Rode panda
Vaste klant
- 249
- 13/08/21
- 61
is het meegevallen koppeltje uit Holland?
En ooit voor herhaling vatbaar?
En ooit voor herhaling vatbaar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToen ik er was zat ze in lingerie op een van de voorste rijen. Ik ben gewoon naast haar gaan zitten. Al vlug waren er meerdere geïnteresseerden. Haar man vroeg dan om een briefje van 10 euro in haar kousen te steken. Ze was slank en stond zeer heet. Ik denk dat ze rond de 40 zal geweest zijn.Hey, waar speelde zich het gebeuren met ama-hoertje af? Op het podium? Waren er veel liefhebbers om mee te doen? Hoe zag ze er uit? Tnx
Ik geef ook 6/10Ben deze namiddag naar de stripshow geweest. 2x gezien. ongeveer 12 man aanwezig. Stripster Leyla is redelijk groot van gestalte, lichtbruine huidskleur, ferme tits met grote tepels en mooi snoetje. Show duurt +/- 8 minuten, waarvan een 4tal naakt. Ze kijkt heel zwoel als ze in de zaal kijkt, maar blijft altijd op het podium.
De verlichting van het podium is redelijk zwak, dus strippen in het half donker. In vergelijking met vroegere dames geef ik Leyla een 6 op 10.
Hey babygirl87, ik wil je altijd vergezellen en zorgen dat alles vlot verloopt naar jouw wensen. Echt.Is het een aanrader om als vrouw te gaan? Twijfel nog een beetje?
Wanneer zou je gaan BabyGirl87? ?Is het een aanrader om als vrouw te gaan? Twijfel nog een beetje?
ik zou daar toch voorzichtig zijn, ik denk dat er betere/veiligere/nettere cines zijn om alleen als vrouw te komen,Is het een aanrader om als vrouw te gaan? Twijfel nog een beetje?
Goh, ik denk dat elke cine op zich wel beter/netter/veiliger kan. Ik denk dat het dan aan ons is om op de veiligheid van de dame in kwestie te letten.ik zou daar toch voorzichtig zijn, ik denk dat er betere/veiligere/nettere cines zijn om alleen als vrouw te komen,
Geen volk in BV???? U bent zeker om 21 h 15 geweest op een dinsdagavond? Normaal gezien springen de mannen daar als hongerige leeuwen op een vrouw als er daar eentje verschijnt. Zijn al meerdere koppels gevlucht uit angst. Natuurlijk, gewoon duidelijk aangeven (dat doen veel koppels niet) wat de grens en dan wordt die altijd wel gerespecteerd.Welke zijn dan de betere/nettere/veiligere? Ooit wel naar Blue Vision geweest maar daar was geen volk.. weet niet goed aan wat ik mij kan verwachten? mijn fantasie is een fijne bukake mee te maken,wat ik hier las van geld toegestopt in de nylon vond ik ook wel opwindend.
Probeer het misschien eens in een club? Ik denk dan in de eerste plaats aan Club Amai als je echt eens ondergespoten wil worden. Ik denk dat er op een vrijdagavond in Eroxx ook voldoende kandidaten klaar zulllen staan om je te helpen. ??️Welke zijn dan de betere/nettere/veiligere? Ooit wel naar Blue Vision geweest maar daar was geen volk.. weet niet goed aan wat ik mij kan verwachten? mijn fantasie is een fijne bukake mee te maken,wat ik hier las van geld toegestopt in de nylon vond ik ook wel opwindend.