theovaniersel
Vaste klant
- 115
- 25/08/21
- 88
Ze wist nog niet of ze naast de gangbang nog tijd/mogelijkheid had voor prive dates.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJulia de Lucia ooit nog eens gepakt aan het begin van haar carriere bij Weizen Haus in ratingen. Was een feestje met Zhuzha. Dat bestaat helaas niet meer.25 juni is er een bare gangbang met Julia de Lucia, a longtime favorite
Ach ja, goede herinneringen aan!Julia de Lucia ooit nog eens gepakt aan het begin van haar carriere bij Weizen Haus in ratingen. Was een feestje met Zhuzha. Dat bestaat helaas niet meer.
Gelukkig niet gegaan dan.naar het schijnt was er zeer weinig volk op zondag.
maandag helaas was julia er dan niet...
Isaura is een topper!29 september komt Isaura voor bare gangbang met opname, iemand ervaring met Isaura?
Lees ik dit goed? Isaura een toppertje? Enkel en alleen al haar uiterlijk doet me huiveren.Isaura is een topper!
Mensen op hun uiterlijk beoordelen is een teken van geen respectLees ik dit goed? Isaura een toppertje? Enkel en alleen al haar uiterlijk doet me huiveren.
Waar komt ze?29 september komt Isaura voor bare gangbang met opname, iemand ervaring met Isaura?
Effe opletten hier. Ze gebruiken de Amerikaanse tijdnotering verkeerdIemand enige ervaring
Met deze feestjes?https://elle-naturelle.be/agenda/fe
Ja ok,Effe opletten hier. Ze gebruiken de Amerikaanse tijdnotering verkeerd
12:00 pm - 5:00 pm
Blijkbaar bedoelen ze van 12:00 tot 17:00
Die feestjes zijn er echt wel hoor.Ja ok,
Maar dan klopt het toch..
Niets verkeerd mee en ik denk dat de meesten wel weten dat niemand iets van 12u s'nachts tot 5u s'morgens gaat organiseren
Uhm ja, dat zeg ik toch ook..Die feestjes zijn er echt wel hoor.
Kan zijn. Je hebt ook een punt. Maar uiterlijk is en blijft toch een belangrijke parameter om iemand te bezoeken. En met haar heb ik dat duidelijk niet Trouwens, toen ze nog in Gent in P'tit Amie werkzaam was heeft ze me 2 keer ferm liggen gehad. Een keer moest ze na een half uur halsoverkop weg. Omwille van 'problemen' met haar zoon. Een tweede keer inde ze de inkomprijs en vertelde dood leuk dat ze niet zou meedoen. Alhoewel ze aangekondigd was als GB-dame. Dus waren er maar 2 ipv 3 dames. Ik vroeg naar een aanpassing van de prijs. Was niet mogelijk zei ze. Tja... Da's katten in een zak verkopen. Ik ben het opgestapt.Mensen op hun uiterlijk beoordelen is een teken van geen respect
Het is duidelijk dat jij isaura niet kent zoals ik en andere mensen
Dat is bij Freya in Hulst net zo hoor!- Iemand bekend met de Kolenblomme? Ik las op een ander forum dat de autosleutels ingeleverd moesten worden als onderpand voor een kluisje . Zijn ze helemaal besodemieterd.