aangesproken voel verder maar ff de relatie beëindigen terwijl je 2 kindjes hebt en een bestaan hebt opgebouwd omdat het ff niet lekker loopt, is grootpraat.

Vind jij moreel verwerpelijk. Ik durf trouwens wel te stellen dat het merendeel van de leden hier getrouwd is dus vraag ik me af, als je dit zo vindt waarom je dan actief bent op een forum met zoveel leden die doen wat jij moreel verwerpelijk vindt?

Ik dacht, ik reageer om de angel er even uit te trekken maar je windt je steeds erger op dus ik laat het erbij. Ik houd het erop dat je sneller dan ik met een oordeel klaarstaat. Dat is je goed recht natuurlijk.
"Je windt je steeds erger op" is natuurlijk nergens op gebaseerd. Het is een bekende discussietactiek om de ander te diskwalificeren als 'emotioneel', zodat je niet meer inhoudelijk hoeft in te gaan op wat hij zei. Want het enige wat ik schreef, is dat ik vind dat je partner bedonderen not-done is. En daar zit geen enkele opwinding bij.

Ongetwijfeld. Maar die geestdodende sleur geldt voor het merendeel van de mensen, en vaak tijdelijk. Niet dat ik me aangesproken voel verder maar ff de relatie beëindigen terwijl je 2 kindjes hebt en een bestaan hebt opgebouwd omdat het ff niet lekker loopt, is grootpraat.
Geen grootpraat in mijn reactie, want "de relatie beēindigen als het ff niet lekker loopt" heb ik ook nooit beweerd. Het ging er mij om dat, als het de norm is in je relatie dat je geen affectie deelt, je beter uit elkaar kunt gaan. Meerdere personen maken er hier een sport van om bewust uitspraken verkeerd te framen. In hun wiek geschoten...?

Vind jij moreel verwerpelijk. Ik durf trouwens wel te stellen dat het merendeel van de leden hier getrouwd is dus vraag ik me af, als je dit zo vindt waarom je dan actief bent op een forum met zoveel leden die doen wat jij moreel verwerpelijk vindt?
Natuurlijk is het mijn mening; dat geldt voor elke comment van iedereen op dit forum, dat hoeven we er echt niets steeds bij te zetten. Da's zo'n dooddoener.

Ik ben hier om ervaringen te delen over dvp's lijkt me logisch, toch? Dat hoef ik toch zeker niet af te laten hangen van het priveleven van anderen? Wat een kolder.

Natuurlijk is het mijn mening; dat geldt voor elke comment van iedereen op dit forum, dat hoeven we er echt niets steeds bij te zetten. Da's zo'n dooddoener.

Ik ben hier om ervaringen te delen over dvp's lijkt me logisch, toch? Dat hoef ik toch zeker niet af te laten hangen van het priveleven van anderen? Wat een kolder.
Dan zijn we het eens dat we het (grotendeels) oneens zijn. Prima toch, als je het mij vraagt?

Laten we vooral de topic verder gezond houden en putten uit elkaars ervaringen op deze site.?

Ok wat weerhoudt je dan om een vaste vriendin te nemen als je dat zo kan zeggen? Zeker met je eens dat het raar is om een dvp als vervanger van een vriendin te zien. Dvp bezoek is een soort van zakelijke transactie. Dat heb je niet met een vriendin.
'Te nemen'? Alsof je naar een winkel kunt lopen en er één uit kunt zoeken, mijn hemel...! Lijkt me dat je zelf het antwoord wel kunt bedenken. ?

Het is niet overal slecht natuurlijk, maar je ziet dat vrouwen tegenwoordig materialistisch zijn.. Vroeger was Henk de automonteur goed genoeg.. Tegenwoordig moet het een sportieve kerel zijn met hoge opleiding en dikke baan.. Anders kunnen we financieel ons niet vanalles veroorloven van huizen, vakanties.. En nieuwe gadgets en troep..
Bovendien vind ik het karakter van Hollandse vrouwen en omgang in het algemeen nou ook niet zo om over naar huis te schrijven..
Ik kan er mijn hand niet opleggen van hoe en wat.. Maar dat bitcherige.. Arrogante heel vaak..
Het kan geen kwaad om jezelf af te vragen wat de motivatie is van een vrouw om voor een bepaalde man te kiezen. De beruchte golddiggers zijn wat dat aangaat de categorie waar je het liefst met een wijde boog omheen loopt.
Eigenlijk is het in de huidige tijd de kunst om niet te veel te laten merken hoe groot je banksaldo is.
Verder is het dan maar hopen dat als je openstaat voor een relatie, dat de dame andere beweegredenen heeft die van een oprechte aard zijn om voor jou te kiezen...

Laatst bewerkt:
Verliefd op een prostituee is beter van niet. Gevallen genoeg bekend van klanten die helemaal door ze uitgekleed zijn. Financieel dan.
Wat betreft daten. Daar heb ik nooit moeite voor hoeven doen en ik heb ook geen zes nullen bankrekening.
Neem een abonnementje sportschool en ik zou bijna zeggen succes verzekerd. Niet te gauw toehappen. Beetje de kat uit de boom kijken anders kom je wanhopig over. Voordeel van de sportschool is zeker als je er al een tijdje lid van bent dat je fysiek aantrekkelijker bent dan de gemiddelde man. Voor de vrijgezellen is het zeker het proberen waard.

Wat een domheid, simplisme, kortzichtigheid en gebrek aan inlevingsvermogen, en onvermogen om te realiseren dat niet iedereen hetzelfde leven leidt en dat niet alles voor iedereen gaat zoals het voor jezelf gaat, viert hier hoogtij. Ja, als je geen enkele standaard hebt en zo wanhopig dat elk 'gat' wel voldoet en je met de eerste de beste trol aanpapt, dán heb je inderdaad binnen no-time wel iemand aan de haak geslagen, ja. Het onooglijke soort vrouw zonder enige andere opties, die zal zich wel aan je voeten werpen. Maar als je iemand zoekt met wat kwaliteiten die goed bij je past en van wie dat gevoel wederzijds is, komt er echt wel wat meer bij kijken dan 'het gewoon doen'; alsof je naar buiten loopt en er eentje aanwijst en die dan 'mee naar huis neemt'. Dat sommige mensen dit niet zelf kunnen bedenken en echt schijnen te denken dat, als je maar naar de sportschool gaat, een relatie vanzelf komt aanwaaien zonder dat je er enige moeite voor hoeft te doen, is stuitend. Stuitend in de pure ongefilterde domheid. Ik kan er echt met m'n hoofd niet bij dat er mensen zijn die zo simplistisch denken als "och ja, joh, 'neem' gewoon een relatie, zo moeilijk is dat toch niet?" Je hoeft maar met je vingers te knippen en je hebt er één. Als je iemand leuk vindt, vind diegene je automatisch ook leuk en voilá, je hebt een relatie. Appeltje eitje, doe je op een middagje.... Ik geloof dat ik een paar IQ punten ben kwijtgeraakt bij het lezen van zoveel onwaarschijnlijk ongelooflijk simplisme.

Ik ben als het fijn klikt eigenlijk altijd wel een poosje verliefd. Extra leuk ook na het 'spelen' om het samen fijn te hebben en uit te zien naar een volgende afspraak. En het fijne van deze contacten is dat een dvp niet over de rooie is als ze ziet dat ik ook met collega's afspreek, of foto's van hen in mijn telefoon meedraag en die laat zien. En leuk om me te verdiepen in de thuiswereld van de vrouw, als die bijvoorbeeld uit een regio ver weg vandaan komt, een klein maar bijzonder volk waar weer best een paar interessante verhalen over zijn te vinden online, op youtube etc. Wanneer men een beetje 'in de wolken' is over een ander dan is de wereld een poosje nóg fascinerender dan deze normaal reeds is.
Vind ik.

Dat klinkt bijna alsof jij er een bepaald waarde-oordeel aan verbindt, ook al weet je de details van de situatie niet. Er zijn realistische voorbeelden te verzinnen waarbij je het denk ik bij nader inzien niet zo zou veroordelen. Stel een man is naast een drukke baan ook nog mantelzorger voor zijn chronisch ernstig zieke vrouw waardoor hij een bepaalde intimiteit als aanvulling op wat omhelzingen mist maar absoluut zijn vrouw die toch al in doodsangst leeft niet erger wil belasten met zijn verlangens waar hij, als gezonde energieke vent, wel een beetje krankjorum van wordt. Wanneer hij ingaat op de avances van een buurvrouw, of die van de knappe wijkverpleegster die vaak langs komt, is het leed niet te overzien dus gaat hij af en toe naar een DVP en blijft gevrijwaard van emotionele claims van nóg een andere vrouw in zijn leven.
Ik zou zulks niet willen veroordelen.
En dat is dan nog slechts één voorbeeld.
Dat is altijd hetzelfde voorbeeld dat in dit soort discussies boven komt drijven. Heel, heel vergezocht en niet relevant voor 90% van de achter-de-rug-neukers.

En het fijne van deze contacten is dat een dvp niet over de rooie is als ze ziet dat ik ook met collega's afspreek, of foto's van hen in mijn telefoon meedraag en die laat zien.
Niet uit eigen ervaring, maar er zijn dames die kennelijk wel een bepaalde vorm van concurrentienijd hebben.
Zouden ze dan echt alleen aangebrand zijn omdat ze menen inkomsten te verliezen of zouden ze voor bepaalde klanten stilletjes toch enige gevoelens koesteren?

Dat is altijd hetzelfde voorbeeld dat in dit soort discussies boven komt drijven. Heel, heel vergezocht en niet relevant voor 90% van de achter-de-rug-neukers.
? dat is inderdaad waar.
Ik vraag me wel af waarom sommige mensen zich zo kwaad willen maken over achter-de-rug-neukers. Wat heb je er mee te maken en wat kan het je schelen?

Terug
Bovenaan Onderaan