Niet helemaal waar in dit geval Lassie. Het ging om een opvallend knappe dame die in de lift van het hotel een strak soort sweatertje en jeans aanhad (het was winter), dus eigenlijk was ze heel casual gekleed, dus het was niet alsof ik met een enorm opgedirkte griet daar stond, maar de man keek al ongelukkig naast de kenau toen hij de lift in stapte en de verschuiving van verdieping naar verdieping leidde tot een lange ongemakkelijke stilte die ik juist wel spannend vond omdat de attractieve dame in dit geval pas 22 was en amper Engels sprak.
Dus ik kon ook niet nonchalant iets tegen haar zeggen. Eigenlijk deden we niets opvallends, het was gewoon ik, veertiger, gemiddelde looks, zij, 22, beauty en je zag zijn ogen gefrustreerd, onderzoekend heen en weer schieten. Zij en ik keken eigenlijk vooral zo neutraal mogelijk voor ons uit omdat het ook nog tijdens het wandel-verbod door Corona was. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het hotel vrijwel leeg zou zijn.
De kenau keek overigens ook neutraal met een blik die iets leek te zeggen van: Natuurlijk is dat gewoon jouw dochter....ze leek de plaatsvervangende wensdroom van haar man niet te doorgronden.
Wat je zegt over het verschil tussen het echte leven en het werk van de dvp klopt ws. wel behoorlijk. Mijn #1 dvp is zich daar meer bewust van dan ik en geeft het zelfs toe. Ze is razendspannend bij de bezoekjes, maar soms logischerwijs wat meer moody, moe, gewoontjes bij gewone app momenten of afspraken....terwijl ik, zeker als ik haar zie, nooit neer kom in de realiteit.
Er was ooit een theorie dat mannen elke 6 seconden aan sex dachten en ik merk de tweesplitsing tussen werk en prive bij haar meer.
Ik spreek bij voorkeur laat 's avonds af en als ze hier is vind ze dat prima, maar als ze in haar thuisland is app ik soms rond middernacht en reageert zij vroeg in de ochtend...dan is haar ritme anders omdat ze dan echt 'niet aan het werk is', terwijl ik altijd 'aan' sta.
Maar hoe erg ik haar ook te gek vind als ze met me 'werkt', in haar vrije tijd waardeer ik haar ook.
Maar zeker in het begin was ik wel wat wantrouwend. Vroeg ik vaak of iets wel echt was. Dat irriteerde haar weer. Dan zei ze: Waarom zou ik anders dit of dat met je doen of iets van die strekking....en daar zit wel wat in.
Maar als je iemand kent als dvp is het toch heel moelijk om dat idee in de vrije tijd los te koppelen.
Op zich zijn de reguliere dvp bezoekjes het helderst
@ForumLurker. GFE's kunnen verwarrend zijn. Heb zelfs wel eens aangegeven bij een dvp dat ik er niet echt behoefte aan had als ze te veel een act opvoerde.
Denk ook dat veel wandelaars er amper doorheen weten te kijken. Al die 'zij genoot er net zo van als ik' onzin.
Wel denk ik, dat er een verschil is tussen een click en geen click. Maar wanneer een click een erg goede click wordt en wanneer dat spel is valt soms moeilijk te achterhalen.
Ik kende een dame die daar ijzersterk in was. Die zei zelfs als je binnenkwam en net bij de kapper was geweest: ' you remind me of a former boyfriend' en dat soort kleine dingetjes om dichterbij te komen.
Wat me opvalt is dat dames ook een trucje hebben om je muurtje om ver te krijgen. Bv heel nadrukkelijk focussen op iets wat heel prive is. Om een emotie op te wekken. Maarrrrr.....het zou dus ook gewoon echt kunnen zijn, iets wat haar opvalt ipv dat het helemaal uitgedacht is.
By the way: Als ik geil ben zie ik mezelf amper nog. Ben er eigenlijk nooit mee bezig of ik een buikje heb of niet. Een enkele keer misschien, maar mijn focus ligt dan op haar zonder dat ik me nog al te bewust ben van mezelf qua looks, leeftijd etc. Wellicht gelukkig maar.