Rode panda
Vaste klant
- 249
- 13/08/21
- 61
Veel koppels komen er volgens mij niet maar er zijn altijd wel mannen die een dame willen onderspuiten zeker als je hier aangeeft dat je komt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan kunnen ze er beter mee stoppen. Dat was de enige reden voor een hetro om binnen te gaan.Alisa is weg sedert 16 september. Volgens de barman zit het niet meer in dat er binnenkort nog een dame komt. Hoge energiekosten en huisvesting...
Vroeger waren er twee peepshows, allebei van dezelfde organisatie. Ciné ABC op de Brabantdam hoorde ook nog tot het geheel. De ene peepshow, nabij de rosse buurt, is weg. De andere werd omgebouwd tot de cinema waar deze draad over gaat.Klopt volledig
Stoppen zullen ze wel niet
Er is immers een groot homo en biseksuele publiek
En slechte films dat ze daar draaien
Allé ik moet voorlopig niet meer in Gent zijn
Ik ben ooit in Gent in een peepshow beland
Die zal er ook niet meer zijn zéker
Komen er eigenlijk nog koppels naar de sexcine?
Mijn sletje wordt graag ondergespoten en dat lijkt me de ideale locatie...
Wanneer is een goed moment, m.a.w. wanneer zijn er veel mannen in de cinema of zet ik hier een datum en hoop dan dat er gaan komen? Kwestie van iets te regelen
Ik kan deze namiddag komen als jullie willen, redelijk wat gespaard dus zou moeten spetterenVrijwilligerswerk...goed gevonden...mss eerst eens polsen: als we dit organiseren, welke dag verkiezen jullie: vrij-, zater- of zondag?
En wie zou/kan er komen? Onder de tien gaan we er niet aan beginnen he
Jong publiek is er redelijk zeldzaam, ik schat eender wanneer, medium wat meer. Indien je gay fun en jong wil, is Spades 4our beter geschikt. Daar geen grote ciné, wel big tv ciné, spiegelzaal, hokjes, zwembad, sauna, sling enz...Ben er vorige week geweest de opkomst was niet vet, zijn er momenten waarop het drukker is? Rond welk uur is dat dan? Wanneer komt het jonger publiek het vaakst?
Ik ga op maandag 12 decemberVrijwilligerswerk...goed gevonden...mss eerst eens polsen: als we dit organiseren, welke dag verkiezen jullie: vrij-, zater- of zondag?
En wie zou/kan er komen? Onder de tien gaan we er niet aan beginnen he
Ik denk dat dit je je moeite kan besparen. Ik was een maand geleden in de buurt. Als hetero. Geen homo. Het was er koud en kil. Tuurlijk lopen de energiekosten op. En veel stoken voor een eenzame man of 4 is dus overbodig.Ik zou zaterdag kort na de middag toch graag eens gaan....waar zijn die koppels of vrouwen die een show komen opvoeren en geil worden van extra aandacht en blikken op hen gericht
Hey hama, bedankt om dit te laten weten. Dan maar op zoek gaan naar iets anders, maar heel veel is er niet meer in de regio van GentIk denk dat dit je je moeite kan besparen. Ik was een maand geleden in de buurt. Als hetero. Geen homo. Het was er koud en kil. Tuurlijk lopen de energiekosten op. En veel stoken voor een eenzame man of 4 is dus overbodig.