Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft wellicht nog niet de moed verzameld... om daadwerkelijk ergens binnen te stappen...ouwebok60 sinds mei 2022 lid 0 recensies. ook alleen maar vragen stellen ? en niks bijdrage aan het forum.
ja ik heb met mezelf afgesproken mensen die alleen maar vragen geef ik geen antwoord op. zou de rest ook moeten doenHeeft wellicht nog niet de moed verzameld... om daadwerkelijk ergens binnen te stappen...
Precies!ja ik heb met mezelf afgesproken mensen die alleen maar vragen geef ik geen antwoord op. zou de rest ook moeten doen
Dan doet hij zijn naam, ouwe bok, geen eer aan.Heeft wellicht nog niet de moed verzameld... om daadwerkelijk ergens binnen te stappen...
Vooruit dan maar, ze werkt normaal niet op zaterdag, nu ook niet.Goede middag, werkt camelia toevallig vandaag?
niet antwoorden is alleen maar een informatieverzamelaarVooruit dan maar, ze werkt normaal niet op zaterdag, nu ook niet.
Vraag volgende keer haar telefoonnummer, want je vraagt wel heel veel naar haar.
Ze was vandaag niet aanwezig toen ik daar was (rond 12)Goede middag, werkt camelia toevallig vandaag?
Dank je Paulus. Wou er ook heen gaan, maar voor vandaag is ze gestopt volgende week is ze er weer.BB Kelly is vandaag in de rose passage k2.
ben ik ook benieuwd naarHeeft iemand Caramella/Charley van geleenstraat gezien vandaag??
Bel haar even, zal ik zeggen.Is lisa met beertje aanwezig? Wil me leeg laten zuigen door haar. Ik Zoek iemand die ook slikt.
Alles is beter dan de Wallen qua service prijsverhoudingGoh, en ik vind de geleen- en doubletstraat al zoveel beter dan de Amsterdamse Wallen. Duisburg klinkt als het Walhalla.
Donkere latina dame?Iemand ervaring met de nieuwe dame op 16k4? Zij heeft een dikke kont en kort kapsel
Dan heb je volgens mij grote kans dat er een hoop meiden al weg zijn.maar we arriveren pas na 23:00. Zijn er dan nog veel dames aanwezig?
Wordt er hier al over deze cubaanse geschreven?Cubaanse Elena die vroeger ook in de Geleenstraat 122 werkte is sinds kort weer terug. Vandaag k2, maar als Amber aanwezig is zal ze waarschijnlijk een ander raam hebben.