- 1.398
- 03/11/22
- 2.645
Ik vat em wel hoor. Persoonlijk zou ik dan kiezen voor "Jonge dame" ipv "Meisje".Ik spreek van 1 tot 12 van kinderen...12 tot 18 tieners..18 tot 25 meisjes..25 tot 40 vrouwen..40 tot.....dames .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vat em wel hoor. Persoonlijk zou ik dan kiezen voor "Jonge dame" ipv "Meisje".Ik spreek van 1 tot 12 van kinderen...12 tot 18 tieners..18 tot 25 meisjes..25 tot 40 vrouwen..40 tot.....dames .
Ja klinkt minder ......Jonge dame is ook prima titel. Dekt de lading
Ik vind dit wel een beetje belerend en opleggerig hoe iemand anders zich moet gedragen. Dat moet iemand toch helemaal zelf weten of hij het meisjes of vrouwen noemt. Jij hebt daar een andere associatie mee, maar dat hoeft voor de schrijver helemaal niet te gelden.Persoonlijk val ik hier over.
Wanneer men spreekt over meisjes, gaat dit over het algemeen over "kinderen" of iemand met "kinderlijke kenmerken". Als een klant mij een meisje noemt dan is het eerste wat in mij opkomt "wat een viezerik". Ik voel me dan echt smerig als 24 jarige (trouwens toen ik begon met mn 19e vond ik dit ookal)
Ik ben namelijk gewoon een dame, een vrouw. Je hebt seks met een dame en geen meisje.
En nog een tip, stop met tijdens een date/gesprek het leeftijdsverschil te benadrukken, daar worden de meeste dames over t algemeen kurk droog van.
Is goed iets minder jonge dameJa klinkt minder ......
Ach je snapt me vast wel
En vaak moet je er toch paar jaar bij tellen.Tussen de 18 en 25 zijn ze het lekkerst
Ik snap dat je er moeite mee hebt dat iemand zegt niet zo genoemd te willen worden. Misschien heb je een nieuwe bril nodig of misschien heb je trigger fingers. Ik begin mijn bericht toch letterlijk met "persoonlijk val ik hierover" met daarna een uitleg waarom IK er over val.Ik vind dit wel een beetje belerend en opleggerig hoe iemand anders zich moet gedragen. Dat moet iemand toch helemaal zelf weten of hij het meisjes of vrouwen noemt. Jij hebt daar een andere associatie mee, maar dat hoeft voor de schrijver helemaal niet te gelden.
Die tip snap ik ook niet. Heb ik persoonlijk nooit last mee gehad. Misschien wordt jij er kurkdroog van. Dan kan je dat beter schrijven.
Martien Meiland?Meid?
Ok daar had ik inderdaad overheen gelezen. Als het alleen is hoe je er persoonlijk over denkt is dat natuurlijk prima.Ik snap dat je er moeite mee hebt dat iemand zegt niet zo genoemd te willen worden. Misschien heb je een nieuwe bril nodig of misschien heb je trigger fingers. Ik begin mijn bericht toch letterlijk met "persoonlijk val ik hierover" met daarna een uitleg waarom IK er over val.
En nee hehe niemand gaat tegen zn klant zeggen "Noem mij geen meisje, noem mij mevrouw/jongedame/dame/koelkast/tafelpoot/etc. Volgens mij weet ik toch iets meer over hoe dames denken buiten de date dan een heer. Ik denk dat je je rot schrikt over hoe er soms gesproken word. En dit is een van de meest voorkomende dingen die wij als dames onderling bespreken.
Martien Meiland?
Meid wat goeeeeeeeed!
Oow ik dacht over je lengte en dikte van de penisEn dit is een van de meest voorkomende dingen die wij als dames onderling bespreken.
Meestal is dat onderwerp niet zo lang of breed van stofOow ik dacht over je lengte en dikte van de penis
Kort maar krachtig zeggen we dan maarOver die van mij. Ben je zo uitgelult
Bedankt voor de toelichtingIk spreek van 1 tot 12 van kinderen...12 tot 18 tieners..18 tot 25 meisjes..25 tot 40 vrouwen..40 tot.....dames .
Niet te serieus .is vast goed bedoeldIk vind dit wel een beetje belerend en opleggerig hoe iemand anders zich moet gedragen. Dat moet iemand toch helemaal zelf weten of hij het meisjes of vrouwen noemt. Jij hebt daar een andere associatie mee, maar dat hoeft voor de schrijver helemaal niet te gelden.
Die tip snap ik ook niet. Heb ik persoonlijk nooit last mee gehad. Misschien wordt jij er kurkdroog van. Dan kan je dat beter schrijven.
Ik zou dan gewoon 'juffrouw' zeggen.Meid?
FreuleIk zou dan gewoon 'juffrouw' zeggen.
"Dag juffrouw hoe maakt u het, schikt het als ik u neuk?"
Madammeke klinkt ook plezantFreule
Ik had vandaag nog seks met een meisje van 25. Zo noem ik ze ook. Als ze zo heerlijk voelt als we aan het neuken zijn, dan kreun ik: "oooh meisje toch!" en dan moet ze lachen. Een lief teder koosnaampje vind ze dat. Heerlijk, die meisjes. Krijg geen genoeg van meisjes. Meisjes van 18, meisjes van 20, meisjes van 25. Maar ook meisjes van begin 30 kunnen heel mooi zijn.Persoonlijk val ik hier over
herinner me nog hele discussies over het woord meisje zoals Paulus2 terecht zegt, wil toch even herhalen wat ik er lastig aan vind:Persoonlijk val ik hier over.
Zonder een standpunt in te nemen in deze discussie .... dit zijn natuurlijk de privéhuisuitbaters aan het woord, niet de dames zelf.Stout Prive - De stoutste meisjes van Den Haag
House of Dreams - Vele sexy meisjes, 7 dagen per week
Privehuis Almere - De lekkerste en geilste meisjes van Nederland
ik pik speciaal de 3 privehuizen eruit, maar zoals ik al zei, als ik gewoon "meisje" type vind ik 2 volle pagina's op Kinky, met daartussen ook gewoon zelfstandige dames.Zonder een standpunt in te nemen in deze discussie .... dit zijn natuurlijk de privéhuisuitbaters aan het woord, niet de dames zelf.
Tuurlijk moet het lekker zijn als je als 60 jarige man een jonge meid van een jaar of 20 mag neuken, je bent op die leeftijd al blij dat een 40 jarige vrouw in je gezicht wil spugen laat staan een jonge griet van 20.Zo denk ik er ook over. Ik zit in zo'n leeftijdsverschil-relatie. Laat ze maar jaloers zielig reageren denk ik steeds
In je gezicht wil spugen???Tuurlijk moet het lekker zijn als je als 60 jarige man een jonge meid van een jaar of 20 mag neuken, je bent op die leeftijd al blij dat een 40 jarige vrouw in je gezicht wil spugen laat staan een jonge griet van 20.