Dat zijn voor het merendeel ook allemaal Roemeense meiden, daar moet je maar net van houden.Voor echt mooie meiden moet je in de Geleen zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zijn voor het merendeel ook allemaal Roemeense meiden, daar moet je maar net van houden.Voor echt mooie meiden moet je in de Geleen zijn.
Ik denk dat haar zus weet iets meer.wie o wie kan toch bevestigen buiten mdr om dat Carmen gestopt is ? puur uit nieuwsgierigheid. In Alkmaar ben ik ook paar keer bij haar geweest. lekkere meid en ze liet zich uitgebreid der kont altijd likken door mij
Zo knap zijn ze niet vind ik, er zijn maar een paar die knap zijn, maar niet veel, de meeste Roemeense dames hebben te veel make-up en overdreven opgespoten lippen en tattoos, ik vind dat letterlijk niks, maar smaken verschillen.Ik heb die ervaring niet met Roemeense dames. Ok, ze zijn zeker de eerste keer wat afstandelijk, ze zijn mooi en dat weten ze. Ik heb de laatste jaren eigenlijk maar 4 Roemeense dames regelmatig bezocht. Lori in D. nr.4, Nicole/Ely en Jessyca in G. nr.122 en Magdalena op nr. 98. Alle 4 vriendelijk en correct, verwacht geen GFE. Daarvoor heb je wel een hele mooie jongedame. Over Jessyca werd nogal negatief geschreven maar nu ik vaker kom is ze best wel spraakzaam. In kamer D. nr. 10 en 12 ben ik nooit geweest. Misschien daarom juist eens proberen!
Beide dames zijn aanwezig.Elisabeth of camelia aanwezig? Zou ze graag ontmoeten.
Is dat kinkygirl July?July van Geleenstraat 72b k2 is weer terug.
Nee, natuurlijk niet.Is dat kinkygirl July?
Wanneer komt die weer terug?Nee, natuurlijk niet.
Vanavond voor het allerlaatst.Is Olga aan het werk? Geleenstraat 74?
Ze werkte onder die naam op 98 k3. Mogelijk werkte ze er ook onder de naam Evelin.Wie is dat, ken geen Magdalena?
meer dames zijn terug van vakantie, meer keus voor lekker spelenHoe is de bezetting in beide straten? Na een teleurstellende bezoek vorig week wil ik vandaag een rematch
Oké, ik ken Evelin wel, maar die is al een tijdje weg.Ze werkte onder die naam op 98 k3. Mogelijk werkte ze er ook onder de naam Evelin.
Recensie - Evelin, Baekelandplein 8 R, Eindhoven vh Den Haag, Geleenstraat 98 k3
Vanmiddag bij deze lief uiteinde dame langsgeweest. Erg vriendelijk en totaal niet pushend over extra’s. Ik ben voor het standaard tarief gegaan en dat werd goed geaccepteerd. Ze kletste leuk voor en achteraf en liet blijken dat ze graag een goede indruk wilde maken. Ik mocht rustig gaan...www.girlsreview.nl
Lukte het ook zonder afspraak terecht te komen? Ik hoorde dat ze allebei meestal bezet zijn...Elisabeth of camelia aanwezig? Zou ze graag ontmoeten.
Heeft iemand Caramella/Charley van geleenstraat gezien vandaag??