BabyGirl87
Newbie
- 20
- 04/11/21
- 33
Ik ben enkele keren op een vrijdagavond naar BV geweest toen. Maar leuke voorstellen, eens kijken wat ik kan doen dan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat je daar in SW zeker voor aan het juiste adres bent. Maar iemand meenemen om de actie in goeie banen te leiden, is een goed idee hoor. Er zijn daar nog vrouwen geweest die hun fantasie uitleefden, maar altijd in gezelschapWelke zijn dan de betere/nettere/veiligere? Ooit wel naar Blue Vision geweest maar daar was geen volk.. weet niet goed aan wat ik mij kan verwachten? mijn fantasie is een fijne bukake mee te maken,wat ik hier las van geld toegestopt in de nylon vond ik ook wel opwindend.
Ik kom morgen
Vergeet jullie CST niet
Geef seintje als het niet doorgaat
Bedankt voor jullie uitnodiging
En er zijn gaten
Better than nothing! Can I ask you how it works? There are no hours for the strips? I mean, I can find her in the morning or in the afternoon every day? And once I'm in, what happens with her? Sorry for the stupid questions but due to covid I've never been to SexyWorld yetGood news! Announcement of new stripper on their website,
Bad news: she won't be coming until the end of January...
I think the strips are only in the afternoon and in the evening. Between the hourly strips you can have some time with the lady in the privé cabine.Better than nothing! Can I ask you how it works? There are no hours for the strips? I mean, I can find her in the morning or in the afternoon every day? And once I'm in, what happens with her? Sorry for the stupid questions but due to covid I've never been to SexyWorld yet
Er stond eerst op de website dat Zarita zou komen vanaf 20/1, daarna is dat verdwenen, maar nu wordt er vermeld dat ze komt vanaf 31/1. Nog even inhouden Panda...Ging zarita niet komen dansen rond deze tijd?
Stond op de website een tijdje terug
IIk ben enkele keren op een vrijdagavond naar BV geweest toen. Maar leuke voorstellen, eens kijken wat ik kan doen dan
IIk ben enkele keren op een vrijdagavond naar BV geweest toen. Maar leuke voorstellen, eens kijken wat ik kan doen dan
Waar wordt dit vermeld dan?Er stond eerst op de website dat Zarita zou komen vanaf 20/1, daarna is dat verdwenen, maar nu wordt er vermeld dat ze komt vanaf 31/1. Nog even inhouden Panda...
is alweer weg...I
Waar wordt dit vermeld dan?
Hey, koppels of vrouwen alleen, super zeldzaam volgens ervaring en geruchten. Meestal oudere mannen (zowat 75% denk ik) velen staan recht achteraan, te wachten tot er iemand speelgoed bovenhaalt.. Hier en daar zit er iemand neer, waar dan soms een andere man komt naast zitten en dan wat probeert en ziet hoe de andere reageert. Redelijk triest allemaal, alhoewel ik me al paar keer heel goed geamuseerd heb met jongere gast. De ene dag is de andere niet...Ik zou graag voor een 1ste keer langsgaan in de hetero zaal. Aan wat kan ik mij verwachten? Zijn er dan koppels of vrouwen aanwezig die het zien zitten een man te plezieren of wie ik kan plezieren? Voor mij is dit allemaal nieuw maar wil ontdekken.
Ik had Zatte Rita gelezen ... die van Familie (Belgisch programma maar mogelijk al berucht tot in NL) hahahaGing zarita niet komen dansen rond deze tijd?
Stond op de website een tijdje terug
Geen Leila gisteren maar een zwarte dame. Jong, mooi maar matige show. Wachten op beterStaat Leila al show te geven?
En zo ja is ze enthousiast?