Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom in Februarie naar Nederland ik kan niet wachten om een gangbang met cathaleya of Elina flower of sexy susi mee te maken .
Hopelijk staan 1 van deze mooie dames op de agenda dan.

Inmiddels weer terug van een geslaagde middag in de Loft deze keer, ik was wat verlaat en kwam rondstreeks 1300 aan in Kruibeke, toen ik binnen kwam was Caroline in haar eentje de mannen aan het vermaken in de zon op het buitenterras.

Later kwamen Elina en de vervanger voor Miss Loly, de nederlandse Claire binnen, ik heb me heerlijk vermaakt met alle drie, het was geen drukke middag maar wel relaxte en vriendelijke publiek.

Inmiddels weer thuis met een grijns van oor tot oor, geweldige middag gehad in de Pinte, er waren ik dacht een stuk of vier koppels aanwezig die allemaal zeer actief waren, heb in een mooie vlaamse schone mogen klaarkomen.

De beloofde dames op de flyer waren er op Caroline en Laura na allemaal, de vervangers ware Ashley Cumstar en een super lekkere donkere dame die super actief was.

Mooie nieuwe locatie ook, daar mogen ze van mij vaker iets organiseren, heel leuke dames achter de bar !! ze mogen van mij ook voor de bar :p

Inmiddels weer thuis met een grijns van oor tot oor, geweldige middag gehad in de Pinte, er waren ik dacht een stuk of vier koppels aanwezig die allemaal zeer actief waren, heb in een mooie vlaamse schone mogen klaarkomen.

De beloofde dames op de flyer waren er op Caroline en Laura na allemaal, de vervangers ware Ashley Cumstar en een super lekkere donkere dame die super actief was.

Mooie nieuwe locatie ook, daar mogen ze van mij vaker iets organiseren, heel leuke dames achter de bar !! ze mogen van mij ook voor de bar :p
Dan was toch 40% van de aangekondigde dames afwezig.
Blijkbaar is het heel gewoon om een aantal leuke dames op de poster te zetten, maar er is geen enkele garantie, dat die er ook zijn. Jammer als je juist voor een of meerdere dames gaat en die dan schitteren door afwezigheid. Ook jammer dat ze dat niet even -van tevoren- meedelen.

Dan was toch 40% van de aangekondigde dames afwezig.
Blijkbaar is het heel gewoon om een aantal leuke dames op de poster te zetten, maar er is geen enkele garantie, dat die er ook zijn. Jammer als je juist voor een of meerdere dames gaat en die dan schitteren door afwezigheid. Ook jammer dat ze dat niet even -van tevoren- meedelen.
Ze zullen dat vast wel meedelen... nadat je het inkomgeld betaald hebt!

Gisteren eens geweest naar deze gangbang
Ik moet zeggen die nieuwe locatie in de pinte is heel groot en ook mooi ingericht.
LauraXite en Cathaleya waren in topvorm, deze dames zijn steeds een plezier!
Dan waren er nog er nog 2 koppels.
1 daarvan met prachtige boezem was lekker om van te genieten, wat een prachtdame was me dit.
Ik heb er heel erg van genoten en zij ook trouwens. Ik hoop dat ik ze nog eens ga tegenkomen :)

Vandaag naar de gangbang van Elle in Villa Flora, De Pinte. In de line-up: Laura Xite, Angel Dust, Caroline en Penny Pany plus 3 andere actieve dames. Cataleya is ook binnengewaaid, maar nam niet deel. Laura Xite heeft een mooie show ten beste gegeven aan de pas geïnstalleerde paal en later waagde Caroline zich ook aan een nummertje. Het was een mooie namiddag met fijne enthousiaste dames. Ik heb me uitstekend vermaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan