Ja okéNee, ik ga niet 'geven', als in: toegeven aan ongefundeerde irrationaliteit. Als ik een welgemeend compliment zou maken als: "wat ben jij een mooi meisje" en de dvp zou willens en wetens dat moment saboteren en de sfeer verpesten door m'n compliment onnodig in het negatieve te trekken door te antwoorden: "ik ben geen meisje, ik ben een vrouw", dan was voor mij de lol er wel vanaf. Als je geen problemen hebt met je laten neuken voor geld maar wél met iemand die je 'meisje' noemt, heb je ze niet allemaal meer op een rijtje.
En nee, ik denk niet dat je zulke overgevoeligheid voor elk woordje moet voeden door 'te geven en nemen', want daarmee houdt het nooit op. Dan krijg je taferelen als universiteiten die schilderijen weg gaan halen omdat er alleen maar mannen op staan en dat is 'triggering' voor een vrouwelijke student, of gemeentehuizen die een kunstwerk met een blote borst weghalen want daar nemen moslims aanstoot aan. 'Maar het is toch geven en nemen', zegt Sr1 dan, en als je niét de hele wereld aanpast aan één individu (in dit geval: normaal taalgebruik), ben jíj de kwaaie pier omdat je niet wilt 'geven'.
Nou, ik pas ervoor, voor deze absurde idiotie. Voor mijn part komt op dit topic snel een ferm slot en een grote bom want dit gaat he-le-maal nergens meer over.
Ik heb ook nooit beweerd ze allemaal op een rij te hebben. Zal mijn cliënteel wel leuk vinden. Wat ik dan weer wel heb is inlevingsvermogen en de capaciteit om zaken van verschillende kanten te bekijken. Ook heb ik niet de nood anderen volledig af te breken.Nee, ik ga niet 'geven', als in: toegeven aan ongefundeerde irrationaliteit. Als ik een welgemeend compliment zou maken als: "wat ben jij een mooi meisje" en de dvp zou willens en wetens dat moment saboteren en de sfeer verpesten door m'n compliment onnodig in het negatieve te trekken door te antwoorden: "ik ben geen meisje, ik ben een vrouw", dan was voor mij de lol er wel vanaf. Als je geen problemen hebt met je laten neuken voor geld maar wél met iemand die je 'meisje' noemt, heb je ze niet allemaal meer op een rijtje.
En nee, ik denk niet dat je zulke overgevoeligheid voor elk woordje moet voeden door 'te geven en nemen', want daarmee houdt het nooit op. Dan krijg je taferelen als universiteiten die schilderijen weg gaan halen omdat er alleen maar mannen op staan en dat is 'triggering' voor een vrouwelijke student, of gemeentehuizen die een kunstwerk met een blote borst weghalen want daar nemen moslims aanstoot aan. 'Maar het is toch geven en nemen', zegt Sr1 dan, en als je niét de hele wereld aanpast aan één individu (in dit geval: normaal taalgebruik), ben jíj de kwaaie pier omdat je niet wilt 'geven'.
Nou, ik pas ervoor, voor deze absurde idiotie. Voor mijn part komt op dit topic snel een ferm slot en een grote bom want dit gaat he-le-maal nergens meer over.
Het gaat hier niet om iemand gelijk geven. Het gaat om begrip. Begrip dat Merel of ik geen meisje meer genoemd willen worden.
En begrip voor jij die wel dames meisjes wilt noemen. Iedereen zijn mening, dat is helemaal prima.