als uitbater van de club moet ik toegeven dat het een enorme drukte was,en daar waren we niet op voorbereid omdat er eind verder ook een bare gangbang was,dachten we geen volk te hebben.normaal hebben we 40 a 50 man op namiddag waar nu ruim het dubbel was. de "meeste" die ticket gekocht hebben zijn ook laat toegekomen en konden we niet meer weigeren.de klanten na 15u waren heel beperkt,en op het laatst hebben we er ook geweigerd door de capaciteit.wat een super leuk feest moest werden is idd uitgelopen tot drukte met vele mannen rond dezelfde dame en met te weinig lockers.los daarvan waren bepaalde dames top !! zeker de yuliette en cindy heeft zich van begin tot einde volledig laten gaan.we zullen er rekening moeten met houden wanneer yuliette op een party komt dat zij een groot publiek aantrekt en dat we deze feesten beter moeten inplannen qua drukte.daarvoor ook mijn excuses naar de klanten en dames.
tot slot moet ik mij toch ook even wennen tot u mr sins....in verleden hebben we al een gesprek hier gevoerd waar jezelf eindigde met ik stop deze discussie.precies kan je het toch niet laten om je hier weer te bemoeien.
1. jij was niet aanwezig dus u commentaar over het feest hoef ik niet.
2. ik ben uitbater,dus geen organisator,jij weet dus niets over mijn financieel deel hier in dit feestje.
3. DIT IS OOK VOOR ALLE ANDERE LEDEN HIER DIE MIJN CLUB OOO ZO GRAAG AFBREKEN ( jalourse,egoistiche of concurerende ) vuil,niet hygienisch,maar 1 douche,een stal met zwijnen....enz. is nu toch weeral eens het kotje vol met teveel mannen.
besluit aan allen ga naar de feestjes waar je graag gaat bij mij of ander maakt niet uit, maar hou gewoon jullie snaveltjes of B.K over de koleblomme dicht.want jullie spreken zichzelf tegen.
mr.ge loopt in menigte waar sperma alle kanten uitvliegt,je wrijft constant tussen hoop bezwete mannen en ge komt hier zagen over zwarte voeten ? zeker dat je niet naar de voeten keek van de persoon naast u die een andere origine had ??
mr.dames zaten in kleine hokjes,heb jij dan de 3 grote bedden niet gezien waarvan pal aan de ingang het groot rond bed of ben je misschien via de achterdeur gekomen ??
zo beste dit was mijn commentaar over het feestje.ik zou zeggen laat jullie gaan....