Algemeen Sexy World, Gent, Dendermondsesteenweg 13

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Malik, was dat met die kleine Bulgaarse ? heb je die haar gegevens nog en @Jiovanni1972 heeft gelijk ! Niets gaat boven sex hebben in het publiek , in welke zaal daar dan ook . Zaaalig al die venten aan je of die kijken ... een extra !💋🍆🍆🍆💦💦💦
Tja...is voor vrouw eerste keer...zou dus graag eerste stappen willen zetten door in die omgeving al eens samen sexy te hebben...daarna zien of de volgende stap (publiek) kan gezet worden

Thanks voor de info...maar die cabines zijn toch niet groot...enkel een zetel tegen het scherm bijna geplakt??
Zou die cabine van de vroegere striptease ter beschikking staan?
Bef, ik heb die cabine van de stripsters nooit bezocht ; ik heb het niet direct voor vrouwen ; ik vind het wel geil als een koppel het daar in publiek doet , maar misschien eerst inderdaad eens de sexy world rustig gaan bezoeken . Als ze graag mannen met elkaar bezig ziet, zal ze zeker geilen, he @Jiovanni1972 ! 💋 🍆 💦

@Malik, was dat met die kleine Bulgaarse ? heb je die haar gegevens nog en @Jiovanni1972 heeft gelijk ! Niets gaat boven sex hebben in het publiek , in welke zaal daar dan ook . Zaaalig al die venten aan je of die kijken ... een extra !💋🍆🍆🍆💦💦💦
Het was geen grote maar heb geen paspoort gevraagd😀. Dus ik ken haar nationaliteit niet. Het is tijdje terug. Donkerbruin haar als ik het me goed herinner. Ze vroeg 30 euro denk ik voor all in. Een naam weet ik niet

Het was geen grote maar heb geen paspoort gevraagd😀. Dus ik ken haar nationaliteit niet. Het is tijdje terug. Donkerbruin haar als ik het me goed herinner. Ze vroeg 30 euro denk ik voor all in. Een naam weet ik niet
dat is ze ja, een kleintje. is jammer genoeg weg ! had ook haar pas niet gevraagd, hoe jammer .... ik pas straks nog wat aan ... in publiek gedaan met haar of in cabine ? ik in publiek ...

Heb er wel soortaardig travje gezien maar naasy wat geflirt zn gevoeld niks mee gedaan
Ze vroeg mij direct om naar zo een klein kotje te gaan. Daar werd ze zo geil ( en ik ook..) dat ik haar bare geneukt heb.En geen problemen ( aka geslachtsziekten) gehad achteraf gelukkig….
dat is ze ja, een kleintje. is jammer genoeg weg ! had ook haar pas niet gevraagd, hoe jammer .... ik pas straks nog wat aan ... in publiek gedaan met haar of in cabine ? ik in publiek ...
Zoals daarnet gezegd. Ze nam me direct mee naar zo een kotje

Terug
Bovenaan Onderaan