Rode panda
Vaste klant
- 249
- 13/08/21
- 61
Weet je nog haar naa
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs die ook al gesloten? Wist daar niks van. Nu, een groot verlies is het niet. Waren overjaarse films zonder toegevoegde waarde. Liep ik een paar jaar pal voorbij, richting "Glazen Straatje". En na een bezoekje daar bezocht ik een café schuin, rechts aan de overkant. Bestaat dit nog? Veel postbodes liepen er toen binnen. Leuke, wat oudere waardin, ook. Steeds voor een "praatje-in". Ik las dat de buurt rond het Glazen Straatje, vooral in het weekend, overstroomd wordt door "Franse jongeren". Of is dit naar fenomeen intussen ingedijkt? De Belgradostraat vond ik eerlijk gezegd wat minnetjes.Deze cinema is nog open. Voor bioscoop momenteel 12 euro inkom. Ze maken in de shop reclame om voor 20 euro een dame te ontmoeten in een videocabine. Geen weet van striptease. Het is de ABC cinema aan de Brabantdam die gesloten is.
InderdaadIk ben helemaal geen fan van dergelijke cinema's waar het doorgaans muf ruikt en waar vooral homo's rondlopen. Iedereen heeft zijn sexuele voorkeuren, da's een feit. En ik respecteer die ook. Wat van sommige andere bezoekers in die donkere ruimtes niet steeds kan gezegd worden. Ik ben in het verleden 1 enkele keer daar aan de Dampoort geweest. 1 keer en nooit meer. Waar het wel prettig vertoeven was in de Sexy-World in Antwerpen. Daar kwamen geregeld dames binnen o constant afgeneukt te worden. Niet altijd, maar soms. Je moest geluk hebben. Jammer genoeg is dit etablissement al een tijd dicht.
Het meisje staat inmiddels aangekondigd op hun website.Vanaf 1 september zou er voor 2 weken een nieuwe strip zijn, althans volgens de "barman"
Dat heb ik nog niet gezien of gehoord. In de Sexyworld zitten er regelmatig te rukken tijdens de strip act. Zelfs op de eerste rij. De mentaliteit is hier ook misschien veranderd naar " je doet maar wat, geen probleem"Ik was ooit in een van de vele (op het hoogtepunt wel 7) sexshops/cinema's van Maastricht. In dat zaaltje was ieder uur een stripact, waarvoor dan de video even onderbroken werd. Ik zat er alleen, de dame kwam binnen maar toen ze zag dat ik masturbeerde (dat kwam door de film die ik zat te bekijken) werd ze giftig en eiste dat ik ermee zou stoppen. Ik vond dat ze niet over mijn erectie ging en ben een deurtje verder gegaan. Is er bij strippers vaker een rukverbod?