I will be there this weekend for Cathaleya
Als ik de gelegenheid heb, zal ik ook haar graag ontmoeten en neuken, hopelijk op maandag, vanaf 15u00.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenI will be there this weekend for Cathaleya
Ook hier wel interesse. Ben echter nog nooit op een GB geweest. Voor mij is juiste de kick dat ik bare in meerdere kutjes achter elkaar kan dus vandaar hierin geinteresseerd. Minimaal 3 pro's en mogelijk nog wat amateurs geeft de mogelijkheid om tijdens 1 sexdate wellicht 3-6 kutjes bare te kunnen nemen.
Maar aangezien onervaren op GB's heb ik nog wat hulp nodig om over de streep getrokken te worden. Komt bij dat het voor mij 4 uur reistijd enkele reis is.
Wie heeft voor mij de gouden aanbeveling waarom ik zou moeten gaan. Via PB ook zeer welkom.
ze schieten in eigen voet zo...27 november - slecht geregeld.
Ook speciaal voor Ashley Cumstar gekomen. Ze was er niet. Twee uur gereden vanuit NL.
Kan gebeuren, maar de organisatie vertelt dat niet op voorhand. Laat dit bij de deur weten voor je betaalt, of verlaag de prijs om te compenseren dat er maar twee vrouwen zijn i.p.v. 3.
Ik vind het een beetje oneerlijk.
Verder werden er inderdaad te veel mannen naar binnen gelaten. Jammer weer van deze organisatie.
Ik kom er ook niet meer. Wat een deceptie. Ik kon liever gaan sporten..
De dames deden wel uitstekend hun best.
Voor je naar binnen mag wordt je ter plekke door de organisatie getest met de bekende vingerprik sneltest. Test je negatief dan mag je naar binnen. De test zelf duurt niet zo lang (minuutje of 5?) maar afhankelijk van hoe lang de rij wachtenden is en van hoeveel testers ze kunnen inzetten kan het korter of langer duren voor je aan de beurt bent en/of de testuitslag wordt uitgelezen.Hoe lang duurt die hiv-snel test? Dat is met een druppel bloed toch? Word die daar afgenomen of moet je dat zelf doen?
In tal van clubs heb je van de zwarte gekleurde medemens die dames claimen irritant !!Het was weer lekker op 13-3, Wiske was lekker en Claire heeft me een lekkere bukkake laten doen op haar.
Verder waren we wel een paar zwarte mensen die zich de DVP's claimden en dan was er geen doorkomen aan.
In tal van clubs heb je van de zwarte gekleurde medemens die dames claimen irritant !!
Dat was dan zeker op niet bare feestjes neem ik aan.miss lolly staat deze Zondag aangekondigdn
het zou mij verbazen dat zij bare neukt
ik heb haar al meerde keren ontmoet en hey moest steeds met condoom
miss lolly staat deze Zondag aangekondigdn
het zou mij verbazen dat zij bare neukt
ik heb haar al meerde keren ontmoet en het moest steeds met condoom
Die staat ook al lang op m'n bucketlist...25 juni is er een bare gangbang met Julia de Lucia, a longtime favorite
Sterker nog, ze komt zelfs 2 dagen achter elkaar (25 en 26 juni).25 juni is er een bare gangbang met Julia de Lucia, a longtime favorite