Deze zondag had ik de kans om deel te nemen aan Elle-Naturelle's anale editie van gangbang bare. Ik arriveerde rond 12.30 uur en vond de parkeerplaats bijna vol.
Nadat ik de HIV-test had gedaan en mijn entree had betaald, mocht ik naar binnen. Sinds mijn laatste bezoek is de kleedkamer verplaatst naar de kelder (ruimte voor 70 kluisjes) en deze ruimte is omgetoverd tot twee kleine nissen met matrassen.
Naast de 4 aangekondigde dames-gangbangers waren er twee dames onder begeleiding. Marsianna en een van de twee dames waren in de kleine nissen, er waren zoveel mannen die op hun beurt wachtten dat ze onbereikbaar waren.
De 2e dame zat aan de bar te kletsen. Sandrine lag op het ronde bed naast de ingang en Elina Flower zat in de achterste cabine.
Omdat er niet al te veel mensen om Sandrine heen stonden, klom ik op het bed en zaten er alleen twee mannen voor me. Ze lag op haar rug en toen ik aan de beurt was, kon ik in haar kutje glijden. Daarna probeerde ik haar kontje te penetreren, maar de matras zakte door en ik kon er niet in. Geen probleem, ik ging terug naar haar kutje en deed mijn eerste donatie.
Even later ging "hete Marijke" (niet te vermegen met "Hot Marijke" van Knokke-Heist) op haar rug op het bed achterin, naast de twee douches. Zij is een nogal forse dame, goed geproportioneerd, begin van haar 50 schat ik.
Een man zette haar op de rand van het bed en neukte haar staand. Toen hij klaar was, kon ik hetzelfde doen, eerst in haar kutje, daarna in haar kontje. Met mijn pik in haar kontje, had ik de geile zicht op haar natte kutje, haar trillende tieten, haar glimlach van genot en haar stralende ogen. Hhhhhmmm...
Rond 13.30 uur begonnen de vrouwen een voor een aan hun eerste pauze. Ik kon Marsianna en de 2e dame zien, allebei nogal blond. Geen wonder dat er een leger mannen voor de twee kleine nissen stond: Marsianna leek me de mooiste van de vrouwen, begin dertig, en de blonde dame was behoorlijk voluptueus.
Beide Sandrinne en Marsianna zijn twee vrouwen met lange benen en B borsten, meten rond 1m75, in hun 30. Ze zijn heel mooi
Aan de bar sprak Marsianna in het Engels met een paar mannen. Niet alleen maar blijkt ze heel mooi, maar ook echt intelligent. Goed voor haar.
De 2e begeleide dame, een brunette van rond 1m68 en in haar laat 30 (schat ik), ging vervolgens een van de nissen in, en ook zij werd overspoeld met mannen.
Rond 14.00 uur vertrok de blonde dame en klom Sandrine weer op het ronde bed. Op een gegeven moment, met de man net voor mij, stond ze op en vroeg hem op zijn rug te gaan liggen, waarna ze zich op zijn pik spietste. Omdat ik vlak achter haar zat, was haar kontje vrij en met veel plezier penetreerde ik haar kontje. Het was mijn 1e DP sinds de covid lockdown. Haar kontje was nog strak. Wat een genot was dat!
Later, na nog een douche en genoeg water om me te rehydrateren, ging Elina Flower, een atletisch uitziende vrouw, op de tafel tussen de bar en het ronde bed zitten en nodigde de eerste man uit om haar te neuken. Daarna stond ze weer op, nodigde een andere man uit om op de tafel te komen zitten en begon hem te zuigen.
Ondertussen naderde een nogal korte man haar billen. Omdat ze hoge hakken had, kon hij, door op zijn tenen te gaan staan, nog net haar kutje binnendringen.
Toen stond ze op, nodigde een andere man uit om op de tafel te komen zitten, en oh vreugde, toen ze mijn pik zag, nam ze die in haar hand en masseerde me bijna een minuut. Dan, toen ze de man op de tafel begon te pijpen, trok en duwde ze mijn pik in haar kontje. Terwijl ik haar neukte, liet ze me van ATP teruggaan naar PTA, en zo deed ik mijn 2e donatie in haar kontje.
Het was nu 15.15 uur. Tevreden en vol besloot ik na een laatste douche naar huis te gaan.
In de kleedkamer zag ik de 2e dame die ook aan het aankleden was om naar huis te gaan.
Daarna kwamen Sandrine en een man die hielp met de ingangen en HIV-testen. Terwijl hij zich aan het 'aankleden' was voor seks, realiseerde ik me dat ze partners en handlangers waren, en dat met z'n tweeën genieten van seks tijdens de Elle-Naturelle gangbangs die hun favoriete hobby is.
Er zijn twee dagen voorbij gegaan en terwijl ik deze lijnen schrijf, komen de mooie herinneringen weer boven.