Ik citeer over de drukte zoals U kan lezen. Dat de persoon niet heeft kunnen genieten van het mooie aanbod volgens die reden.ik maak dit idd voor mezelf uit, topic is idd elle... maar jij beantwoord op vorige ref.die als jij toch wel goed kan lezen volledig over dekoleblomme en de uitbater spreekt qua vuile locatie en enkel op geld uit... bijdeze als je toch graag schrijft zet er dan ineens bij welke locatie.. zo zijn er geen misverstanden.. ik stel mij dan ook weeral eens de vraag elle.. dekoleblomme,enz.. altijd maar slechte reputatie geven hier op forum en toch altijd is het te druk en teveel mannen op party's ???
Zoals ik al zei, gaf ik geen locatie mee, omdat het hem daar niet over deed.
Dat maakt U er uiteraard wel van, aangezien je U steeds direct aangevallen voelt.
Wat betreft slecht commentaar en volle party's, niet iedereen zit op dit forum, er zijn mensen die er een andere mening zullen over hebben.
En die graag naar de party's van Elle zullen gaan, op eender welke locatie.
Maar dat neemt niet weg dat andere mensen hun mening niet mogen delen toch?
Jij deelt je mening hier ook steeds (hoewel dat enige kritiek niet aanvaard word?)
Dus wij, de forum gebruikers, mogen uiteraard ook onze mening delen. Zoals iedereen. Als we niet akkoord zijn, zoals jij en ik al bvb. Kunnen we dit hier op plaatsen. Want dat is de bedoeling hiervan