Rondjegdp77
Vaste klant
Als zij al niet zo mooi zijn wie dan wel. De andere vind Ik een stuk minder. We zullen het er mee moeten doen. Een perfect lichaam zie je alleen op plaatjes. Jessyca's lippen vind ik ook niet mooi maar ik kijk maar naar de rest. En leuke vrouwen hebben meestal wel een vriend. Of zij mee profiteren dat weet je niet. In die regio heb je veel misstanden. Of ze nu in de kassen werken of hier.
Veel aanbod is er nu eenmaal niet. Op een paar ronden gisteravond 22u bij redelijk weer in de Geleen maar zo'n 20 dames gezien. Triest te zien hoe de raambuurten sinds de legalisatie hard achteruit zijn gegaan. In onze buurlanden lopen de raambuurten nog goed. Geniet er nog maar van, net als de Wallen zullen ze wel een flinke zak geld verzamelen om de panden op te kopen, er is zoveel leegstand.
Veel aanbod is er nu eenmaal niet. Op een paar ronden gisteravond 22u bij redelijk weer in de Geleen maar zo'n 20 dames gezien. Triest te zien hoe de raambuurten sinds de legalisatie hard achteruit zijn gegaan. In onze buurlanden lopen de raambuurten nog goed. Geniet er nog maar van, net als de Wallen zullen ze wel een flinke zak geld verzamelen om de panden op te kopen, er is zoveel leegstand.
Laatst bewerkt: