Recensie Zoya, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Newbie
10
09/04/25
7
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9532151-zoya
Totale kosten (in euro)
250
De foto's van deze dame trokken mij heel erg. Gezien ik vaker bij dames van deze agency kom ging het maken van een afspraak heel gemakkelijk en snel. Ze ontvangt op een voor mij bekend adres dichtbij de Johan Cruijff Arena.

De eerste indruk was niet zo best. Ze opende de deur met een chagrijnige kop, al kijkend naar haar mobiel. Ze had een lange badjas aan, dus haar figuur kon ik ook niet zien. Ze spreekt ook echt geen woord Engels. Ik werd op vrij kille wijze naar de douche gewezen. Onder de douche dacht ik nog bij mezelf, dit gaat hem niet worden...

Eenmaal terug op de kamer lag ze op bed in een prachtig lingerie setje. Haar houding was ook opeens 180 graden omgegooid! Dat gooide mij even van het padje. Ze kwam heel uitnodigend tegen mij aanliggen met haar benen gespreid waardoor je gelijk alles kon zien en voelen. Ze begon ook vrij snel hevig zonder tong te zoenen. Ik heb haar uitgebreid gelikt wat ze erg leek te waarderen. Later ook nog zoenden flink gevingerd. Hier kwam iets meer tong bij kijken. Daarna begon de blowjob en dat was voor mij de beste die ik ooit heb gehad :eek: Ik ben ook in haar mond klaargekomen en ben uiteindelijk niet meer aan intiem toegekomen. Maar zeker niet minder voldaan. Ik wil graag nog een keer terug om intiem ook nog te proberen.

Ze moet trouwens nog wel een beetje oefenen met het scheren van haar poesje. Her en der wat kleine vergeten plekjes :p

Ondanks de taalbarrière hebben we nog een tijdje best veel dingen besproken via translate app op haar telefoon. Ze heeft het hier niet naar haar zin. Ze wordt niet respectvol behandeld. Blijkbaar heeft ze binnen een dag al meerdere klanten die stiekem condooms proberen af te rollen en is ze al een keer gewurgd. Mogelijk is ze binnen een week al weg en komt ze ook niet meer terug. Zou haar graag nog eens zien, maar ik weet niet of dat gaat lukken.

Ik zag eerdere berichten over dat er veel gegevens worden gevraagd voor je een afspraak kan maken. Bovenstaande informatie plus een bericht wat ik eerder al schreef hebben hier waarschijnlijk mee te maken.

TLDR;
Kille indruk bij ontvangst. Date zelf was TOP, zelfs zonder intiem. Ze gaat waarschijnlijk snel weer weg en komt mogelijk niet meer terug.

Hier wordt ik zo triest van, wat is het toch met die zielige mannen? Groot voelen met een vrouw in een zwakkere positie? En laten we eerlijk zijn, dit vak is niet makkelijk. Ja, veel geld, maar o wat een shit erbij. En dan een paar van die aso's die hun leven echt vergallen en de toppers uit Nederland wegjagen (eigen belang). Zo had ik laatst een dame uit Rusland, die een echt agressieve vent op bezoek had gehad, totaal van de leg. Ik heb in overleg met de booker (ken ik goed) haar een bezoek gebracht om haar tot rust te krijgen en het vertrouwen in de medemens weer een beetje terug te laten komen. Echt, dit soort losers zou ik voor de haaien gooien. -Einde rant-

Terug
Bovenaan Onderaan