De onderste link met Kim op 12 k4 was gisteravond te bewonderen rond 18.30 uur.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenErika heb ik van de week nog gezien broeder @CalvinBGoedemorgen,
Zijn de onderstaande twee dames gespot de afgelopen dagen?
https://www.girlsreview.nl/threads/erika-roe-den-haag-doubletstraat-24k2.29324/
https://www.girlsreview.nl/threads/kim-den-haag-doubletstraat-12k4.16060/
Ik hoor het graag als dat niet te veel moeite is
Zit helaas nog steeds een ander op haar kamer... ik wacht ook op der aangezien ik der nog steeds een keer moet proevenErika heb ik van de week nog gezien broeder @CalvinB
heeft iemand Ruby al gespot bij 4K4 die zou weer terug moet komen het js nu al weer bijna februari
Ik hoop dat er meer volgen, bijvoorbeeld Meesteres Ira en Kiana.Selena van Schippersstraat 25-3 Antwerpen begint vandaag op Geleenstraat 86
Wanneer ga je een keer wat bijdragen ipv steeds maar vragen te stellen?Is Elisabeth of Sandra van de geleenstraat aanwezig vandaag?
Ze zit nu Geleenstraat 86 k3.Selena van Schippersstraat 25-3 Antwerpen begint vandaag op Geleenstraat 86
Nee die zeker niet, soms 2 dagen in SM Studio AlmereIk hoop dat er meer volgen, bijvoorbeeld Meesteres Ira en Kiana.
houd er wel rekening mee dat het tarief dubbel dan in AntwerpenZe zit nu Geleenstraat 86 k3.
Dank je Paulus2, had helaas geen tijd vandaag. Maar is Rianne met lichtblond haar, of die met wat donkerder haar?Rianne zit vandaag in de Geleenstraat 110 k5.
Pzc en beffen 50 per optie bovenop de halfuur prijs, was in Antwerpen inclusief bij een halfuur van 100Over welke extra's hebben we het dan?
Pzc en beffen 50 per optie bovenop de halfuur prijs, was in Antwerpen inclusief bij een halfuur van 100
Andra staat laatste paar dagen bij de kattenkop k4. Zal het ook wel voor 50 nu proberen hahahet was gisteren een lege boel in de doubie bij 4k was alles donker en dicht ik zag now wel Kim staan bij K12 heel weinig dames ik werd er echt verdrietig van lijkt wel of de dames weer op vakantie zijn??
ik zag haar gisterenmiddag daar ook staan, moest even goed kijken, of zij het echt was.Andra staat laatste paar dagen bij de kattenkop k4. Zal het ook wel voor 50 nu proberen haha
Alle begrip daarvoor,[STOP="Waarschuwing: terug on topic in deze thread"]
[/STOP]
40 berichten geneuzel over andere onderwerpen verwijderd, klaar nu.
Dat is een beetje afhankelijk wat je smaak is.Straks maar even een wandeling maken door de doubletstraat.
Wie raden jullie mij aan, is namelijk lang geleden dat ik daar geweest ben?
Donkere dames trekken mij niet zo aan..Dat is een beetje afhankelijk wat je smaak is.
Alleen Catherina niet.Iemand (wellicht Paulus) een idee of Elena (110 passage), Olga (Hunzestraat naast de passage), Catherina (84) of Melody (110 passage) vandaag aanwezig zijn?
Volgens mij moet dat bij de wat oudere latina's wel lukken.Donkere dames trekken mij niet zo aan..
Liefst 1 waarbij 69,pzc en vingeren ook kan, maar das vast te veel gevraagd haha
Thx voor je antwoord.Volgens mij moet dat bij de wat oudere latina's wel lukken.
Vaak als je het een beetje treft, krijg je daar veel voor weinig
PS. wel eerst je nageltjes knippen.