Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs een Belg he die snapt dat niet, is nog nooit door een geile griet in ze gezicht bespuugd.Bij wijze van spreken joh
Is een uitdrukking
Gelukkig maar!Is een Belg he die snapt dat niet, is nog nooit door een geile griet in ze gezicht bespuugd.
Tsja... wat dan te denken van zo'n meid die half jou leeftijd is... en die jou dan 'baby' noemt!Als "meisje" al erg is, dan is "baby" nog veel erger
Dan zit je bij een buitenlandse. Die roepen dat altijd .....Tsja... wat dan te denken van zo'n meid die half jou leeftijd is... en die jou dan 'baby' noemt!
Liever dat dan opa.Tsja... wat dan te denken van zo'n meid die half jou leeftijd is... en die jou dan 'baby' noemt!
Lekker wijf vind ik niet iets negatiefs met de juiste toon gezegd.Wijf is ook absoluut not done
Juiste intonatie of niet, ik ken er die je met hun blik zouden vernietigen na dit woordLiever dat dan opa.
Lekker wijf vind ik niet iets negatiefs met de juiste toon gezegd.
I like women, but I love girls!Why be with a girl when you can be with a woman!
kan je haar wel bijhouden.?Ik ben bijna 55 mijn vriendin is 24, we hebben beide geen problemen met het leeftijdsverschil, als ik een dvp bezoek is dat ook meestal een dame die jonger is dan 25
Sterker nog , hij bezoekt daarnaast nog DVP.skan je haar wel bijhouden.?
Jij snapt hem.Zou wel een leuk nieuw onderwerp kunnen zijn
"Door welke jonge vrouw (en voor hoeveel Euro) zou jij wel eens in het gezicht gespuugd willen worden?"
Meestal zijn die verwijten juist omgekeerd te horen, vanuit het gezichtspunt van de vrouw dus...Goed bezig man . 1000 keer beter daar mee in bed te leggen als,met een op leeftijd zijnde vrouw,die ligt te boeren,snurken en schijten in bed.
En te ruiken..bedoel jete horen,
"That's 50 extra sir"In je gezicht wil spugen???
Een aspect in elk geval...En te ruiken..bedoel je
Boeren, snurken en schijten jonge vrouwen dan niet? Hoe zit dat dan biologisch? Leeftijd en lichaamsfuncties?Goed bezig man . 1000 keer beter daar mee in bed te leggen als,met een op leeftijd zijnde vrouw,die ligt te boeren,snurken en schijten in bed.
Nee joh tuurlijk niet. Jonge vrouwen boeren niet, maar hebben een schattige kleine oprisping. Jonge vrouwen snurken niet, maar hebben lieve charmante knorretjes. Jonge vrouwen schijten niet, maar produceren een welriekend boeket aan bloemengeurtjes. Wat dacht je dan!Boeren, snurken en schijten jonge vrouwen dan niet?
nee klopt die doen dat niet...Boeren, snurken en schijten jonge vrouwen dan niet?
Oeii....wat moet ik hier van denkenIk heb zegge en schrijve één keer meegemaakt dat mijn buurmeisje er eentje liet vliegen in mijn bijzijn.
Het zegt wel iets over hoe ze zich op haar gemak voelde...
Ik lig nooit met mannen in bed..jij wel?En überhaupt de mannen dan?
Roba, voor iemand die hier zo vaak post, en neem ik aan ook veel leest, zou je toch moeten weten dat veel van deze dames met een boeker werken die ook nog vaak hun advertenties schrijven.Wat ik hier krom aan vind is dat onder sekswerkers zelf "meisje" veel gebruikt wordt om zichzelf te beschrijven.
Als ik op kinky.nl zoek op meisje krijg ik 2 pagina's aan sekswerkers. Als ik tussen privéhuizen zoek naar "meisjes" (meervoud) krijg ik 3 privéhuizen met de volgende kopteksten:
Heb jij er eentje op leeftijd langs je liggen elke nachtHoe zit dat dan biologisch?
kan je haar wel bijhouden.?