Sorry maar wat heeft dit met "geloofwaardig" te maken? Behalve dan dat je kan redetwisten over wanneer iets "veel" is. Noortje geeft haar issues met het woord meisje, ik spreek haar niet tegen maar leg wel uit dat ik snap waarom dit voor sommige mannen lastig is te volgen.Roba, voor iemand die hier zo vaak post, en neem ik aan ook veel leest, zou je toch moeten weten dat veel van deze dames met een boeker werken die ook nog vaak hun advertenties schrijven.
...
Ik persoonlijk vind dat wat @Noortjexx schrijft toch echt veel geloofwaardiger.
Dat ik hier veel post maakt me nog geen expert op het gebied van boekers, is niet iets waar ik veel mee te maken heb. Nog relevanter vind ik dat je überhaupt niet van wandelaars mag verwachten dat ze moeten nadenken over wie de advertentie nou geschreven heeft, die teksten van boekers zijn wel doodleuk in "ikvorm" geschreven, en de meeste wandelaars lezen dit forum niet en zo'n advertentie moet gewoon correct zijn. Dus ook als de dames zichzelf niet zo omschrijven, dan nog is relevant dat volgens mij de meeste wandelaars dat onderscheid niet zullen maken. Waar het mij om gaat is dat zolang aanbieders zich aanprijzen met "De stoutste meisjes van Den Haag" of "geil meisje wil met jou spelen", dan vind ik het niet zo gek dat wandelaars vervolgens de DvP's van pak hem beet Privehuis Almere als "meisjes" gaan omschrijven, dat is immers hoe Privehuis Almere ze zelf noemt!
Dat diskwalificeert verder het verhaal van Noortje niet, maar van een ervaren boeker of privehuis vind ik het kwalijker dat ze benamingen gebruiken waar de dames door geschoffeerd worden, dan van een wandelaar. Just my 2 cents.