Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bezoekers in verhouding houden met het aantal meiden past waarschijnlijk niet in het financieel plan van de uitbater. Spijtig want dit is zo kortzichtig, op den duur blijft iedereen weg.
als uitbater van de club moet ik toegeven dat het een enorme drukte was,en daar waren we niet op voorbereid omdat er eind verder ook een bare gangbang was,dachten we geen volk te hebben.normaal hebben we 40 a 50 man op namiddag waar nu ruim het dubbel was. de "meeste" die ticket gekocht hebben zijn ook laat toegekomen en konden we niet meer weigeren.de klanten na 15u waren heel beperkt,en op het laatst hebben we er ook geweigerd door de capaciteit.wat een super leuk feest moest werden is idd uitgelopen tot drukte met vele mannen rond dezelfde dame en met te weinig lockers.los daarvan waren bepaalde dames top !! zeker de yuliette en cindy heeft zich van begin tot einde volledig laten gaan.we zullen er rekening moeten met houden wanneer yuliette op een party komt dat zij een groot publiek aantrekt en dat we deze feesten beter moeten inplannen qua drukte.daarvoor ook mijn excuses naar de klanten en dames.
tot slot moet ik mij toch ook even wennen tot u mr sins....in verleden hebben we al een gesprek hier gevoerd waar jezelf eindigde met ik stop deze discussie.precies kan je het toch niet laten om je hier weer te bemoeien.
1. jij was niet aanwezig dus u commentaar over het feest hoef ik niet.
2. ik ben uitbater,dus geen organisator,jij weet dus niets over mijn financieel deel hier in dit feestje.
3. DIT IS OOK VOOR ALLE ANDERE LEDEN HIER DIE MIJN CLUB OOO ZO GRAAG AFBREKEN ( jalourse,egoistiche of concurerende ) vuil,niet hygienisch,maar 1 douche,een stal met zwijnen....enz. is nu toch weeral eens het kotje vol met teveel mannen.
besluit aan allen ga naar de feestjes waar je graag gaat bij mij of ander maakt niet uit, maar hou gewoon jullie snaveltjes of B.K over de koleblomme dicht.want jullie spreken zichzelf tegen.
mr.ge loopt in menigte waar sperma alle kanten uitvliegt,je wrijft constant tussen hoop bezwete mannen en ge komt hier zagen over zwarte voeten ? zeker dat je niet naar de voeten keek van de persoon naast u die een andere origine had ??
mr.dames zaten in kleine hokjes,heb jij dan de 3 grote bedden niet gezien waarvan pal aan de ingang het groot rond bed of ben je misschien via de achterdeur gekomen ??
zo beste dit was mijn commentaar over het feestje.ik zou zeggen laat jullie gaan.... :)

Ge vergist u Martin. Dit is geen vervolg op een vorige discussie maar een opmerking in het algemeen naar aanleiding van een tip die ik kreeg van een medewandelaar-collega over de stroom van negatieve berichten over dit evenement.
En…
Ik ben een ex bezoeker van uw club. Ik heb geen intentie om jou of je club af te breken.
Zwarte voeten, etc… komt niet van mij. Het is intussen geweten en een feit dat jouw club de beste ter wereld is. In jouw optiek toch. Al wie kritiek heeft, heeft ongelijk. En de kritiek op dit feest is deze keer stuitend. Daarbovenop kom jij mij hier nog eens aanvallen voor 1 of 2 zinnen die ik schrijf? F**k That! Ik zeg en doe nog altijd wat ik wil ? Wat zit jij hier van uw neus te maken gelijk nen uil op ne kluit? Wees al blij dat je als betrokken partij hier op dit forum iets mag posten. Waar ik zwaar mijn bedenkingen bij heb nota bene.

Uw excuses zijn ook niks waard. Als deurhouder beslis jij hoeveel volk er voorbij die deur naar binnen gaat. Reservaties die laat komen zijn ook geen excuus. Ofwel werk je met reservaties ofwel niet. Dat is de keuze die jij maakt. Volgens wat ik begrijp maakt het dus niet uit. Je laat iedereen binnen. Maw de reservaties zijn eerder een marketing trucje om de indruk te geven dat verhoudingen ok zullen zijn. Tot je dan binnen staat en je jezelf afvraagt waarom je überhaupt gereserveerd hebt.
De like van Yuliette kan ik begrijpen. Voor de rest zie ik geen duimpjes verschijnen bij je wartaalbericht.
Blijf vooral rondlopen met uw kop in uw achterste.

Laatst bewerkt:
Ik vind het toch netjes dat Martin hier reageert en uitlegt hoe en wat.

Ik ben al verschillende keren met plezier naar de Koleblomme geweest, en zal dat zeker blijven doen.

Dat het deze keer niet zo geslaagd was door de drukte is Martin nu ook wel duidelijk vermoed ik, en zal dat waarschijnlijk ook wel laten meewegen in een volgend event.

't is bijna Kerst dus lief zijn....

als uitbater van de club moet ik toegeven dat het een enorme drukte was,en daar waren we niet op voorbereid omdat er eind verder ook een bare gangbang was,dachten we geen volk te hebben.normaal hebben we 40 a 50 man op namiddag waar nu ruim het dubbel was. de "meeste" die ticket gekocht hebben zijn ook laat toegekomen en konden we niet meer weigeren.de klanten na 15u waren heel beperkt,en op het laatst hebben we er ook geweigerd door de capaciteit.wat een super leuk feest moest werden is idd uitgelopen tot drukte met vele mannen rond dezelfde dame en met te weinig lockers.los daarvan waren bepaalde dames top !! zeker de yuliette en cindy heeft zich van begin tot einde volledig laten gaan.we zullen er rekening moeten met houden wanneer yuliette op een party komt dat zij een groot publiek aantrekt en dat we deze feesten beter moeten inplannen qua drukte.daarvoor ook mijn excuses naar de klanten en dames.
tot slot moet ik mij toch ook even wennen tot u mr sins....in verleden hebben we al een gesprek hier gevoerd waar jezelf eindigde met ik stop deze discussie.precies kan je het toch niet laten om je hier weer te bemoeien.
1. jij was niet aanwezig dus u commentaar over het feest hoef ik niet.
2. ik ben uitbater,dus geen organisator,jij weet dus niets over mijn financieel deel hier in dit feestje.
3. DIT IS OOK VOOR ALLE ANDERE LEDEN HIER DIE MIJN CLUB OOO ZO GRAAG AFBREKEN ( jalourse,egoistiche of concurerende ) vuil,niet hygienisch,maar 1 douche,een stal met zwijnen....enz. is nu toch weeral eens het kotje vol met teveel mannen.
besluit aan allen ga naar de feestjes waar je graag gaat bij mij of ander maakt niet uit, maar hou gewoon jullie snaveltjes of B.K over de koleblomme dicht.want jullie spreken zichzelf tegen.
mr.ge loopt in menigte waar sperma alle kanten uitvliegt,je wrijft constant tussen hoop bezwete mannen en ge komt hier zagen over zwarte voeten ? zeker dat je niet naar de voeten keek van de persoon naast u die een andere origine had ??
mr.dames zaten in kleine hokjes,heb jij dan de 3 grote bedden niet gezien waarvan pal aan de ingang het groot rond bed of ben je misschien via de achterdeur gekomen ??
zo beste dit was mijn commentaar over het feestje.ik zou zeggen laat jullie gaan.... :)
Hopelijk wordt zo'n onaangename drukte vermeden in de toekomst, bijvoorbeeld door de capaciteit strenger te bewaken. Ondanks tijdige aankomst en 130 euro heb ik op 12/12 niet kunnen genieten van het op de site aangekondigde mooie aanbod :(

Alvast fijne feestdagen voor iedereen!

Hopelijk wordt zo'n onaangename drukte vermeden in de toekomst, bijvoorbeeld door de capaciteit strenger te bewaken. Ondanks tijdige aankomst en 130 euro heb ik op 12/12 niet kunnen genieten van het op de site aangekondigde mooie aanbod :(

Alvast fijne feestdagen voor iedereen!
Deze zondag terug van hetzelfde 😂

In het gastenboek van Elle was er een commentaar geschreven dat er veel te veel mannen werden binnengelaten, voor de maar bepaalde vrouwen die erbij waren.

Ik kan dat jammer genoeg beamen..

Maar die post is nu uit hun gastenboek verwijderd.

Qua transparantie kan dat ook wel tellen. Goede commentaar blijft staan. De slecht gaat er uit.

Bon ze mogen doen wat ze willen, ik kom er allesinds niet meer.

Voor de rest, iedereen een prettig eindejaar.

Deze zondag terug van hetzelfde 😂

In het gastenboek van Elle was er een commentaar geschreven dat er veel te veel mannen werden binnengelaten, voor de maar bepaalde vrouwen die erbij waren.

Ik kan dat jammer genoeg beamen..

Maar die post is nu uit hun gastenboek verwijderd.

Qua transparantie kan dat ook wel tellen. Goede commentaar blijft staan. De slecht gaat er uit.

Bon ze mogen doen wat ze willen, ik kom er allesinds niet meer.

Voor de rest, iedereen een prettig eindejaar.
mr. sth27. gans de commentaar hierboven ging over de party in de koleblomme.op 12/12.

ik had zondag geen party in de koleblomme.indien het over ander plaatsen zou gaan,wel beschrijf dan ook welke.

Laatst bewerkt door een moderator:
mr. sth27. gans de commentaar hierboven ging over de party in dekoleblomme.op 12/12.
gelieve u beter te informeren of u snavel dicht te houden.
ik had zondag geen party in de koleblomme.indien het over ander plaatsen zou gaan,wel beschrijf dan ook welke.
Mr vande walle,
Ik weet niet goed of U wel kan lezen?
Het topic algemeen is Elle Naturelle.
Dit gaat dus niet enkel over een beschrijving de koleblomme, maar in het algemeen over de organisatie..
Ik had dus over deze zondag. Dat het niet in de koleblomme was weet ik ook, daar ging het mij ook niet om qua locatie..
die discussie over 12/12, heeft ook niets met mijn commentaar te maken. Dit is een aparte opmerking volgens het topic.
Dus laten we wat beleefd blijven..
Graag ipv U direct aangevallen te voelen, eerst eens lezen en niet te denken dat het over U zaak zou gaan of over de party van 12/12.
Zo een commentaar als uitbater komt niet ten goede, maar dat moet U voor zichzelf uitmaken.

gelieve u beter te informeren of u snavel dicht te houden.
Dit topic gaat niet over uw establissement maar over de organisator Elle Naturelle (die zoals bekend op meerdere locaties actief is) en het door u aangehaalde bericht ging over hun site/gastenboek. Gelieve dus uw eigen advies ter harte te nemen want verklaarde u eerder niet "ik ben uitbater,dus geen organisator":).

Laatst bewerkt:
Mr vande walle,
Ik weet niet goed of U wel kan lezen?
Het topic algemeen is Elle Naturelle.
Dit gaat dus niet enkel over een beschrijving de koleblomme, maar in het algemeen over de organisatie..
Ik had dus over deze zondag. Dat het niet in de koleblomme was weet ik ook, daar ging het mij ook niet om qua locatie..
die discussie over 12/12, heeft ook niets met mijn commentaar te maken. Dit is een aparte opmerking volgens het topic.
Dus laten we wat beleefd blijven..
Graag ipv U direct aangevallen te voelen, eerst eens lezen en niet te denken dat het over U zaak zou gaan of over de party van 12/12.
Zo een commentaar als uitbater komt niet ten goede, maar dat moet U voor zichzelf uitmaken.
ik maak dit idd voor mezelf uit, topic is idd elle... maar jij beantwoord op vorige ref.die als jij toch wel goed kan lezen volledig over dekoleblomme en de uitbater spreekt qua vuile locatie en enkel op geld uit... bijdeze als je toch graag schrijft zet er dan ineens bij welke locatie.. zo zijn er geen misverstanden.. ik stel mij dan ook weeral eens de vraag elle.. dekoleblomme,enz.. altijd maar slechte reputatie geven hier op forum en toch altijd is het te druk en teveel mannen op party's ???

Ging niet over de club. Maar zoals men bericht hierboven over het algemene , organisatorische.
Bon, ik ga mij er niet druk in maken.
Ik zie en beleef hoe ik het voel.
Daarvoor dient dit forum. Medelennhoe je de dingen hebt beleefd. Voor mij was het eerste keer koleblomme en Elle Naturelle. Voor mij was het puur weg gesmeten geld en zonde van mijn verlof eraan te hangen. Hoe de dames ook hun best deden, ze konden de menigte niet aan. Enkel met duwen en trekken kon je aan je trekken komen... Dit is niet wat een gangbang voor mij moet zijn.
Maar het is heus niet enkel in de koleblomme, meer en meer feestjes waarbij de verhoudingen niet meer kloppen.

ik maak dit idd voor mezelf uit, topic is idd elle... maar jij beantwoord op vorige ref.die als jij toch wel goed kan lezen volledig over dekoleblomme en de uitbater spreekt qua vuile locatie en enkel op geld uit... bijdeze als je toch graag schrijft zet er dan ineens bij welke locatie.. zo zijn er geen misverstanden.. ik stel mij dan ook weeral eens de vraag elle.. dekoleblomme,enz.. altijd maar slechte reputatie geven hier op forum en toch altijd is het te druk en teveel mannen op party's ???
Ik citeer over de drukte zoals U kan lezen. Dat de persoon niet heeft kunnen genieten van het mooie aanbod volgens die reden.
Zoals ik al zei, gaf ik geen locatie mee, omdat het hem daar niet over deed.
Dat maakt U er uiteraard wel van, aangezien je U steeds direct aangevallen voelt.
Wat betreft slecht commentaar en volle party's, niet iedereen zit op dit forum, er zijn mensen die er een andere mening zullen over hebben.
En die graag naar de party's van Elle zullen gaan, op eender welke locatie.
Maar dat neemt niet weg dat andere mensen hun mening niet mogen delen toch?
Jij deelt je mening hier ook steeds (hoewel dat enige kritiek niet aanvaard word?)
Dus wij, de forum gebruikers, mogen uiteraard ook onze mening delen. Zoals iedereen. Als we niet akkoord zijn, zoals jij en ik al bvb. Kunnen we dit hier op plaatsen. Want dat is de bedoeling hiervan

Daarvoor dient dit forum. Medelennhoe je de dingen hebt beleefd. Voor mij was het eerste keer koleblomme en Elle Naturelle. Voor mij was het puur weg gesmeten geld en zonde van mijn verlof eraan te hangen. Hoe de dames ook hun best deden, ze konden de menigte niet aan. Enkel met duwen en trekken kon je aan je trekken komen... Dit is niet wat een gangbang voor mij moet zijn.
Maar het is heus niet enkel in de koleblomme, meer en meer feestjes waarbij de verhoudingen niet meer kloppen.
Voila inderdaad.
Ik kom op genoeg feestjes en indien het daar ook zou zijn, zou ik het ook delen. Maar dan in de post can de locatie of organisatie.
Bvb morgen ga ik naar een party, indien het me niet bevalt, zal ik dit ook melden indien het cva is niet 😅

Voila inderdaad.
Ik kom op genoeg feestjes en indien het daar ook zou zijn, zou ik het ook delen. Maar dan in de post can de locatie of organisatie.
Bvb morgen ga ik naar een party, indien het me niet bevalt, zal ik dit ook melden indien het cva is niet 😅
Als het goed is moet je het zeker ook meedelen he. Doe ik altijd. Goed of slecht.... De laatste tijd amuseer ik me wel meer op kleine privé feestjes met 1 of 2 dames en een gezellig groepje mannen...

Het feestje van 15-1 staat op de planning. Met JuliadeLucia. Ik heb haar lang geleden bij mijn eerste gb feestje meegemaakt. Dat was nog in het WitteHuis in Ratingen bij ZhuZha. Sindsdien verkocht aan feestjes!

Het feestje van 15-1 staat op de planning. Met JuliadeLucia. Ik heb haar lang geleden bij mijn eerste gb feestje meegemaakt. Dat was nog in het WitteHuis in Ratingen bij ZhuZha. Sindsdien verkocht aan feestjes!
legendarische momenten beleeft daar in the White House met jozef & Zhuzha en hun piranha's..Was zelf nog vrij jong, zeg maar piepjong, maar toen al getriggerd door gangbangs of groepsseks tout court
:love:

Terug
Bovenaan Onderaan