Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke dagen werkt zei ?Nee, voorzover ik weet.
Paulus, heb jij een beeld van de werktijden van Stella? Ik zie vrijwel altijd een dicht gordijn op dagen dat ze er zou moeten zijn. Als ze werkt laat ze dacht ik het gordijn open als ze boven bezig is. Dank alvast!Stella van Geleenstraat 23 k7 is weer terug.
Dank je Paulus2!Nee, het was niet Melody, maar Joann en Rianne (weet niet of ik de namen juist schrijf), die waarschijnlijk hiervoor in Antwerpen hebben gewerkt.
Nee, want ze waren vandaag voor het eerst.Dank je Paulus2!
Weet je toevallig ook wat hun werktijden zijn?
Geen probleem. Hoop dat ze nog lang in DH mogen blijven…Nee, want ze waren vandaag voor het eerst.
@Paulus2: kan je ook doorgeven wanneer deze dames er weer zijn? Dank alvast.Nee, want ze waren vandaag voor het eerst.
Ik heb haar inmiddels bezocht waarbij ik ook de twijfel had omdat ze voorheen gehaast was.Oké
In het verleden wel een bezocht een leuke dame maar erg duur en het werdt dan afgeraffeld dat is wat ik me kan herinneren
Dat is Cristina. Dame ligt vaak met haar rug en kont naar het raam toe op bed. Ik zou deze dame overslaan de service is niet erg best.Iemand info over de dame die op doubletstraat 31p k09 zit?? Ze lijkt latina zwart haar staart naar achteren met een getinte huidskleur, ben al een tijdje aan het twijfelen om haar te bezoeken maar zie wandelbroeders soms binnen 10 min naar buiten komen
GR RF
Vandaag 122 k4.Cubaanse Elena die vroeger ook in de Geleenstraat 122 werkte is sinds kort weer terug. Vandaag k2, maar als Amber aanwezig is zal ze waarschijnlijk een ander raam hebben.
Haar gordijn is inmiddels open.Paulus, heb jij een beeld van de werktijden van Stella? Ik zie vrijwel altijd een dicht gordijn op dagen dat ze er zou moeten zijn. Als ze werkt laat ze dacht ik het gordijn open als ze boven bezig is. Dank alvast!
Oké, maar momenteel niet aanwezig.@Paulus2: kan je ook doorgeven wanneer deze dames er weer zijn? Dank alvast.
In die topic geef je aan dat je denkt dat het om een ghanese dvp gaat... dus zij is het sowieso niet.Dat is Cristina. Dame ligt vaak met haar rug en kont naar het raam toe op bed. Ik zou deze dame overslaan de service is niet erg best.
Deze vraag heb je ook al 24 septermber jl, gesteld, en antwoord op gekregen. En als je de zoekfunctie gebruikt kan je ook een recensie van haar vinden.
Ze lijkt echt enorm veel op deze meid. Alleen telkens als ik een praatje maak met der zegt mn instict niet doen. En soms mensen die al na 10 min buiten staan, maar soms is haar gordijn ook uren dicht. En soms zit ze ook met 3 collegas op een kamer hard spaans te praten en commentaar te geven op wandelaars die volgens hun, ''te vaak langslopen''.Ronnie als het een Look alike van deze dame is, was ik allang binnen geweest
Ik weet bij nieuwe dvp's bezoeken ga je vaak op je bek, maar ik had er allang een gokje op gewaagd
Dan zal ik als ik jou was, je bericht van 24 september 2023 toch eens beter terug lezen,In die topic geef je aan dat je denkt dat het om een ghanese dvp gaat... dus zij is het sowieso niet.
look a like van deze dame ? waar en hoe en wanneerIn die topic geef je aan dat je denkt dat het om een ghanese dvp gaat... dus zij is het sowieso niet.
Dame vroeg 50 eu is een latina. Look alike van deze dame