ik heb even getwijfeld of ik hierop zou reageren, en ik ga het toch doen omdat ik het hier niet mee eens ben en wel erg word overdreven..
Ik ben zelf een meisje/dame van plezier, of hoe je mij ok wilt noemen.. Merel haar woorden vind ik nog al wat.. dus ik word nu zo ongeveer dus al 10 jaar elke dag een paar keer verkracht omdat iemand de term, meisje, meissie, meidje, etc gebruikt tegen mij? Dit klinkt totaal onlogish, en ok in mijn ogen niet fair!
Iedereen heeft een eigen voorkeur en smaak, en dat is maar goed ook! De ene houd van gezet, 'dik', volslank, dun, slank.. of mogen die woorden ok niet gebruikt worden voor body shaming? De ene houd van donker, blank, arabisch, noem het maar op. De ander houd van jong, de ander van milf, gilf. Waar maak je je druk om?
In deze branche zie je alles, krijg je verschillende mannen over de vloer. En ik denk dat je dat soort worden niet eens persoonlijk op moet vatten, je bent ten alle tijden ok bezig met je werk en dat moet je los kunnen koppelen, en anders denk ik dat je misschien ander werk moet gaan zoeken, als je al niet meer tegen het kleinste woordje kan. En dat is mijn mening, nogmaals met alle respect!!!
Ik ben hier niet om meisjes, meiden, dames, vrouwen af te kraken.. maar tegenwoordig kun je blijkbaar niks meer zeggen of er word al een grote heisa gemaakt.
Leef en laat leven, geniet en heb plezier in je werk.. en pak je geld meid, meisje, dame, vrouwke