Alina al even niet gezien.Alina 110 of Olga aanwezig van 74?
Olga werkt niet overdag en waarschijnlijk al met vakantie of anders vrijdagavond voor het laatst.
Haar WA status is niet helemaal duidelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlina al even niet gezien.Alina 110 of Olga aanwezig van 74?
Vulkanstrasse moet je even googlen, het is niet zo ver van het centrum of station Duisburg.Waar in Duisburg exact moet je dan zijn?
Ik lees er wel eens wat over, maar nooit echt gedacht dat het zowel financieel en kwa aanbod beter dan Den Haag of het Schipperskwartier zou zijn.
ik vermijd ze al jaren de roemeense dames ben eerlijk gezegd meer van de saunaclubs waar je gewoon ontspannen zit hapje eten en dan voor 50 euro (30 min) heerlijk met een prachtige meid de kamer op gaat en daarna lekker douchen als je wil geen grootheidswaan en dat baby its time etc for the girls who are reading this you act like a diva but your not !!Amsterdamse Wallen is sws niks. Maar Duisburg is beter dan alle rosse buurten in NL.
Het is niet alleen vanwege hun attitude dat ik daar niet meer wil komen, ik heb veel meer redenen om niet meer daar te komen.
Ik heb ook gewoon hele goede ervaringen gehad met Roemeense dames in beide straten en de meeste latinas zijn voor mij te oud, er zijn maar 2 latinas die ik zou bezoeken in de Doubletstraat die nog wel jong zijn en ook echt een goede service geven, maar die waren er niet altijd.
Ik woon nu tijdelijk dicht in de buurt van Duisburg voor mij is het financieel goedkoper.
Bedankt! Knapste dames voor een all in prijs van 50 euro zeg je?Vulkanstrasse moet je even googlen, het is niet zo ver van het centrum of station Duisburg.
Het is geen raambuurt maar je hebt daar laufhausen met meerde verdiepingen dus je kan de dames meteen aanspreken zonder dat ze eerst hun deur open doen zoals in de raambuurten, dat maakt het voor mij al beter.
Volgens mij is het rond de zomer periode 2022 bij 2 laufhausen van €30 naar €50 gegaan en sommige vragen ook nog wel €40 maar bij beide laufhausen betaal je wel €2 entree, daar staan wel de knapste dames.
In alle overige laufhausen vragen de meeste dames gewoon nog steeds €30 en betaal je ook niet veel voor extra's en bij sommige dames zit het inbegrepen.
Aanbod kan ook wel verschillen per periode, maar dat is overal zo denk ik. Ik vind het aanbod iig beter dan Geleen en Doublet, Schipperskwartier weet ik niet omdat ik daar niet echt bekend ben.
Nee ik denk geen €50 all in bij de knapste dames waar je entree moet betalen, ik heb maar 1 dame bezocht bij haus Eros26 sinds het €50 is geworden en je entree moet betalen. Dus ik ben daar ook niet echt bekend met de prijzen en dames.Bedankt! Knapste dames voor een all in prijs van 50 euro zeg je?
Hoe zit het met het aanbod van kinky dames? Ik weet dat Geleen en SKW daar wel een bevredigend aanbod in hebben.
Niet lullig bedoeld, maar je kan Lori met de scheve neus en mini tietjes van de Doublet moeilijk een mooie meid noemen. De andere dames ken ik niet, daar kan ik moeilijk over oordelen.Ik heb die ervaring niet met Roemeense dames. Ok, ze zijn zeker de eerste keer wat afstandelijk, ze zijn mooi en dat weten ze. Ik heb de laatste jaren eigenlijk maar 4 Roemeense dames regelmatig bezocht. Lori in D. nr.4, Nicole/Ely en Jessyca in G. nr.122 en Magdalena op nr. 98. Alle 4 vriendelijk en correct, verwacht geen GFE. Daarvoor heb je wel een hele mooie jongedame. Over Jessyca werd nogal negatief geschreven maar nu ik vaker kom is ze best wel spraakzaam. Misschien hebben ze geleerd dat ze geen pot honing zijn waar de mannen zo op af vliegen. Je praat tijdens uit- en aankleden gewoon wat over algemene dingen, hoe gaat het, ga je nog op vakantie e.d. In kamer D. nr. 10 en 12 ben ik nooit geweest. Misschien daarom juist eens proberen! Misschien hangt het ook wel van je eigen houding af. Je hebt te maken met een persoon en niet een mooi/lekker lijf waarop je je even kunt uitleven. Ken je ze beter dan blijken het meestal hele gewone dames/meisjes te zijn.
maybe vinden die meiden ook wat van jou uiterlijk. niet lullig bedoeldNiet lullig bedoeld, maar je kan Lori met de scheve neus en mini tietjes van de Doublet moeilijk een mooie meid noemen. De andere dames ken ik niet, daar kan ik moeilijk over oordelen.
Vaak als je er een gehad hebt, heb je ze allemaal gehad, allemaal, allemaal het zelfde riedeltje, en sex vaak zonder beleving.
En wat vaak ook wel een dingetje is voor mij, is dat veel van die Roemeense en Bulgaarse meiden, een zigeuner achtergrond hebben. Dat is vaak wel een beetje aan het uiterlijk te zien.
dat kan wel zijn, maar ik ben niet degene die mijn lichaam verkoopt.maybe vinden die meiden ook wat van jou uiterlijk. niet lullig bedoeld![]()
Ik weet niet of het voor nu ook geldt, maar ik zag haar afgelopen weekend in de avond weer op de doub 77 k1 met een 40 euro bordje.Ja, met advertentie
![]()
Recensie - Julia/Ema (Roe), Den Haag, Doubletstraat 18 k2
Leuke dame uit Roemenië. Ik bezoek haar al jarenlang, alleen de laatste tijd iets minder. Ze is nu flink afgevallen van curvy naar slank. Van een dikke paar tieten cup C naar een slanke C. Mooi gezichtje en licht gebruind. Een hele mooie dame om te zien. Ze was ook actief geweest op kinky. Het...www.girlsreview.nl
doet ze ook aan tz ? pzc las ik wel. mischien als je haar wat meer geld geeft voor 30 min dat de service anders is ? maar eigenlijk heb ik geen behoefte meer om daar heen te gaan.Ik weet niet of het voor nu ook geldt, maar ik zag haar afgelopen weekend in de avond weer op de doub 77 k1 met een 40 euro bordje.
Nu zit ze niet in de Geleenstraat, maar ze wisselt nog wel eens.Ik weet niet of het voor nu ook geldt, maar ik zag haar afgelopen weekend in de avond weer op de doub 77 k1 met een 40 euro bordje.
Zijn lavinea en ema dezelfde persoon of lijken ze gewoon teveel op elkaar ?Nu zit ze niet in de Geleenstraat, maar ze wisselt nog wel eens.
Smaken verschillen, ik kijk maar niet naar haar neus en tietjes. Ze heeft wel een mooi slank figuur en mooi lang zwart haar. Daarvoor ben je ook in de goedkopere Doubletstraat. Voor echt mooie meiden moet je in de Geleen zijn.Niet lullig bedoeld, maar je kan Lori met de scheve neus en mini tietjes van de Doublet moeilijk een mooie meid noemen. De andere dames ken ik niet, daar kan ik moeilijk over oordelen.
Vaak als je er een gehad hebt, heb je ze allemaal gehad, allemaal, allemaal het zelfde riedeltje, en sex vaak zonder beleving.
En wat vaak ook wel een dingetje is voor mij, is dat veel van die Roemeense en Bulgaarse meiden, een zigeuner achtergrond hebben. Dat is vaak wel een beetje aan het uiterlijk te zien.
Zie hierboven @Tim77 ! Ik heb haar ook nog even gesproken, kan het bovenstaande bevestigen, en ze wist niet wanneer ze ze weer terug zou zijn. Dus vandaag of morgen voorlopig laatste kans!Olga van Geleenstraat 74 k3 is momenteel aanwezig, .morgenavond voor het laatst voor haar vakantie.
Dat zijn voor het merendeel ook allemaal Roemeense meiden, daar moet je maar net van houden.Voor echt mooie meiden moet je in de Geleen zijn.
Ik denk dat haar zus weet iets meer.wie o wie kan toch bevestigen buiten mdr om dat Carmen gestopt is ? puur uit nieuwsgierigheid. In Alkmaar ben ik ook paar keer bij haar geweest. lekkere meid en ze liet zich uitgebreid der kont altijd likken door mij![]()
Zo knap zijn ze niet vind ik, er zijn maar een paar die knap zijn, maar niet veel, de meeste Roemeense dames hebben te veel make-up en overdreven opgespoten lippen en tattoos, ik vind dat letterlijk niks, maar smaken verschillen.Ik heb die ervaring niet met Roemeense dames. Ok, ze zijn zeker de eerste keer wat afstandelijk, ze zijn mooi en dat weten ze. Ik heb de laatste jaren eigenlijk maar 4 Roemeense dames regelmatig bezocht. Lori in D. nr.4, Nicole/Ely en Jessyca in G. nr.122 en Magdalena op nr. 98. Alle 4 vriendelijk en correct, verwacht geen GFE. Daarvoor heb je wel een hele mooie jongedame. Over Jessyca werd nogal negatief geschreven maar nu ik vaker kom is ze best wel spraakzaam. In kamer D. nr. 10 en 12 ben ik nooit geweest. Misschien daarom juist eens proberen!